> CuCka

CuCka

30.05.2006., utorak

Gola šunka je moj izbor

Crno bijeli svijet...

Sjekire padaju već dva dana i sve mi već pomalo ide na šturc. Postajem žaba! Ovo sranje od štrebanja se bliži kraju kojeg jebeno iščekujemo zbog Praga! O da li.... Ispravio logiku, ostala info, matiša i švabski.......kakav prekrasan pejzaž! Kako bude bit će, bitno je da smo mladi, zdravi i lijepi u p........

Nepoznato o poznatom:

- NK "Fešk" sigurno ulazi u 4 HNL....ajd konačno
- normalno seniori su prvaci
- juniori iščekuju one djilkane iz Markovca ove sub i vjerovatno ćemo i mi biti prvaci
- pioniri isto tako ali ako mali pičkonja sjebe u Welsu ne bu tako
- ova moja staklena koljena proradila nakon 3 mjeseca pa opet ganjam loptu
- svi se budemo pokidali protiv Malnarove škvadre
- Ljuba uskoro ide na liposukciju
- Špaca ide na porodiljni jer nosi dvojčeke ( Loleka i Boleka )
- Mihaljka stavila kišne gume
- Herceg je dobio magnetsku rezonancu jer su mu željeza u laktu počela hrđavit
- Kmic otišao na intezivnu njegu u makedonski ahipelag zbog poveče koncetracije klora u her blod
- Mariški se orušio čardak
- Beli postaje ambasador caritasa u Špišić Bukovici
- Micota proglašen mladom nadom beljevačkih veterana
- Ludi Mario posjekao sve kajsije u bašći pa više nemeremo krasti
- Komšija srušio poljski WC

Ovo se meni pokidalo. Taj usrani prednji križni ligament! Pogleč


Image Hosted by ImageShack.us

21.05.2006., nedjelja

Sretan ti rođendan buraz!!!


Sunce sja, ptičice lete i pjevaju, potok iza našeg vrta tiho žubori (ni ne može glasnije jer nije homogen) a mi (mama, tata, sestra, brat, teta i bratić) pijemo sokić, jedemo tortu, pirimo u svjećice i gledamo kako niće paprika. Ali, nešto nam nedostaje, nešto fali... Što to? Što? Nema nam slavljenika!! Pitate se tko je on i gdje je? Slavljenik je naš i samo naš dragi i predragi Krešimir!! On sada uživa u Metkoviću u zagrljaju naše i njegove Dane, Rene i Marca, brćka noge u Neretvi i jede štrudlu s višnjama.
Mili naš Krešimire, tebi je rođendan, a mi praznih džepova, al' Bože moj, nismo svi radnici u dobrim firmama. U osmom ćemo mjesecu obut stare patike, one znaju korak do tebe. Prevrnut ćemo zemlju, gradove, sive ceste, vjetar, oblake. Makar platili životon naći ćemo te mi – Krešimire mili. Opet ćemo mi u Klek, Makarsku, Dubrovnik, ....
By : Neda

