< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Živim život ko da me neko nešto pita ali bolje i tako nego da sam se rodila bez one stvari...hehe...ugl...još jedna uobičajena blogerica..novopečena srednjoškolka zaljubljena i voli kao nikada do sada...hehe...a tu se mogu naći svi moji stavovi razmišljanja i osjećaji...pa eto možete upoznati dio mene....vizualizirajte....vama na volju...

::::PIESMULJCI::::
boomp3.com
boomp3.com
boomp3.com
boomp3.com


linkichy : :)
razredne provale... =)
Moa Mawa LuDachAaaaaa
PlaVuShA mOa...LaRa<3
(=DvE MoE NaJdRaŽe°°
kika moa...zakon je...
sonja_cura koa piše...
Jedna fora blogerica...kety

boomp3.com
boomp3.com
boomp3.com
boomp3.com
boomp3.com
boomp3.com
boomp3.com
boomp3.com

Gloria Gaynor Lyrics



ˇ°KaJ VoLiM a kAj Baš I Ne°˘

OvAkO....VOLIM....
-prije svega moga dečka<3
-svom malog nećakaaa
-sve ljude oko sebe...
-papat iako se ne čini tako...
-tjelesni, odbojku, klizanje
-gitaru koju sam zapustila=(
-svoj stari i novi razred...
-provale i smijalice
-lolypop i sladoled
-čokoladno...
-kad su ljudi veseli
-osmijeh svačiji...
-matematiku...kaj god rekli vi(hehe)
-informatiku...volim kompove
-svoju sobu
-ići van...very very much
-španjolski=)
-hip-hop i techno
-ma volim ugl sveeeee


A Kaj nE vOLim...
-nema toga....ubiti
-bahate ljude pune sebe
-kad me neko povrijedi
-kad neko plache=(
-kad je moj nećak bolestan...kmee
-kad nekaj nemogu a želim to....
-i hmh mhmh mhhmm..da školu...hh...



Image Hosted by ImageShack.us


LEŽIM U TRAVI S NOŽEM U GLAVI ZMIJA ME DAVI GRIZU ME MRAVI. LJUDI PROLAZE - MENI NEUGODNO!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



bedzevi.com,button,badges,priponke,Volim te, budalo mala




bedzevi.com,button,badges,priponke,What was it I said that made you think I give a shit?



bedzevi.com,button,badges,priponke,Totalno opicena



bedzevi.com,button,badges,priponke,Kaj blejis?



bedzevi.com,button,badges,priponke,Kiss me!




bedzevi.com,button,badges,priponke,Prljavo Kazaliste



bedzevi.com,button,badges,priponke,Smile



bedzevi.com,button,badges,priponke,Dolje droga, zivjeli cevapi!

Alkohol je najveći čovjekov neprijatelj, a samo kukavice bježe od neprijatelja...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-21

VRadžBIna

Preplave li te osjećaji,
pogodi li te sentimentalnost,
ti umireš, ti gineš, a tvoja
duša odlazi u zrak, tamo
nestaje, razgrađuje se i
nekoga opet pogodi tvoja
ukleta sudbina.
TO JE ZAKON
LJUBAVI!!!


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-21

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

O meni...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pa evo...zovem se Ana...1.i razred - Mioc!!!rolleyeswink Inače klošarim po kvartu sa ekipicom...zujozujo I tako...he he hedead U dugoj, zasad sretnoj(nadajmo se da se neće ni promijenit to sretnoj) vezi već osam mjeseci...ali od toga od 28.9. službeno...volimo se jako...i tako...obožavam ljude oko sebe, jako sam vesela u što bi i sami uvjerili da me znate...haha...ne mogu bez društva, bolje da me enko ubije nego zatvori u osamu! Slušam tako sve po malo ali techno i hiphop nekako prevladava...hehe uživajte na blogeku...možda nađete našto zanimljivafino
Image Hosted by ImageShack.us
evo jedna slikica...hehehesmijeh

i da za sve one koji hoće sliku...hehe....evo mene...slika je malo herava al ok...x) ne volim se baš slikat pa ni neam slika...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i da moj msn je ==> ancica.mala.1@hotmail.com <== pa ko voli nek izvoli...lol...


