< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (14)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (17)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (13)
Veljača 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O meni

Ime: Filip
Prezime: nope
Rođen: 8.11
Po horoskopu: škorpijon
Volim: Naruto anime, mjuzu, odomore u školi, vikend, komp zubo, Hevy metal, rock, hrvatski rock, i nešto još od puno tog, džeparac greedy jednu osobu
Mrzim: izdajice glupane/če umišljene bahate i puno ljudi
Najdraža životinja: Zmajwink

Links

Prijatelji


lauriss
Cizmicka
Sakura
black angel
naruto1115
my angel way
Michelle
naruto blog

...






DDirty
RRaw
AAltruistic
GGorgeous
OOdd
NNaive
SStrong
TTasty
RRevolutionary
IIntelligent
KKeen
EExquisite

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

petak, 30.03.2007.

Animals

dodo sam nešto životinja i jedna je posvećena A.
s njenom najdražom bojom(crna nije boja)
ovaj post sam htio posvetiti životinjama kad sam ih tolko
i stavio kad smo kod životinja ja volim i one mitološke
kao zmajeve(leteće koju bljuju vatru ne velike guštere)
to je to
ili u drugom smislu ovaj post je gotov see ya dudes and dudetessmijehsmijeh



| komentari (11) | print | # |

ponedjeljak, 26.03.2007.

Napokon post

starci me ubijaju sve je loše i grozno
osim toga što sam dobio dvije nove igrice
i jako su dobre jednu nisam isprobo ali valjda je ok
poludit ću od učenjanut
imam dogovor s curom da odemo van napokon nakon 50 godinayescerek
i nemojte me zezati s ovim 50 godina govorio sam metaforički
barem mislim well it was nice writing a post see ya wouldn't wanna be yawave



| komentari (4) | print | # |

utorak, 20.03.2007.

New post

A little English wont hurt except for the ones who don't understand it
dobro malo vježbe iako je ne trebam nikaj se ne događa ali svjejedno
pišem post jer su me starci opet napokon pustili na kantu od kompa
pa mogu pisati post šk. je grozna pogotovo hrvatski prijatelji su danas
za vrijeme matiše pušili papir tj. palili ga zamalo da nismo svi stradali zbog
toga ali malo zabave nikad ne škodi.
Nešto: ja bih trebao ako možete da mi date neke primjere MMORPG
za one koji neznaju na eng prijevod:Massive Multiplayer online Rpg
ili na hr igra koje se jako puno igra može biti svakakvih vrsta akcija
ili ostalo svi priedlozi će biti prihvaćeni naravno samo oni realni
i dobre igre to je to see ya!!!wavesmijeh



| komentari (4) | print | # |

petak, 16.03.2007.

Finally new post

some time i wasn't able to write a post
because i was grounded so finally
a post.
malo engleskog ko ga nezna neće doznati puno stvari ovdje
nikaj se ne događa to je problem život je dosadan i nema smisla
sve gluposti škola zadaće i učenje
danas smo pisali zadćnicu iz hr vjerojatno ću dobiti 1,2, ili 3
joj ne vikend morat ću crnčit cijeli ...... vikend.
to je to see ya!!!wavesmijeh



| komentari (2) | print | # |

subota, 10.03.2007.

Subota

kadkad mrzim vikend ustvari uvijek mrzim vikend
moram radit stalno za školu i učiti
i pisati zadaće i ostalo niko mi više ne dolazi na blog
možda ću ga zatvoriti ipak je 50 posto likova glasalo da ga zatvorim
vidjet ću
Vic:
dječak poziva policajca i govori kako se njegov brat tuče sa skitinicom
već pola sata policajac ga pita zašto je tek sad došao
mali odgovori moj brat je bio bolji dosad



| komentari (9) | print | # |

srijeda, 07.03.2007.

Long time no post

ustvari nije dugo dan dva nisam piso post
O meni:
stalno radim za školu pa moram pisati zadaće i ostalo ali zato
se poslije mogu poigrati na kompu i napisati post
našo sam novu igru u kojoj ako želite imati ljubimca
ali vam ga roditelji ne žele kupiti onda odite na NEOPETS
obavezno pogledajte
Igre:
stalno izlaze nove igre
sve što trebate javite mi se na e-mail napiso sam ga u prošlom postu



| komentari (0) | print | # |

ponedjeljak, 05.03.2007.

Promjena

ovaj blog će se još malo postat će bolji nadam se
ne malo puno će se promjeniti bit će dodavanja mijenjanja
i još puno toga
O meni:
kvragu i učenje ko je izmislio školu ako je taj čovjek živ da ubim
pa oživim da ga opet ubim radim ko crnac
roditelji mi stalno govore piši dz, uči, pričaj, i reci nam sve što je bilo u šk.puknucu mad
totalno ću izluditi.
Zabava:
nove igre izlaze svaki dan ako trebate cheatove ili nesto skinuti javite mi se
na mail on glasi ficocuki@yahoo.co.uk
znam da sam ga prije spomenuo ali nema veze ili nisam?
ma neznam više
uglavno imate i linkove pa možete sami si sve naći
dodat ću stvari i na zahtjeve tako da mi dajete priedloge
preko maila ili chata ili komentara opet moj mail je:
ficocuki@yahoo.co.uk



| komentari (2) | print | # |

nedjelja, 04.03.2007.

Malo pitanje

ja bih htio početi pisati na engleskom pa ako možete molim vas odgovorite
Kvragu sutra je ponedeljak znači da danas moram radit ko lud par riječi na to
"man i hate that!!!"
a niš škola u ponedeljakheadbang mrzimburninmadmadpuknucu
danas za rucak imamo patku i mlincenjami
vidimo se ili see ya!!!wave



| komentari (18) | print | # |

subota, 03.03.2007.

dosadno

kak mi je dosadno pa pišem post
neznam o čem da pišem moram smisliti neku temu na koju me nećete
zezati



| komentari (31) | print | # |

Vikend napokon

napokon je došo i vikend al to ne znači da ja ne moram radit za šk.
Evo sad ću staviti neke nove igrice koje sam našo(tj. linkove)
Još nešto iz svjeta zabave U enteru ima nekih dobrih novih igrica i morate ih isprobati ako možete ili isprobajte one linkove s igrama
na internetu(naravno besplatne su i jako zabavne).



| komentari (33) | print | # |

petak, 02.03.2007.

100 napokon

Prvih sto je došlo napokon nadam se da će ih biti 20 puta višethumbupwavenjamipuknucusmijehpartybangcoolroflkisskissrolleyeswinkyesnoeeknononaughtyzalivenzijevzujohrvatskalud



| komentari (18) | print | # |

Danas

Da vidimo danas smo pisali test iz zemljopisa i mislim da sam dobo napiso.
Ostalo: Otkrio sam nekolko novih igrica doći će na linkove.
Upravo sam pročtio enter pa vidim ima nekih dobrih igrica kao WOW the burning crusade ili Star trek LEGACY itd... vidimo sewaveyessmijeh



| komentari (4) | print | # |

četvrtak, 01.03.2007.

Napokon

Napokon sam dobio i chat box i sad mi se moze javit lakse ko stalno dolazi na moju stranicu/blogsmijehparty



| komentari (5) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0