NLO ponovo iznad Čiova?

30 prosinac 2008

Večeras sam malo češće gledala nebo i u smjeru Čiova nebi li se što opet pojavilo. Oko 22 sata uočim nekakvo crveno svjetlo malo sjevernije od Čiova. Mislila sam da je avion jer oni znaju dolaziti iz tog smjera i vratim se u kuću. Nešto me kopkalo i nakon 10 minuta odem vidjeti je li to svjetlo još tamo i bilo je.

I tako to svjetlo stoji, ne miće se, samo mijenja intezitet. Neko vrijeme sam ga promatrala i padne mi na pamet da bi to mogao biti neki planet, npr. Venera iako je prekasno za Veneru, a Saturn je skroz na istoku...tek izlazi..Jupiter također nije. I onda sam ostala bez ideje. Za svaki slučaj sam to snimila i slikala pa što bilo da bilo.
Promatrala sam svjetlo sve do negdje 22:52 kada je jednostavno nestalo.

Je li bilo iznad Čiova ili iza ne znam, s moje pozicije se čini da je bilo iznad.

VIDEO (crveno svjetlo na desnoj strani)


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.