ponedjeljak, 26.11.2007.

Neki mi je nešto reka da napišen…….o s e b i….
Ehhh ehh….da napišen o sebi…nešto…ok..morete u box pročitat..samo to san van stila napisat u postu…inače ja san dobro…i tako..došla san iz prakse…štufa ko blago..
Evo stvarno duuugggo nis pisala blog..ali sama san si kriva na neki način…ehh zato jer mi je došlo jkkkoooo puuuunooo interneta i tata me je stija zadavit…ali preživila san…nekako.
Hhaa vidin da je nešto komentari tu…pa hvala.
Bila san na nekin feštama i dobroje bilo…kao u zamasken dolu..ono masa judi u šatoru nanke pomaknat se nisi moga…ma bar san se štabelo naplesala…ma bilo je žešće…i tako…i ča mi vi povidate…ozdavna vas nis čula…pa tako…al samo vi komajte bit će mi drago…sutra škola joooa poludit ću…tako me muči L J U B A V.. a niman se kemu izjadat…ne želin nikega opterećivat s mojin glupim problemima…..koji nemaju smisla…a ni drugima ne tribaju moji problemi…ahh kad bi sve bilo kako zamišljamo…kad bi bar malo bilo mira i sreće na svitu i ljubavi….jooo ča bin dala………………………………………………………..niman ča pisat.!!!.….ali tek sad shvaćan ča je prava ljubav koju neću puštit, da mi je neki pred noson uzme…sretna san samo kad pomislin na ljubav.....baš san neki dan u školi pisala zadaću o ljubavi….ne moren opisat osjećaj zaljubljenosti….wwaaaa sva poludin…jooo…zašto se tako mučin u vezi stin……stila bin da je sve savršeno…'E NEMOŽE' ne moremo imat sve na svitu ča bimo stili…..al hvala bogu da imamo zdravlje to je najvažnije u životu…i kad imaš nekog pored sebe na koga se moreš oslinit….ako imaš to nič više ne rabi….
Nadam se da vam se sviđa my dizajn…al samo nakratko jer ga mislin promjenit….jer mi sve slike greju preko komentara…i tak…i za kraj jedna ljepa pjesma za nepostojećeg prijatelja….


Uvijek ću ti biti prijateljica i kad me ne bude bilo,
uvijek ću te se sjećati i kad zauvijek odem,
uvijek ću se moliti za tebe i kad izgubim vjeru,
uvijek ću biti tu i kad to nebude moguće,
bit ću tvoj anđeo,
jer možda me sutra više ne bude bilo,
bit ću tvoj vodić da nikada ne postaneš ja,
jer sve što ima veze sa mnom loše je,
sve što sam ikad rekla krivo je,
sve što sam napravila nevalja,
valjda me nikad nećeš zaboraviti,
ČAK I KAD ODEM ZAUVIJEK!!!....


17:35 | Komentari (24) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.