Matrix guta sve!

06 studeni 2007

Pa tako i mene. Moja teorija "jednom nogom u matrixu, drugom van" ovaj tjedan ne igra veliku ulogu. S obje noge sam zapela i ne mogu van + uhvatila me neka ljuta prehlada i nikako da prođe.
Ovaj tjedan vjerovatno neće biti novih postova jer je tjedan kolokvija i nemam vremena. U planu mi je jedna zanimljiva tema koja će doći kada se prašina na faxu malo spusti. Do tada, nedajte se matrixu, zarobite vi njega!

Gledajte Happy Tree Friends i be happy što vi niste jedan od likova iz tog crtića smijeh

Kako nam ukidaju avatare na FESB-u zbog određenih ljudi koji su stavljali neprimjerene slikice, spali smo na žutog smajlija i osobne slikice.





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.