< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (14)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (17)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (13)
Veljača 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O meni

Ime: Filip
Prezime: nope
Rođen: 8.11
Po horoskopu: škorpijon
Volim: Naruto anime, mjuzu, odomore u školi, vikend, komp zubo, Hevy metal, rock, hrvatski rock, i nešto još od puno tog, džeparac greedy jednu osobu
Mrzim: izdajice glupane/če umišljene bahate i puno ljudi
Najdraža životinja: Zmajwink

Links

Prijatelji


lauriss
Cizmicka
Sakura
black angel
naruto1115
my angel way
Michelle
naruto blog

...






DDirty
RRaw
AAltruistic
GGorgeous
OOdd
NNaive
SStrong
TTasty
RRevolutionary
IIntelligent
KKeen
EExquisite

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

petak, 29.06.2007.

Evo ljeta i mora

evo idem sutra ujutro ovo je post zadnji i dugo vremena tako da će svi biti u njemu jer ću ovaj post posvetiti svim svojim prijateljima: hehehe, sakura, black angel31, stipe legenda, hinata, i sada pravi i najbolji (bez uvrede ostali):) Mia, Freestyler, The beast, scotty the doggy, A.
i sada ću za sve koji su ikaj napravili reči: hehehe: komentirao pomogao mi oko bloga i puno stvari osobnih, sakura: prijateljica komentator, black angel31: prijateljica komentator, stipe legenda prijatelj komentator puno pohvala na moj blog, hinata: izluđivanje i kaljanje mog bloga thumbup komentator prvi, The beast: super prijatelj i komentator zajebant, scotty the doggy: prijatelj zajebant i prijatelj, A.: bivša cura prijateljica dobra komentatorica, i sad naj od naj Freestyler: naj frend iz škole i komentator zajebant i čovjek od riječi i laži, Mia: naj frendica iz škole i općenito naj frendica na msnu isto i pomogla mi je oko dizajna brižna dobra i super je , hehehe (još) on je najstariji prijatelj i pomogao mi je najviše iskren je i brižan je sada se svima vama zahvaljujem na svemu ne bih uspio bez vas svi ste mi prijatelji bili iz škole ili izvan škole pomogli ste mi jako puno hvala vam svima i KOMENTIRAJTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hvalla i ajd bok ljudiwavewavewavewavewavewavewavewavewavewave



| komentari (6) | print | # |

utorak, 26.06.2007.

Boring

dosadno je postalo nema nikog na msnu i nikaj za raditi stvarno je dosadno
nema više ničega niti ikoga sad sam ostao sam i to je to (zajeb ali kaj se može)
imam jednio par prijatelja ali i to je dobro treba biti pozitivan (što mi baš i neide) ali
svejdeno gldeam pozitivno na svoj život... koji je oćito osuđen na propast



| komentari (1) | print | # |

ponedjeljak, 25.06.2007.

Hate

kako naslov kaže hate (mržnja) ja mrzim puno stvari i sada jednu osobu najviše mrzim više
čak i od mog brata neću sada reći ko je to jer bi bilo sranja i nekako još uvijek ne želim
povrijediti tu osobu ma koliko god je ja mrzio tako da nadajte se da to niste vi (vjerojatno ni nije netko od vas)
nego je netko iz mog razreda jednostavno sad ništa drugo ne osjećam prema toj osobi
nego mržnju iako sam s tom osobom bio dobar prijatelj sada je samo mrzim i niš od sada poslije posta pisati ću priče
sad je dosta ko me zajebava sad ili ikada najebo je jer sad sam i ljut i mrzim jednu osobu (ovaj put je druga osoba)
samo ću reći jedna stvar koju mrzim od mojeg laganja je kad meni netko drugi laže
pogovoto u vezi nečeg važnog gotovo je nema više



| komentari (0) | print | # |

četvrtak, 21.06.2007.

