now playing

srijeda, 03.05.2006.

Radim TO samo ako sam zaljubljena.

Volim dečka iz tramvaja. Star je kao i ja, tamnija kosa, svijetlije oči. Prugasta majca i ray banice. Traperice. Više nisam stigla vidjeti. Mislim da ima lijepe ruke - izgleda kao da ima lijepe ruke. U mojim grudima ne kuca srce, to je tempirana bomba koja će eksplodirati u trenutku kada proba izaći van - BUUUUUM - i sve će se razletjeti, i on, i ja i tramvaj. Sve može, samo ne izaći iz tog tramvaja, vozit ćemo se skupa prvo do Trešnjevke, zatim nazad do Dubrave, i opet i opet. Ne moramo razgovarati, samo ne smije otići.
Izašao je na Trgu i krenuo prema satu. Vjerojatno čeka neku. (ili nekog?) Srce mi je u grlu, a leptiri u trbuhu. Zato sada mogu bez problema obući samostojeće čarape i u štiklama odšetati do tebe, dragi.

- 18:27 - Komentari (16) - Isprintaj - #