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-21

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-21

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-21

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-21

SUDBINA
Šta da kažem, nemam riječi
nema se tu više šta reći
gotovo je sve i mislim
da trebam preboljet te
nije lako kako kažu
ali morat ću jer više nisi TU!



* Ženska zdravica *
Svaki nam se dao, svakome
se digao, najbolji nas stigao,
sve ih zajebale, u zdrav
mozak jebale, žive bile na
vrijeme dobile i u zdravlju
ih trošile!!!

*ŽIVJELE ŽENE*
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-21

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

***KRALJICA SMRTI***

Bilo je grozno
tunel u tami
kraj tunela je kraj vječnosti
a mi lutamo u ispraznoj noći
kada dođe dan meni je i dalje noć
a van na svijetlo nikad nećemo doć!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-21

Free Image Hosting at www.ImageShack.us između ostaloga volim lijepe aute...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



bedzevi.com,button,badges,priponke,Forever yours



bedzevi.com,button,badges,priponke,Volim te!



bedzevi.com,button,badges,priponke,Born to be wild



bedzevi.com,button,badges,priponke,Ponisteno



bedzevi.com,button,badges,priponke,Homer Simpson - Krik (Scream)



bedzevi.com,button,badges,priponke,No Entry (work in progress)



bedzevi.com,button,badges,priponke,Luda



bedzevi.com,button,badges,priponke,Paris Hilton


srijeda, 31.10.2007.

ejj ljudofi...pozzzzz

evo napokon sve na svom mjestu..i Adam se vratio...heh..koliko sam čekala da se vrati...napokon i ja uživam...
mislim...da...znate kaj mislim...isse napokon i meni je sve ok...više manje...koliko može biti!!!!! :)
jedva sam čekala da se vrati. i sad je tu..i mogu ga poljubit i zagrlit praktički kad god poželim! joj kak je to lijep osjećaj...tako sam sretna! zbog njega i zbog sebe..ma szbog svih...
zbog određenih osoba zato što su napokon uspjele i koje su napokon sretne, opet pomalo sam nesretna zbog nekih koji ne uspijevaju a toliko se trude...ne želim sad ulazit u duge rasprave da meni post bio predugačak...jer inače se nikom neće dat pročitat ovo par riječi koje odvojim samo za vas....
i da...tomislav još uvijek neće pričat sa mnom, a navodno da se htio pomirit tj. hoće...ma baš me briga...kad se dođe isričat za sve one uvrede može pričat...dosta mi je više izigravat idiota..i ko god šta kaže ja samo sorry makar on vrijeđo mene ili ja njega ili ko zna koga, ugl sve to samo da nebi došlo do svađa i da bih svima ugodila i bila ok!! ali shvatila sam da to nemre tako ni da se postavim na trepavice...jer kako meni neki ne pašu tako i ja nekome s,etam i idem na živce....
i baš me briga..kome sam dobra dobro a kome ne ne..šta sad..ja se ne mislim mjenjat zbog nikoga!!!! osim ako su fakat svi protiv mene i ja sam onak u krivu....
isse ne mogu vjerovat..ja sam do srijede bila bolesna ko pas...jedva sam se u utorak digla u školu..grlo, uho, glava, ma sve me ubijalo od bolova; hehe..ali kako je Adam došo sve je prestalo i ja opet zdrava ko dren..hh jel moguće da je to fakat na psihičkoj bazi?!?!?!!?
ma bolesno maike mi....kk Bitno da sam ja sad ok...!!!!
ekipa u 1.i predobra jeeee..svakim danom sve bolje...iako i dalje ima onih koje bi rado tukla sve dok ne shvate da nisu jedini na svijetu, ali oni i dalje vjerojatno nebi shvatili to jer bi egoizam pobijedio unatoč masakru nad njima...hhh. :-)
dugi vikend ispred meneeee..jooojjj kak lijepo...makar ću pola njega morat provest učeći jer neam pojma gotovo pa ništa a kad se vratimo pišemo testove...hh
isss koje mene pustio na blog ja tu o školi tupim...dosta!!!!!
ekipa ovaj vikend valjda neide nikamo..u nikakav stross i slične srodne prostore sa glasnom muzikom koja najčešće ne valja..hehe..i valjda će svi bit na kvartu jer meni se neda tamo ić...
pa ljudeki moi pozzz sad ja idem polako da vidim kaj drugoga ima za radit hh...evo vam par slikica i ja odoh....papa
pusek svima..ančic@kissthumbupsmokinfino


