Grey u mojoj sobi

19 studeni 2007



Razmišljala sam hoću li ovo napisati na blog ili ne i odluka je pala.
Sinoć sam jedva zaspala, a onda sam imala malo hororični san. Sanjala sam da živim u prizemlju i da je bila noć. Spremala sam se na spavanje. Prije oblačenja u pidžamu sam išla spustit roletu kad iza ograde, metar od prozora stoje 3 mala greysa. Zastanem tren i odjurim kod mame vičući da su vanzemaljci na prozoru i pozovem je da dođe spavati samnom. Ona se digne iz kreveta i preseli u moj krevet. Njih više nije bilo na prozoru. Spustim roletu do kraja tako da nemaju šanse ući i ugasim laptop. Nakon nekih poteškoća pri gašenju laptopa, uvučem se u krevet kod svoje majke koja je već napola spavala. I zaspem.
To je bio san. Sada ide buđenje.
Ujutro se budim i skužim da mi mame nema u krevetu. Prestrašeno otvorim oči i skužim da je sve ono bio san i da nema malih greysa. Svejedno malo bacim oči po sobi kad na moje iznenađenje ugledam nešto pored vrata sobe kako viri od iza ormara. Pogledam malo bolje kad mali grey!!! Protrljam oči misleći da sam još pod dojmom sna ali on i dalje tamo stoji. Vidjela mu se desna polovica tijela. Gledao me je velikim crnim okom, nenormalno velikim, ali hladnim. Desna ruka mu se nalazila na vratnici ormara kao da se drži i virka tako da sam mu mogla vidjeti cijelu ruku. Imao je 4 jako dugačka prsta. Bila mi je zanimljiva ta njegova ruka baš zbog prstiju. Nožica mu je jako tanka i ima malo smiješno stopalo.
I tako se mi gledamo kratko vrijeme kad mi dođe pitanje što s njim. Sjetim se Reine i njenih ideja i savjeta da ga zatučem kada mi dođe i okrenem se prema zračnoj puški koja mi stoji odmah pored kreveta. Promislim kako bi ga bilo dobro zatući ručkom puške po onoj glavi, pa gledam njega i zamišljam kako ga mlatim...na kraju mi je bilo žao razmišljati o njemu na taj način i rečem mu da ode. Stajao je još niti 2 sekunde i počne blijediti. Sjetim se da uzmem digitalac i da ga slikam dok još nije otišao. Dok sam našla digitalac on je već izblijedio, valjda je to bio način na koji je otišao.
Digla sam se i išla vidjeti ima li još kojeg po kući ali kuća je bila prazna, mislim bez aliena.
Sve je trajalo od 6:30 do 6:37.

No new implants sretan

Ovako je to izgledalo:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.