Svjedočanstvo vojne otmice

28 studeni 2007

Pismo čovjeka koji je bio otet zajedno sa svojom ženom.



Mr. Vike

Šaljem vam slike jamičastih ranica, laserskih rezova i uboda igle koje smo našli žena i ja na tijelima zadnjih par godina. Mislim da će vam biti jako zanimljivo. Imam dosta slika ali nemam vremena tražiti ih sve. Ne mogu naći sliku na kojoj se vidi opekotina na mojoj podlaktici u obliku prsta. Ispričati ću vam zanimljivu priču koja povezuje slike koje sam vam poslao.

Priča je povezana sa snom koji je bio prerealan da bi bio samo san. Sanjao sam da sam se probudio u bolničkoj sobi kako ležim na leđima. Imao sam infuziju u ruci i vratu. Pogledao sam sobu i s moje desne strane je na ljestvama stajala lijepa plavokosa medicinska sestra. Prekrivala je prozore sobe sa zastorima. Kad sam primjetio infuziju u ruci naljutio sam se i isčupao ju, a zatim sam isčupao i onu koja mi se nalazila u vratu. Medicinska sestra je čula moje komešanje u krevetu, okrenula se i vidjela me kako izvlačim igle iz sebe. Zatim je rekla:

Oh! Hell!

i počela se spuštati niz ljestve da me zaustavi. Pogledao sam u lijevo i vidjeo svoju ženu kako leži na krevetu pored mog. I ona je imala infuziju u ruci i na stražnjoj strani vrata.

Skočio sam, počeo izvlačiti infuziju iz njene ruke i pokušao sam je probuditi. Izvukao sam joj i iglu iz vrata. Tada je med. sestra otišla do interfona i rekla:
«We have a code Red. I repeat, we have a code Red!»
Pokušao sam probuditi ženu, ali ona je bila potpuno van svega. Zatim je med. sestra rekla:
Come on Mr. Wilson, every things going to be OK. You need to go back to bed now.

Uspaničio sam se i pokušao pobjeći iz sobe.

Soba je bila ogromna. Rekao bih oko 7x9 metara. To kažem jer taman kad sam došao do vrata je neki čovjek ušao u sobu. Bio je odjeven u kožnom odijelu nalik na štit koji su vitezovi nosili. Imao je debeli komad kože koji je prekrivao svaki dio njegovog tijela. Već sam vam u jednom pismu spomenuo da sam trenirao Karate. Bilo mi je smiješno kada mi je rekao:
Come on Mr. Wilson, you don't want to do this.
Kada mi je to rekao, imao sam osjećaj da je već imao posla samnom i da mu je to odijelo bilo da ga zaštiti.

Zatim se scena promijenila. Sjedio sam na nekoj kutiji prekrivenoj tepihom u drugoj sobi. Medicinska sestra mi je bila s lijeve strane, dok me onaj čovjek u zaštitnom odijelu držao od straga. Zatim mi priđe vojnik odjeven u plavoj uniformi s nekim medaljama. Imao je teglu s kikiriki maslacom i stavi žlicu u nju. Zatim dođe skroz blizu mene sa smješkom na licu i reče:
OK. Mr. Wilson, it's time to forget.

I probudim se iz sna.

Nakon što sam se probudio, san je bio tako jasan da sam probudio ženu da vidim sjeća li se ičega, i pitao sam je mogu li joj pogledati vrat. Odmah sam ugledao ranu na njenom vratu na isto mjesto odakle sam joj isčupao iglu. Rekao sam joj da se ne miče. Skočio sam s kreveta, zgrabio fotoaparat i počeo slikavati. Cijelo vrijeme dok sam slikavao pitala me je što je bilo.

Dakle, ispričao sam joj san i pitao ju da li se ičega sijeća. Nije se sijećala ničeg, ali mi je rekla za čudan san koji je ona imala. Sanjala je da ju je neko nisko biće odvelo u futuristički grad i bila je na pokretnom pločniku koji je izgledao kao pokretna traka, gledajući dolje na grad. Te pokretne trake su vodile iz jedne zgrade u drugu. Bilo joj je teško to sve opisati. Za zgrade kaže da su izgledale kao prozirno staklo različitih oblika, veličina i boja. Ovo je bitno, jer moja žena rijetko pamti svoje snove, i kune se da nikada nije imala iskustva s otmicama ni viđenjima NLO-a.

Nakon što je ustala, išla je pod tuš. Nakon nekog vremena me pozove da mi pokaže nekakvu ranicu na desnoj potkoljenici. Primjetila ju je kada je krenula depilirati noge. Rana je izgledala kao dvije zastave koje idu jedna preko druge i izgledalo je kao malo ispupčenje iz kože. Također je imala ranicu iznad te. Možete ih vidjeti na slikama koje sam poslao. Ako bolje pogledate možete vidjti i modricu koja okružuje ranu. Ponovno sam uzeo fotoaparat i slikao.

Otuširao sam se i obukao. Nakon što sam obukao čarape moga sam osjetiti peckanje na koži pa sam se počešao. Primjetio sam ranicu. Moja je izgledala kao napravljena laserom. Kada sam ju slikao i stavio na kompjuter primjetio sam izoliranu mrlju iznad nje. Ako pažljivije pogledate vidjet ćete da ta mrlja izgleda kao pravilni krug, kao da mi je netko spalio kožu nekim pravilnim krugom. Također sam primjetio da mi na tom ožiljku ne rastu dlake.

Također sam mjesec dana prije imao san koji je uključivao vojsku i izvanzemaljce.

Mr. Wilson



Čovjek ima privremenu propusnicu za Goodfellow AFB, a oni tamo nose plave uniforme u kojoj se nalazio čovjek s teglom kikiriki maslaca.

SLIKE

Ženin vrat

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ženina potkoljenica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mr. Wilson laser cut

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Uniforme koje imaju zaposlenici u Goodfwellow AFB



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.