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.usja jedina među moim metalkama...hehe..malo smo se glupirale... :-)

ovako: mi...redom ===> (...ja..), kika, sonja i iva!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

gušterčić...predivan jeee....hehe...svaka čast kiki mojoj..cura fakat zna ulovit sve što treba u kadru..talent za fotografiranje...bravo kika, svaki ti dao!!! hehe....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sonjica i kika....curke moe..velii pozz od mene za vasss

i to bi bilo sve od mene za danas...pozz svima....



| komentari (8) | print | # |

subota, 27.10.2007.

uffff subotaaaa.....jeej..a opet kmeee....

evo mene..napokon ka vama...hehe...
eto subotta...ja jedem puding od čokolade i razmišljam si kaj bi mogla raditi i zaključila sam da bi baš bilo lijepo da napišem post da nebi pomislili da vas napuštam...da nikada ne mislim na vas...he!
i eto ga na...vikend je napokon..jedva sam ga čekala...baš je lijepo..danas me lara zvala u stross da idem s njima a meni se nejde tamo...
hh....sorry lara što te razočaravam ali fakat mi se neda tamo...i tako...
joj kak je lijepo voljet nekoga...heh..baš lijep osjećaj....
koji smijehovi ovaj tjedan u školi isss....ja sam se davila od smijeha...
al najjača je bila iwanchy kad je pričala o njegovom malom...hmm da baš njegovom...isss bolesno...
u školi su rekli da smo živahni i da će nas smirivat...kk...da baš...
naće uspjet vjerojatno ali ok...hehehe...i tako..
joj jučer smo stopichke i ja kurile onog blesaovg mamića i lik ne kuži cijelo vrijeme...ma baš je mamut!! i da na kraju kaže kak on misli da sam se ja sve vrijeme zezala....hahahah, to je definitivno bio vrhunac!!!!! haha...ma bolesno...
i tak..evo sad mi je došao mali nećak...kak sam slatki...isss.joooojj..bebać mali...sutra ima ravno 11 mjeseci a Adamu i meni mjesec dana..isto sutra.... :) :) :)
ali kmeee...Adama nema..vraća se tek u utorak...otišo na neku svadbu, nešto...i to baš ovaj vikend kad nam je mjesec danas ali nije u tome stvar jer smo nas dvoje već skoro 7 mjeseci skupa (još tjedan il dva, nisam ziher)...stvar je u tome da ga neću vidit 4 dana i ždere me to..kako ću ja bez njega?!?!?! A držite mi fige...valjda ću uspjet...heh njegovih poljubaca...kmeeeeeee...Adam vrati seeeeeeeeee.....!!
i tak....
ja sam inače dobro..nema ništa novoga....osim toga...hehe....i da u školi je super...ma legendarni smooooooo
ekipo...1.i....ma svima koje znam i ne znam...veliki pozzzzzz
pusaaaaa svima....volim vas sve....
hehe......veliki pozzz mojoj laruški...iwanchicy....stopich sekama(carice)....jeleni....svima iz bivšeg 8.c.....falite mi malo ponekad...
srela sam neki dan Anu-mariju i Mateja i svatila kako mi fakat fale...
pa pozzz ljudi..ja idem....



| komentari (9) | print | # |

subota, 20.10.2007.

evo mene opettttttttt

zaboravila sam...puno puno puno..............POZDRAVLJAM SVOJU BEST LARUSHKU....WOLJA TE ANCHY....poozz svimaaa...pusek....hehe