hehehe evo me

evo zadnji dan škole i uskoro će meni biti zadnji post pa idem na more sad se moram zahvaliti
svim svojim prijateljima koji su mi puno pomogli:hehehe, hinata, mia, freestyler, The beast, Dude "i am gonna kill ya", A., stipe legenda, black angel31, sakura, scotty the doggy
hvala svima vama i pomogli ste mi puno posebno hvala ali sada moram reći
GOTOVA JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ŠKOLE NEMA VIŠE A POSLIJE IDEMO NA BUNDEK
BUDITE SRETNI I ZADOVOLJNI NAPOKON LJETO MORE ZABAVA ODMARANJE TV KOMP I SVE ZABAVNO LUNO PARK
I SVE OSTALO UŽIVAJTE IMATE VREMENA woohooo!!!!!!!!!!!!! i to je to uživajte u dugom slideu
vidimo se ljudi



Go to ImageShack® to Create your own Slideshow



| komentari (8) | print | # |

srijeda, 20.06.2007.

Yo dudes and dudets

evo me opet ljudi nemam inspiracije pa pišem post treba mi da dovrišm ppt o LP-u
to ću poslati sivma koji žele kad završim tako da ćete pričekati lai sad najbolji dio škola
GOTOVO JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!partypartypartyparty poslije škole koja traje kratko idemo na bundek se igrati i kupati se yey!
samo dvije riječi ROCK ON!!!!!!!!!!! evo nas u 7 razredu uskoro poslije ljeta woohoo
yey opet na porsti ali s frendovima ali da se vratimo YEY!!! gotovo je!!!!!!!! partypartypartysmokinsmokinsmokincoolcoolnaughtynaughtysmijehsmijeh
uživajte dok možete sutra super izdanje mog posta



| komentari (0) | print | # |

Yo dudes and dudets

evo me opet ljudi nemam inspiracije pa pišem post treba mi da dovrišm ppt o LP-u
to ću poslati sivma koji žele kad završim tako da ćete pričekati lai sad najbolji dio škola
GOTOVO JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!partypartypartyparty poslije škole koja traje kratko idemo na bundek se igrati i kupati se yey!
samo dvije riječi ROCK ON!!!!!!!!!!! evo nas u 7 razredu uskoro poslije ljeta woohoo
yey opet na porsti ali s frendovima ali da se vratimo YEY!!! gotovo je!!!!!!!! partypartypartysmokinsmokinsmokincoolcoolnaughtynaughtysmijehsmijeh
uživajte dok možete sutra super izdanje mog posta



| komentari (0) | print | # |

ponedjeljak, 18.06.2007.

Yo, all ya peoples

ey likovi ja sam se vratio jako je mala vjerosjatnost dosade kad imate s nekim pričati
a sad imam jako dobru prijateljicu pa je super!!!!thumbupthumbupcoolcool
drugo nema nikaj ali kao što vidite posvetio sam ovaj blog linkin prku koji su malo jadniji sada nego
prije ali ima još nade (yeah right!) thumbupthumbup pa evo samo da kažem ako imate san
koji možete sad ostvariti ostvarite ga sada ili barem pokušajte ako ste zaljubljeni recite toj osobi
(iako ja nisam još) ali bit će bolje naughtynaughtynaughty hehehehehe
i budite sretni ak imate curu/dečka ako ste (trenutačno) zaljubljeni u tu osobu pokažite joj
to nemojte ju zapostavljati niti ju ignorirati ili je ikako povrijediti ali ako trebate se s nekim pomiriti
evo vam stranica s prezentacijama svakakvim koje vam možda mogu pomoči ako ne onda pričekajte
moj novi blog s prezentacijama čim skužim kak se stavljaju na web hvala i vidimo se ljudekiwavewavethumbupthumbupsmijehsmijehsmokinsmokincoolcool
i mala ovisnost (hehehehe)




| komentari (7) | print | # |

nedjelja, 17.06.2007.

