Welcome back NATO spraying!

14 ožujak 2008

Nakon više mjeseci predivnog čistog neba, jutros je Split, uz predivno plavo nebo, imao i bijele "trake". U 7:40 me budi mobitel, stigla je poruka. Ispočetka sam mislila da mi je budilica koju sam navila u 10:00 i idem je izgasiti kad vidim piše GameDeveloper (moj prijatelj i član splitske ekipe) i nije ni blizu 10 sati.
"Mala probudi se i slikaj chemse, ogromni su!"
Kako ih stvarno nije bilo dugo, a ne bi me budili za neko smeće, dignem se i odjurim u kuhinju s digitalcem. Stvarno su bili ogromni! Napravim par slikica i odma ih uploadam na Cro-Chemtrails Forum.

Uživajte party

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.