| komentari (18) | print | # |

Little things give you away....Linkin Park

ne znam zašto u zadnje vrijeme mi se užasno sluša baš Linkin Park...baš su mi super u zadnje vrijeme..hehe...
kako mi je lijepo preko vikenda, nešto neopisivo...hh...jedva sam ga čekala; najrađe nebi niti išla nazad u školu u ponedjeljak...lol...
isse ljudi pozz svima...napokon sam dobila slikice s mora...kika mi ih je dala...kika punoo hvalaaaaaaaaa..srčeko moe....
pozz i svima ostalima...1.i zakon..moic rulez!!!!!!!
nismo normalni...sestre Stopich ===> najjače steeeee...otišle njih dvije u petak sa likovnog..ženska nije ni primjetila...hehe..veliki kiss i pozz mojoj Iwanchy....wolja ane....
hehe...baš sam dobre volje nekako...možda i zato što je u ljubavi sve savršeno. Adam volimmm tee..najviše na svijetu....valjda i ti mene..kk..hehe
:) :) :) za tjedan dana(tj.u nedjelju iduću) je točno mjesec dana kako smo skupa...hmm..a tamo početkom 10. mjeseca je bilo 6 mjeseci kako se barimo..a jesmo i nas dvoje baksuzi...lol..pre pre prestrašno...
ugl...evo vam par slikica sa mora...hehe...ma znate kaj..neda mi se sad jer komp mi je spor..i treba mu sto godina...ajde pozz...papa!!!!



| komentari (1) | print | # |

petak, 12.10.2007.

eo mene malo...sam da ne mislite da sam crkla..hehe:)..e pa ako se iko ponado...nisam...kuja poput mene nikad ne umire...hehe:)

PINK LYRICS

"Dear Mr. President"
(feat. Indigo Girls)

Dear Mr. President,
Come take a walk with me.
Let's pretend we're just two people and
You're not better than me.
I'd like to ask you some questions if we can speak honestly.

What do you feel when you see all the homeless on the street?
Who do you pray for at night before you go to sleep?
What do you feel when you look in the mirror?
Are you proud?

How do you sleep while the rest of us cry?
How do you dream when a mother has no chance to say goodbye?
How do you walk with your head held high?
Can you even look me in the eye
And tell me why?

Dear Mr. President,
Were you a lonely boy?
Are you a lonely boy?
Are you a lonely boy?
How can you say
No child is left behind?
We're not dumb and we're not blind.
They're all sitting in your cells
While you pave the road to hell.

What kind of father would take his own daughter's rights away?
And what kind of father might hate his own daughter if she were gay?
I can only imagine what the first lady has to say
You've come a long way from whiskey and cocaine.

How do you sleep while the rest of us cry?
How do you dream when a mother has no chance to say goodbye?
How do you walk with your head held high?
Can you even look me in the eye?

Let me tell you 'bout hard work
Minimum wage with a baby on the way
Let me tell you 'bout hard work
Rebuilding your house after the bombs took them away
Let me tell you 'bout hard work
Building a bed out of a cardboard box
Let me tell you 'bout hard work
Hard work
Hard work
You don't know nothing 'bout hard work
Hard work
Hard work
Oh

How do you sleep at night?
How do you walk with your head held high?
Dear Mr. President,
You'd never take a walk with me.
Would you?


Ne znam zakaj...ali obožavam ovu pjesmu zadnjih tjedan dana...a sve je počelo od Lare...kod nje sam je čula nakon ono sto godina...hehe...hvala Laro....
ljudi poz svima...puffa velika...napokon vikendddd.........yayyyy...!!!! :):):):):)
pozz 1.i & miocuuuuuuuuuuuuuuu....zakon smoooo....isse koji smijehovi na glazbenom...benčiću stvarno si legenda...



| komentari (14) | print | # |

srijeda, 10.10.2007.

...ponekad se zapitam....imam li ja ikakav smisao.....