Evo me

evo me opet vam se javljam nema nikog na msn-u pa je malo dosadno kao što rekoh
dajte mi svoj msn i dodati ću ga/nju na važnije stvari DOSADNO JE!!!!!!!!!
i nema nikaj dobio sam scratch program za programiranje malo je jadan ali
i zabavan pkola još samo malo čist malo i gotovo napokon starci su me malo pustili
na miru nemroam nikaj raditi cijeli dan jutros ništa nije bilo bio sam malo na msn-u
i onda poslije su svi otišli pa nisam imo s kim pričati molim vas dođite
i slika za kraj

komentirajte molim vas!!!



| komentari (4) | print | # |

subota, 16.06.2007.

dosadno

dosadno je pa opet pišem post neda mi se nikaj raditi nema nikog na msn-u osim hinate
stvarnooooo je dosadno namcornamcor možda bi bilo zabavno headbangheadbangheadbangheadbang
baš slušam LP minutes to midnight ima ok pjesama ali osim toga nema nikaj nek nego
molim vas dođe na msn akgo ga imate i addali ste me tj. recite vi meni svoj pa ću vas addati
molim vas coolcoolcool ak ne uživajte u slici i komentirajte





| komentari (5) | print | # |

another day another post

tu sam opet i vidi promjenio sam pozadinu uz pomoć jedne prijateljice zahvljajući njoj
imam ovu pozadinu koju sam želio već neko vrijeme tako da sam to napokon dobio
thx for the help! subota je i zadnji tjedan škole i to stvarno dosadno znam da sam reko prije
ali je jednostvano za ubit se ostalo nema nikaj baš puno skinuo sam si LP minutes to midnight ima
neke dobr pjesme ima ih 3 ili 4 ok su mogu ih slušati barem nekaj bolje išta nego ništa
a prijatelji su rekli da je jadno ne kužim zašto vjerojatno su samo poslušali prvu pjesmu
evo dosta za danas uživajte u slikici i komentirajte pogledajte sve blogove s linkova ajd bok ljudi see yawavewavewavewave




| komentari (3) | print | # |

petak, 15.06.2007.

Bok tu sam opet

evo me opet kao i uvjek imam dosta komentara na prošlom postu
pa mogu napisati novi u školi nema nikaj o tome više ne pričam do 10. mjeseca
evo ovaj post će biti malo kraći jer radim nekaj sad (prezenatciju i chatam na msn-u)
tako da će biti kraće nego inače ali evo doma isto nema nikaj visim na kompu brat mi gleda a nightmare on elm street
tak da ja nemrem i dodati ću sad još linkova poslije ovog posta tako da posjetite još
blogova koji su jako dobri i to je to
vidimo se i komentirajte pls!



| komentari (4) | print | # |

četvrtak, 14.06.2007.

Me again

bok evo me opet malo je postalo dosadno znate da sam promjenio pjsesmu i nikaj nema zabavnog
vidite da sam malo uredio maknuo sam sve osim najvažnijeg sad će boxovi biti normalni
prof. zaključuju ocjene dosadno za bangbangbang se dugo već nisam koristio
smaliće ali niti nebudem baš puno jer su svi veseli ili ljuti ja trebam nekaj tamnije
i tak ni doma nema sad nikaj važno niti zabavno evo sad baš idem po blogovima
i slušam pjesme baš upravo sad dok pišem i slušam i gledam ima kaj novoga una blogovima
i te stvari u školi zato imamo sad kljuć od jedne sobe za koju je postojao samo jedan ključ a
sada ima dva jedan od prijatelja ima ključ i jedan profesor a sad je ovaj post gotov i budite sigurni da
pogledate blogove s linkova pogotovo one najbolje i slike za kraj





| komentari (20) | print | # |

nedjelja, 10.06.2007.

Evo me opet

Evo nije mi se dalo pisati imao sam nekih drugih stvari za raditi, a praznici gotovi to je najgori dio šteta ali kaj se može.
Neznam kaj da pišem dosadno je u kući upravo mi se skidaju horori strah u ulici brijestova svih 8 nastavaka.
Dok se to ne skine nemam nikaj raditi po noći nikak da spavam dosadno za poluditi jučer sam išo gledati pirate s kariba na kraju svjeta film je ok
ali nije ispunio moja očekivanja
dosta o tim stvarima sad za jedno malo pitanje: Da li vi poznate osobe s kojima ste: prijatelji, u rodu itd
ako ne morae ih upoznati ali to nije teško pitanje ako odgovarate s da ili ne pokušajte opisati svog najboljeg prijatelja, nekoga iz obitelji, svog partnera (curu/dečka) e ako uspijete sve reći o njoj/njemu onda poznajete tu osobu dobo tajni može biti ali ako nemožee pogoditi sve osobine ili tak neke stvari onda ne poznajete tu osobu upoznajte je pomoginte toj osobi ako joj treba pomoći jer ako vi stvarno poznate nekoga lagano ćete znati da li to osobi treba pomoći ako ju stvarno poznajete onda ćete ju ako ste vješti čitati tu osobu kao knjigu, evo to je sve od mene a sad evo čitajte slike



Uživajte i komentirajte



| komentari (1) | print | # |

četvrtak, 07.06.2007.

