NRZ - Oteti 2

23 listopad 2007



Zahvaljujući vj.mi nisam zaboravila pogledati Na Rubu Znanosti u kojoj se govorilo o izvanzemaljskim otmicama. Istina da sam skoro zaspala zbog termina u kojem se NRZ emitira ali dobro.
Emisija mi se svidjela iako bi dodala još neke stvari, ali kao zasebne otmice samo izvanzemaljaca je odličo. Gospođa Barbara me u par navrata iznenadila nekim svojim pričama. Svaka joj čast što ima hrabrosti izaći u javnost i što riskira mnogo toga, pa tako i svoj život. Jako jako mi je drago što je rekla da je imala susrete s ljudima u crnom, da su je upozoravali i to sve u Hrvatskoj. Bravo! party
Voljela bi doći u kontakt s tom gospođom ako je to moguće.
Od stranih gostiju mi se nije svidio Roger Leir jer taj lik malo pretjeruje. Prije par godina je radio s Derrelom Simsom u Saber Enterprise, čije rengenske slike implanata smo imali prilike vidjeti, i ukrao im je neke implante. Danas se vuču po sudu i ne znam jesu li to doveli kraju. Derrel Sims mi je jednom prilikom rekao da od 100 izvađenih impanata iz ljudi su samo 3 nepoznatog porijekla.
Kako je Derrel Sims bio tajni CIA agent, zna što CIA i vojska rade i može prepoznati njihove "uređaje". Također mi je rekao da su većina implanata vojnog porijekla.
Sad, zaključila sam da postoje 2 vrste otmica.

Prva je izvanzemaljska o kojoj je bilo na Na Rubu Znanosti, a druga vojno-izvanzemaljska koju uglavnom ljudi kategoriziraju pod samo vojna.
U izvanzemaljskim otmicama, kako i sam naziv kaže, otmičari su izvanzemaljci, uglavnom greysi. Priču svi znamo....paraliza, odlazak na brod, eksperimenti, nekada implantiranje i povratak nazad. Osobe se uglavnom ne sjećaju ničega.

Vojno-izvanzemaljska otmica nije vojna otmica zato što vojska nema tehnologiju kojom bi ljude transportirala u neku bazu/bolnicu i istu noć vratila nazad. Tu dolazi do suradnje greysa i ljudi. Greysi su u ovom slučaju taxisti. Dođu po osobu i prebace je u vojnu bazu/bolnicu gdje ljudski znanstvenici, rijetko kada i izvanzemaljski, rade eksperimente nad tim ljudima i vrate ih nazad. O ovome bi mogla pisati jako puno i neke stvari još nisam našla ni na internetu ni u knjigama. Jednog dana napišem, ali sada nije trenutak za to.
I u tim bazama, kako gospođa Barbara kaže, uzimaju spermu i jaja ljudi i stvaraju nove živote koji također izgledaju potpuno ljudski. Sad ja ne znam jesu li to hibridi ili ljudi čiji DNA je izmanipuliram do ne znam kakve granice.
Uglavnom, što se tiće priče gospođe Barbare, složila bi se s njenim iskustvima, samo što bi rekla da nisu nju otimali samo greysi nego i vojska.
Da vojska nije umješana ne bi imala ni susrete s ljudima u crnim odijelima.

Ljudski psiholozi u bazama/bolnicama, koje su uglavnom ispod zemlje, brišu ljudima sjećanje i nameću im sjećanje izvanzemaljskih otmica u slučaju da se nekome sjećanja počnu vračati. Isceniraju im događaj tako da neki ljudi i pod hipnozom mogu ispričati isceniranu priču umjesto pravi događaj.

To bi bilo sve od mene za sada. Treba sve više emisija o otmicama i dovoditi ljude iz Hrvatske da govore o svojim iskustvima. Nadam se da će se jedna od sljedećih emisija Na Rubu Znanosti bazirati na vojno-izvanzemaljske otmice.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.