< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Da/Ne



By: ¤ Teddy Bear Princess ¤

beljzujorolleyes
MSN: loncky@hotmail.com


NO ONE CAN OUT RUN THEIR DESTINY

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ubacih ih ovdje namjerno...meni posebno dragi linkichi:)

Kamikaza The Bandyes

bla bla nut

ledena kraljicawink

devil

tonkathumbup

sile the manthumbupgreedyyesparty

KLIKNI!!!!bas dobar blog...


*something from queen of cursed*headbangyesno

I nakon svih ovih godina ...
život mi je tako neshvatljiv, i još uvijek je takav…
neobjašnjiv…
il je možda ipak potpuno jednostavan samo ga ja sebi stvaram i prikazujem na tako kompliciran način da se i sama izgubim u vlastitim mislima.. Moja glava, moja razmišljanja, ujedno najveći prijatelj i neprijatelj.. kako? ah, sve ove dileme pisat ću u nekim od sljedećih postova.. da sad ne dužim, iako već i jesam!!!;( i da.. onaj fascinirana sam smrću i prolaznošću jer je ja ipak doživljavam na neki totalno drugačiji način, koji nitko više ne shvaća..
Izgubljena sam, mislim da stvarno jesam zalutala nekako ovdje, ili sam poslana da preokrenem nešto.. haha ! Novi spasitelj!? Iipak ne pišem o sebi nego o nekim likovima sa svog bloga… Sve vas pozdravljam.. Život ima neki smisao, potrebno ga je samo pronaći…

Čovjek je u svakom pojedinom trenutku života ono što će tek biti, kao i ono što je već bio...

Smrt nas se ne tiče, jer kad mi jesmo smrt nije, a kad smrt jest mi nismo...


Myspace

Myspace



Jbt. koliko nas ima...
Free Site Counter
Free Site Counter

sve je jasno, samo sam ja zamagljen...

Za one koji su izgubljeni u vremenu...



Ostaje nada da će nekad, negdje, netko htjeti da shvati mene, moja lutanja, maštanja, sanjanja i znati da ih prati! I tko zna? Mozda jednom nadješ me... tamo gdje prestajem ja, gdje počinješ ti, gdje stali smo mi, gdje sada su drugi...
Al srest ćeš samo stranca, slučajnog prolaznika... pogled leden...iako te taj neznanac nekad trebao pored sebe...

Image Hosted by ImageShack.us


Hey
I'm your life
I'm the one who takes you there
Hey
I'm your life
I'm the one who cares
They
They betray
I'm your only true friend now
They
They'll betray
I'm forever there

I'm your dream, make you real
I'm your eyes when you must steal
I'm your pain when you can't feel
Sad but true

I'm your dream, mind astray
I'm your eyes while you're away
I'm your pain while you repay
You know it's sad but true

You
You're my mask
You're my cover, my shelter
You
You're my mask
You're the one who's blamed
Do
Do my work
Do my dirty work, scapegoat
Do
Do my deeds
For you're the one who's shamed

I'm your dream, make you real
I'm your eyes when you must stea
L I'm your pain when you can't feel
Sad but true

I'm your dream, mind astray
I'm your eyes while you're away
I'm your pain while you repay
You know it's sad but true

Hate
I'm your hate
I'm your hate when you want love
Pay
Pay the price
Pay, for nothing's fair

Hey
I'm your life
I'm the one who took you there
Hey
I'm your life
And I no longer care

I'm your dream, make you real
I'm your eyes when you must steal
I'm your pain when you can't feel
Sad but true

I'm your truth, telling lies
I'm your reasoned alibis
I'm inside open your eyes
I'm you

Sad But True

winkyeswinkyeswinkyeswinkyesnoeeknonoheadbangmad


Scream in silence

Image Hosted by ImageShack.us
...I˙m not growing up...I`m just burning out...
Image Hosted by ImageShack.us

...čovjekov um stvorio je čudovišta, koja čovjek više ne može kontrolirati...


Cursors



I tvrdim da je ljubav prema čovječanstvu nezamisliva, sasvim neshvatljiva i potpuno nemoguća bez vjere u besmrtnost ljudske duše...

Crazy, but thats how it goes
Millions of people living as foes
Maybe its not to late
To learn how to love
And forget how to hate

Mental wounds not healing
Lifes a bitter shame
Im going off the rails on a crazy train

Ive listened to preachers
Ive listened to fools
Ive watched all the dropouts
Who make their own rules
One person conditioned to rule and control
The media sells it and you have the role

Mental wounds still screaming
Driving me insane
Im going off the rails on a crazy train

I know that things are going wrong for me
You gotta listen to my words
Yeh-h

Heirs of a cold war
Thats what weve become
Inheriting troubles Im mentally numb
Crazy, I just cannot bear
Im living with something that just isnt fair

Mental wounds not healing
Who and whats to blame
Im going off the rails on a crazy train

SVI SMO MI SMRTNICI

Činjenica je da umire tijelo i da se gasi svijest čovjeka, ali volja kao pokretač svega uvijek ostaje...