PRAZNICI

evo napokon praznici odmaranje roditelji me puštaju na miru i ne naređuju mi stalno
mogu se malo opustiti još samo 2 tjedna škole a profaći sve su više uzrujani, živćani
neki su pak olabavili to je dobar dio a ne kao oni koji te teraju da odgovaraš i te stvari
ali da sad pređemo na neke normalnije stvari evo ako želite da se nešto promjeni onda mi recite na c-boxu ili u komentarima
ili mi jednostavno pošaljite e-mail i možete mi slati narudžbe za cheatove walktroughtove i ostale stvari
ja ću vam naći i poslati vam
a sad opet slide ovaj puta slike iz naruto-a ne krivte mene ako ih nema puno dosta ih je teško naći



ak se nešto ponavlja ili je nekak iskrivljeno ispričavam se još nisam najbolji o ovome



| komentari (3) | print | # |

srijeda, 06.06.2007.

a evo me opet

evo me opet ali prvo što ću sada napraviti je pokušati nagovoriti aleu da ne zatvori blog
evo imate link podržite je misli da je nitko ne čita komentirajte i nagovorite ju da ne zatvori blog
a ostalo nikaj dana je zadnji dan prije opet malih praznika 4 slobodna dana s tim da je vikend
u ta 4 dana uživajte budite sretni ako vam škola radi po hnosu ili tak nečem a evo kao
što vidite promjenio sam i kursor kako sam i reko jučer možda promjenim pozadniu
smeta me ova crta kaj prolazi kroz sredinu ali inače je super crna boja kao što sam
i želio a crvena slova su ok sve dok nisu roza ili tak nekak pa evo postaj eodsadno ovdje uživajte u praznicima
svaki dan praznika ću pisati post evo vam i slide show doviđenja i podržite aleu evo vam link
Aleu



| komentari (4) | print | # |

utorak, 05.06.2007.

evo me i opet

evo mene opet nema nikaj zabavno ali
evo kraćeg opsia zadnjih 4 ili 5 dana neznam više
u školi nikaj puno vikend subota:
jutro moram pisati zadaće učiti (nikog to ne zanima pa ću taj dio jednostavno preskočiti)
kao što vidite stavio sam pozadinu novu i drugu pjesmu promjeniti ću i kursor
a jučer smo bili na terenskoj i nismo nikaj za boga mrtvoga radili malo smo pisali engleski
i neke zadatke to je to ostalo zabava
a evo još jednog videa borbe narutoa i sasukea





evo to vam je to vidimo se na sljedećem postu



| komentari (3) | print | # |

petak, 01.06.2007.

Evo javljam se

evo imam par stvari za reći i staviti pa evo
prvo i osnovno kao i uvijek u školi nema nikaj pitala me povjest zemljopis se nema smisla javiti a engleski smo pisali test
u ovaj ponedeljak idemo opet na terensku možda poslije malo ostanem vani s frendovima i to evo opet sam dobio novu igru
dungeon siege 2 igra je super legendarna stvarno čak je zabavno igrati sa cheatovima vjerujte mi ja znam ja sam cheatmaster
čak sam se registriro na tu stranicu a stvari za staviti imam par videa ak vam se sviđaju ok ak ne nek odu u p.m.
videi će sada biti prikazani ne očekujte nekaj posebno







i isto ću preporučiti iako to nije puno za napraviti niti ne poznam lika ali evo posjetite blog stipe legenda
evo vam link stipe legenda
sorry kaj je tak puno videa ali svi super barem meni



| komentari (7) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0