< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (14)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (17)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (13)
Veljača 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O meni

Ime: Filip
Prezime: nope
Rođen: 8.11
Po horoskopu: škorpijon
Volim: Naruto anime, mjuzu, odomore u školi, vikend, komp zubo, Hevy metal, rock, hrvatski rock, i nešto još od puno tog, džeparac greedy jednu osobu
Mrzim: izdajice glupane/če umišljene bahate i puno ljudi
Najdraža životinja: Zmajwink

Links

Prijatelji


lauriss
Cizmicka
Sakura
black angel
naruto1115
my angel way
Michelle
naruto blog

...






DDirty
RRaw
AAltruistic
GGorgeous
OOdd
NNaive
SStrong
TTasty
RRevolutionary
IIntelligent
KKeen
EExquisite

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

utorak, 28.08.2007.

Borba za život

Bilo je gotovo pomislio sam beastov brat je napravio oblak koji je zaklonio svjetlost sunca (on se hrani tamom). Onda odjednom je doletio šišmiš o počeo letiti oko njegove glave on je počeo mahati rukom a to je nama omogućilo da se svi sakrimo. Odjednom je došao šišmiš za nama i rekao je "ja sam michelle vidjela sam sve" Beast je uspucao kao iz topa (kao i uvijek) "a tko si ti" upitao ju je. "rekla sam zovem se michelle vidjela sam vas u nevolji pa sam vam odlučila pomoći" "ali zašto tek sad" upitao sam ju "u ovom obliku nemogu na sunce" "aha" kimnuo sam, onda sam se sjetio. "Michelle možeš li nam pomoći" upitao sam ju "naravno" odgovorila je onda mi je beast prekinuo misli time što je rekao "a zašto si nas pratila" pogledao sam beasta naravno on je uvijek sumnjičav, "pa..." započela je ali sam je prekinuo nema veze sad sad se trebamo izvuči iz ovoga". Rekao sam im svoj plan i morali smo odmah reagirati jer nam se beastov brat približavao. Bilo je jako loše za nas ali smo barem imali šanse za preživljavanje. Michelle je krenula u svom obliku životinje i počela mu letjeti oko glave dok je Beast krenuo polu-zvijer i napao straga. Ja sam na trenutak pomsislio kako šišmiš može bit dobar dodatak ali onda je i moj dio bio na redu replicirao sam se i pretvorio u štakora (lol) te sam uskočio u njega. Vidio sam stvari koje sam mislio da nikad neću vidjeti u čovjeku čak sam vidio i cijev (lol). Onda sam se vratio kod vrata da ga gušim. U sljedećem trenutku je bio problem, beast ga je jako udario i ja sam izletio van (za ubit se). ali bila je i dobra strana beast ga je tako jako udario da nije mogao disati čak i bez moje pomoći onda sam samo trebao sa svojim iluzijama (da se nemože obraniti jer nezna koji je pravi). Onda sam ga pogodio vatrenom kuglom (koju sam uzeo iz phxove ruke) u glavu, a on je odletio u zid. Kad smo mu se približili on je rekao "vidjet ćemo se opet" i nestao u crnom oblaku koji se spustio s neba. Bilo je olakšanje jer smo ga se riješili zadali smo mu neke rane koje nemože iscjeliti, pomogli smo našim ranjenicima i odveli smo ih u moju vilu. Tamo sam još malo vježbao za novu moć (iscjelivanje vidjet ćete kad stavim svoj opis), ali bit će mira neko vrijeme a onda ćemo imati vremena da upoznao jedni druge bolje... To be continued



| komentari (5) | print | # |

<< Arhiva >>

0