issse šta sam ja nekim ljudima napravila lošeg u životu...uvijek sam se trudila da prema svima budem ok i kad mi se neš nije sviđalo..uvijek sam prešutila..misleći da ja to krivo shvaćam..pokušavajući uvijek naći nešto dobro u tim ljudima...i fkt sam se trudila oko svih..
da mi se sada to tako vraća...i to od onih uz koje sam se definitivno vezala i nikad nisam ni pomišljala da će mi se to tako vraćat upravo od tih ljudi...
i sad sam tako u bedu zbog toga..jer već si danima razmišljam šta sam ja loše učinila i ne shvaćam i dalje...to što sam našla i upoznala i nove ljude..koji su mi jednako važni..nie lošeeeeeee...zakaj se meni to događa...
issse neznam šta da radim...
šta ne valja sa mnom..ili možda s tim osobama...
zašto mene nie briga za to poput njih...ti glupi osjećaji...previše se vežem za ljude..i to očito krive..jer većina onih za koe sam se vezala su isto tako napravili..i ja sam svaki puta ponovno glupa i idem se vezat za ljude...zakaj mene to toliko boli..............
zakaj jednostavno ne mogu biti ko prije..ona anchyca bez brige i pameti..koa se stalno zaebavala...zašto sad svako malo padam u bedove..to je tak heravo...nisam više ona stara...nešto me tak baca u bed..i stalno..isponova i opet i opet...i neće prestat..a ne znam kak da se riješim toga...
jedino što me sad zanima je čime sam to zaslužila...uvijek sam pokušavala bit fer..i pomagat svima oko sebe...
i volim najviše na svijetu svoju mamu i mog adama...jedino u njih još imam vjere da mi neće okrenut leđa...
makar ne znaju što se događa u meni jer se bojim ikome reći...ali nadam se da me vole koliko i ja njih...jer ako me vole i u pola koliko ja njih imam još uvijek razloga živjeti..makar mi je sve već dosadilo...
i trudit se oko drugih, i smijat se...i imat plastičan osmijeh koji je zapravo iznutra obična trulež...
hvatam se za slamku života ali polako spadam s nje...jer neam više ni snage ni volje...........neam podrške...a ne želim više ovako živjet..svaki dan se budit razočarana u svijet ljude..život općenito...
trenutno mi je san probudit se sretna i da mi prva misao bude onako vesela nekako...puna života...energije..volje...i snage..i da se u njoj nalaze svi oni koje neizmjerno volim....
i da od onih koje volim to i čujem...mislim da me vole...i da kad nešto ne valja da im mogu reć...i da iam povjerenja...i da znam da kadoću pričat da iam s kim i da znam da će me saslušat...
makar polako gubim vjeru i u to...ništa mi više nema smisla...


pozz svima...anchyca...woljam vas sve...puno i previše...iwanchyce moa hvala ti na svemu...pusa...ljubav moja volim te najviše na svijetu...
mama hvala ti što me voliš..i što osjećam tu toplinu koa mi je potrebna..


p.s. ovaj post vam je vjerojatno poremećen užasno i ne sliči vam na mene ali jbg...negdje moram napisat reć kako se osjećam jer ću puknut...
a sav onaj moj smjeh je ironija života i nada u ljubav...postojanje sreće....heh....
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (9) | print | # |

utorak, 09.10.2007.

eo me na informatici...hehe

eo curke moe da vas pozz.....pusa svima...sa kvarta...a posebno moim curkama iz razreda..STOPICHKE zakonnnnnnnnnnnnn steeeeee...i IWANCHYCA...i ti si ok..ajde...papa.....anchica mora iććććććććć
btw...mrzim kad se svađam sa ljudiima....tomislav nisiii u reeeeduuuuuuu...grr..a bili smo best frendovi...


mahmahmahmahmahkisskisswavewavethumbupthumbupcerekcerek



| komentari (2) | print | # |

subota, 06.10.2007.

evo malo da vam se javim...

da vam se malo javim..pozzzzz svima....isss kakko život može biti lijep...
danas sam bila na programiranju...kužim bit al nisam bila prva dva puta pa ono...ja svaki dan volim adama sve više i više....i kaj god drugi pričali...ne mogu ja bez njega...mama me nije spriječila da budem s njim kamoli neko drugi...mislim znam da mi ona želi samo dobro al adamu ništa ne fali..dobar je ovakav kakav je i da nije takav vjerojatno ga nebi toliko voljela...heh!
bolje izgubit sve i imati njega nego imati sve a izgubiti njega!!!!!! :):):)


Na pijesku pisah ime tvoje

al' izbrisa ga vjetar ludi
Na stablu pisah ime tvoje
al' odrezaše ga zli ljudi
Na valu pisah ime tvoje
al' val ga valu dade
Na staklu pisah ime tvoje
al' staklo se raspalo u komade
Na papriu pisah ime tvoje
al' papir prah postade.
I tada uzeh ime tvoje
U dubinu duše svoje,
i tamo će ostati dok bude nas dvoje!!!


pozzz svima...mioc rulez...ekipa je zakon....polomili smo klupu al ok...niko nie skužio...hehehe!!!
puffffaa...



| komentari (1) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.