Mistika je stihija u koju čovjek uranja i počinje osjećati i primati realnost nevidljivog.



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Kako uskladiti svoj korak s ritmom svijeta?
Svoju istinu s Apsolutnom?
Kako svoje bilo utkati u tijek zivota?
Kako doći do istine, što ne vrijedi samo za danas?
Koliko ljepote u njenom otkrivanju!
Put do sebe-smisao zivljenja...

Ovog trenutka počinje budućnost.
Ljudi budućnosti imaju prošlost
punu ponizenja...
Što to ostade od prošlosti;
pojedinačne sudbine!

Zašto se traziti u tudjim pjesmama,
zagubljenim pričama,
izgubljenim ljubavima?

Ljubav je stanje, ne mogućnost...

i opet jedna od mojih dilema

Što ako je moje postojanje samo laž?
Ako zapravo ne postojim…
Ako ja nisam ja…
Jer moj lik je možda samo silueta
Koja se krši i lomi na vjetru.
Ona je negdje nestala i izgubila se
Između prošlosti i budućnosti.
Sadašnjost ne postoji
Zamišljena je…
Nema je iako se čini da je baš osjećamo!
Lažemo sami sebe, mislimo da se rađamo,
Živimo i umiremo…
Ali nema nas…
Nema života, nema ni smrti!
I da, nema mene, jer
Nije me nikad ni bilo…

MySpace images

MySpace images



© FUCKING WORLD OF LIVING DEADS...





Još jedna misterija koja se ne nastavlja...

Iako je spas bio potreban svima, a sama osoba koja ga je došla ponuditi i više nego
sposobna za
izvršenje zadatka napraviti će tu kobnu grešku… Kako!? Gdje se skrilo još ono
malo
puta koji je vodio do spasa!? On nastavlja dalje, traži blizance nadarene rođenjem za
ovaj
zadatak i bez obzira na rizik gubitka vlastitog života zalazi na najmračnija
mjesta… Kako
se samo osjeti miris trulog zla u zraku… Nešto tako pokvareno i nevaljalo bez
kontrole se
širi njihovim svijetom.. Zašao je duboko u njihove odaje i napokon ugledao ono što
je
tražio… Veličanstvo jedinstva blizanaca! Vršili su nekakav obred, možda su
čistili
svoje tijelo od grijeha tog prljavog podzemlja. Takav raskoš i nekakva čudna i
zbunjujuća
sila bile su prisutne samo na ovom mjestu u čitavoj dimenziji… Trebalo im se
približiti,
nagovoriti ih da naprave tu žrtvu jer samo to je izlaz za cijeli narod… Stranac
im se
približava, ali s velikim oprezom.. Prisutna je tišina i bez jednog daška vjetra on
prilazi
bliže… I dalje se ne čuje niti jedan udisaj ni otkucaj srca.. Sve je tako
idilično i
smireno. Nitko ni ne misli kakva se radnja zapravo događa… Iz ovog svijeta
nije bilo
izlaska, nema puta dalje, nema svijetla, nema istine… Zauvijek ostaje
proklet…Bar dok
ponovno ne dođe netko moćniji voljan riskirati svoj život… Ali, zašto se ovo
sve
događa? Ovaj spasitelj bio je spreman dati sve… Sve samo da ih spasi..
Nažalost, on i
hoće dati sve, ali mu ništa neće biti vraćeno… To sve biti će dano uzalud, jer
spasa
nema… Napokon je prišao ovim savršenim bićima misleći da su utjelovljenje
dobra.. To
je ta kobna pogreška… Sve stare legende spasenja pisane su bez temelja i nisu
istinite. Kad
im se približio osjetio je neku snagu, neopisivo jaku koja je ga je vukla prema
njima…
Povlačili su ga sebi sve dok u potpunosti nisu zgnječili njegovo već ionako jadno i
iscrpljeno
tijelo.. Gotovo je… Nestalo ga je..
Zar je nekad postojao? Ostavio je svijet onakav kakav je i našao. Možda živi u
nečijim
sjećanjima, ali prevelika je bol i patnja tog naroda za sjećanja na osobu koja im je
bila
obećala spas.. Sad mrtva tijela, odvojena od svojih duša vječno lutaju
podzemljem… Kao
da se ništa nije ni dogodilo, a ovo je bio tko zna koji pokušaj za spas! Zatvorenih
očiju
gledaju svoj život koji prolazi, i dalje ne slute da spas možda postoji samo je
potrebno doći
do njega.. kako kad je sve tako misteriozno? Možda su oni zapravo samo svoji
zarobljenici…Zarobljenici u svojoj glavi, odakle ne mogu pobjeći i zato lutaju
vječno
prokletim podzemljem, kojem se spas svaki put sve više izmiče…


Gotovo je…


09.01.2007. u 20:58

| .Komentari (4) | Da/Ne | Printaj | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.