18.05.2006., četvrtak

Ana Jozetina feat. Kmica

Jedno prijepodne dok su još obični seljaci išli musti krave i koze majka je kmicu poslala u minaco da kupi žele bombone. U tim kasnim satima rasvijeta još nije radila pa dok je kmic prelazio cestu mogao je doživjeti incest. Naime Ana Jozetina koja je vozila svoj tomos duž panonske magistrale zbog boleština koje su se nalazile na njezinim pepeljarkama( to zapravo nisu naočale nego neka dalekovidnica , takav teleskop nije ni Galileo imao...) nije opazila zgvrčenog Kmicu sa korpom od fino pletenog šiblja žalosne vrbe. Mladi šoštarac kad je vidio tu nakaradnu babu u poznim senilnim godinama počeo je bežati duž one žute linije koja je označavala mjesto za vožnju šukara. Kako kaže:"Cijeli život mi se ponovno prevrtio u mojoj čelrbuši"! Sjetio se on da ga Jozetinka želi pregazit jer joj je u narednih par godina konstantno krao jagode i jaja iz kokošinca te zaljevao joj đukelu bondekxom za premazivanje lamperije. "U pičku materinu" pa zar ću umrijet ovako mlad i nevin! Pa zašto, whaj Mama, mamaaaaa, maaaajčice........!
Sreća u nesreći, Ana se spucala u Čuprijinu čupriju, rekao sam kol'ko je sljepa.......prije bi ja na pupak progledo. Kmica iscipelari komšinicu Anu_babarogu pa krenuše dalje laganim kasom sa ranjikom u ruci! Usput je na harmonikama pjevušio poznatu pjesmu od Lipojke Radobimemrcnila :" Ringe, ringe maja, okoš bokoš prdne činčila"! Kmic voli dimiti skupe cigare ali najveći mu užitak kada napravi rizlu od peršina i artičoke pa doda još origana! Kaže da se od toga najbolje napušiš........poslije letiš 'ko aždaja i ajkula zajedno. Vrlo puno pažnje Kmica pridaje svom staylingu. Njegov konvekciski broj iznosi 3 štapa i 3/4 čardaka pa zato mu je najdnostavnije kupovati zavjese pa ih kasnije krojiti! Fura on neki svoj repejski look ali bogami izgleda kao Mojsije u tim žaluzinama. I the end Kmica nije bought eny žele bomboni nego si je kupio novi zavjet jer ti su papiri najbolji za učinit smotoljak za opušit se!
Pouka: Ako malom djetetu uzmete čupa čups velika je vjerovatnost da će vam za koju godinu posrat ispred ulaznih vrata!

Nije mi danas dan, bit će i boljih Kmico.......pokušao sam bez sentimentalnosti prema nježnijem spolu!
Mulac jel znaš da idući utorak zabijamo si golove međusobno! Jebeš mi sve bit će rutavo......bit će derby!

Svi mrš na spavanje........meni ostaje biologija!

15.05.2006., ponedjeljak

Obraćanje populaciji propalih gena...

Napisao bih par gluposti ali moram kemiju štrebat, jebiga sve one formule iz prvog razreda sam zaboravio pa se sada ponovno vraćam u gušterske dane........onda kad sam bio mlad i nadobudan! Pa i sad sam.....hm. Fali mi još 3 boda za ocjenu koju svi zahtjevaju od mene ali ovisim o Ljubinoj sentimetalnosti i razdražljivosti.....Jebem joj šmkljanu omoriku i njeme listove u obliku ustaškog znaka! Počinjem se pripremati sa noćne štrebe......Tad mi puno lakše nego po danu kad je vruće i uvijek se mora nešto šljakat........još samo 4 tjedna, bar za PMG.....to! Onda maturalacem u Prag.....sa Bakačom i Pepom.....super NE!
Kmicin avanturistički duh opet je divljao u subotu! Budem ti se posvetio Kmico mal poslije, imam već sto ideja za
Haiku poeziju o tebi i onim tvojim istinskim nagonima!

Ej buraz, pa kad češ javit što ima novog u Metkoviću? Jel došao novi TAM? Jel mi se šogy štogod udebljala od onog silnog rada za 12'5 i '7 ili se je još više osušila! Poštedi je malo......pijemo u kolovozu!

Jel znate zašto Jacques Houdek ne voli hodati livadom........pa klaustofobičan je!

Sutra je Fussball, školsko razredno takmičenje! Kako ćemo proći bolje pitajte Mitku jer mnogo toga od ovisi od njega! Pleyamo protiv Gayskovog brloga......bit će rutavo!
Spavajte mi spokojno jer ja ću budan Štrebati.....sve se može kad se HOĆE!
Peace motherfuckersi

13.05.2006., subota

Zašto...?



Uživajte populacijo propalih gena...

07.05.2006., nedjelja

Kmicine dogodovštine...


