ponedjeljak, 28.04.2008.

SToBom Bi DoTakLa NeBo i MjEseC.........kAd bI tE iMalA ........
mislim ...mislim i samo mislim o ljubavi....od toga sve mi je ljepo....
u srcu osjećam ljubav, koja je nešto posebno na svijetu, jedan poseban osjećaj koji nikad ne prestaje...al naravno ljubav se ponovno rađa u meni,
I NEDAM DA TAJ OSJEĆAJ ODE.:=))ne puštam ga iz sebe.....želim živijeti, želim voljeti, želim se nadati, našem ponovnom susretu...
negdje iza duge, gdje nas nitko neće naći......samo TI & JA.......Love

i ta ljubav koja nema kraja...želim te voljeti, jer si mi srce ukrao prvim pogledom...
možda se ni ne sijetiš mog imena, možda te nije briga za mene...al znaj ja se uvijek pomolim za tebe....
nekad još dok smo maleni bili....to je bila samo iluzija koju nismo shvaćali, na koju smo se samo nasmijali.....i sve nam je bila ŠALA
uvjek si kraj mene...al ne vidiš me ........
...........nisi mi sve na ovom svijetu al zaista si mi poseban, i imaš neko mijesto u mom srcu


.................malo san se zanesla osjećajima..=))
LJUDI HVALA VAM PUNOO PUNO NA KOMENTARIMA....KISS SS!!


21:46 | Komentari (66) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.