The Secret

08 rujan 2007

Sinoć sam bila kod prijatelja i pokazao mi je dokumentarac na koji sam naišla nebrojeno puta i svaki put bi rekla da ću kasnije vidjeti o čemu se radi i potom bi zaboravila. Dokumentarac se zove "The Secret" i govori o snazi naših misli.
Iako svi živimo na jednom planetu, ne živimo u istom svijetu. Svaka osoba život drugačije doživljava, ima drugačija iskustva koja drugačije shvaća i na kraju krajeva, svak ima svoju karmu. Većina život doživljava kao nekakvu muku i kaznu. Život nije ni muka ni kazna ako mi to ne želimo. Život provedemo u željama koje se uglavnom ne ostvare, nesretni smo svaki put kada odlazimo na posao i vračamo se kući, uvijek očekujemo ono što ne želimo i to nam se upravo i desi. Koliko samo energije trošimo na stvari koje ne volimo i koje ne želimo da nam se dese? Naše misli okreću svemir prema nama. Svaka misao se odašilje i vraća s rezultatima. Ako su nam misli crne, dobiti ćemo takve rezultate. Ne želite biti nesretni, prestanite govoriti kako ste stalno nesretni i kako vas sreća stalno zaobilazi, jer dok god vjerujete da vas sreća zaobilazi vi joj ne otvarate vrata i ne dajete priliku da se zaustavi kod vas.

Dokumentarac govori upravo o tome kako da mi sami okrenemo svemir u pravcu u kojem želimo i da mislima oblikujemo vlastiti život.

Prvih 20 minuta dokumentarca. Cijeli možete skinuti preko torrenta.
Nekima će se učiniti da je ovo new age, možda i je, ali radi. Provjereno!


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.