Isprićati ću Vam jednu istinitu basnu o jednom ŠVALERU iz Feška koji za sve svoje pogreške okrivljuje roletne!
Kmic:= ŠVALER i kaskader
Maja:= razlog zašto je roletna pokidana
Stipix:= pasivni protagonist i nosač cigli
Tommasi:= pripovjedač i prepričavač

Bilješke o djelu:

Prije par dana Kmic je zamolio Stipix_a da mu pomogne oko njegova ljubavnog čina. Naime Stipix je morao naslagati blokove ispod Majinog peđera da se Kmic onako krotak ne bi strmopizdio kad bude kidao iz majine sobe kroz windows(penđer). U Majinu sobu je ušao pomoću svoje poznate tehnike "žaba peder" i kojekakvih rekvizita u obliku polraspadnutog kombajna sa kukama na stražnjoj strani. Š njima se je uzveretao do dimnjaka i kasnije se spustio kroz njega. Mislio je da je Maji uzavrela strast u njenim črljenim eritrocitima pa da ne će naložiti vatru ALI jebiga Maja je pokušala ugasiti dosadu čekajući ga tako da je gledala Harry Potter_a(malter mudraca) pa joj je postalo hladno te založi VATRU. Ispeko se Kmic tada gore nego žablji batkovi u brudetu i poslo joj sve pod piksu!
Dalje su radili tri točkice ... pa opet malo tri točkice ... i tako dok se točkice nisu istrošile, ili dok se netko drugi nije istrošio...........nije bitno!
Ali BITNO je to da je ljubavni brlog otkrila Majina stara pa svoje nevinušce krenila zaštiti kalašnjikovom KREK_prc_47.5 sa promjerom koji je omogučavao da se ispale čahure promjera poveče sarme i normalne knedle(po mogučnosti sa šljivama). Čuvši repetanje kalašnjikova Kmici je proradila probava kao da se naroljo ricinusovog ulja te se pokušao skriti ali probleme su stvarale njegove peraje(stopala). Ona mu nisu stala ni u jedan Maji kredenac, pa čak ni po dijagonali!
Morao je stisnuti oči i zatvoriti zube te glavom kroz nepoznato, kroz roletne. Mnoge psovke tada su mu se glavom vrtle ali znao je da mora ćuvati ono svoje najdraže muško, mušku thing!
ZA ljubav everything, pa i kroz žbuku ako treba....!
Stipix se zajebo pa stavio cigle malo dalje pa Kmic promaši tu naslagu i dok je padao 3 metra napravi piruetu od 360 stupnjeva okomito, zatim vijak te na kraju maticu sa navojem od ne hrđajućeg drveta. Žali Bože onog truda koji je uložen u onaj travnjak ispred Majine hiže jer đe je Kmica pao trava više rasti ne će. Od onih polomljenih čempresa, omorike i ebanovine što ih je Kmic strgao dok se nije zaglavio u šamcu moglo se napravit 4 metra drva!
Plakalo se danima za tim...
Da li ste primjetili kako roletne imaju one sitne malo rupice............e Majine sada imaju jedno poveču rupu promjera kace od 7000 litara --> dostojno Kmcinog prodora! Znate Kmic voli jako koristit slalom na tekmi, protiv Šipovca prešao je šestoricu i dao gol ali tu NOĆ nisam vido pravilnijeg pravca bežanja, koja je to štrafta bila.........šprica jebote!
Sada Kmic plaće doma jer Maja stavlja PVC stolariju i blindirana stakla( od 9 mm ) po nalogu njezine stare..........for safe!
On plaće a Stipix i ja se klebarimo!

Peace...

06.05.2006., subota

Promatrati kako život prolazi ili ga živjeti...?


Kao što sam obečao vračam se u ovaj Virtualni world da napravim opet nešto DRUGAČIJE!
Prošlo je dosta vremena ( zbilja dobrog vremena) čije stranice zatvaram i okrečem se future.
Stvarno ponekad volje za blog nema daleko na horizontu ali ponekad treba imati truda, biti hrabar i vjerovati u sutra.......vjerovati da će opet cucka biti puna shita by me!
Dogodovština će biti, u to nemam sumnje, evo već večeras u Orahu se slave rođendani i neki su već najavili inceste.............iđemo se opit!
Kmic zajebi.........idući post o tebi i penđeru!

I' back

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>