Čudna letjelica...

08 svibanj 2007

Prošli mjesec (Travanj 2007.) moja žena i ja smo bili u štenji kada smo opazili veliku i čudnu letjelicu na nebu. Slikali smo je s mobitelom.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Par dana kasnije prijatelj je došao sa svojom kamerom da snimimo tu letjelicu ponovno. Našli smo je i snimili par vrlo čistih slika. Za sliku ispod letjelice je zaslužan moj prijatelj jer ja nisam bio dovoljno hrabar da joj se toliko približim.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Letjelica je gotovo tiha i klizi zrakom. Uglavnom se kreće polako osim kada odluči otići...nestane s treptajem oka.
Više od svega želim znati što je to i zašto je ovdje? Mogu reći da sam stvarno uznemiren ovom pojavom i nikada prije nisam vidjeo ništa slično.

Lokacija: Volio bi da ostane tajna.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Prvo, viđam ovu letjelicu vrlo često. Otkako se prvi put pojavila vidio sam je oko 8 puta. Sljedećeg dana, nakon prvog pojavljivanja, prijatelj i ja smo izašli vani ali je nije bilo. Ponovno smo je tražili i sljedeći dan i nakon 30 minuta se pojavila, pratili smo je neko vrijeme. Većinom vremena je viđam kroz prozor kuće u daljini. Lako ju je slikati i drugi ljudi u susjedstvu su je vidjeli.

Proizvodi pucketav zvuk...teško ga je opisati, isprekidan je i tih, ali ga se može primjetiti. Nekada se čuje lagano brujanje, kao da se nalazite pored električnih vodova.

Kreće se skoro poput insekta. Glatko klizi zrakom i uglavnom se kreće sporo, ali se stalno vrlo brzo rotira. S jednog mjesta na drugo se prebacuje jako brzo, zatim stane i tako stalno.

Imao sam 4 glavobolje prošli tjedan, uglavnom ih nikada nemam. Također se moja žena osjećala vrlo umorno. Trudna je oko mjesec dana i doktor kaže da je umor normalan za to vrijeme, ali ja se brinem. Prvenstveno me brine je li ta letjelica zrači. Kao što sam već rekao, kada joj se približite imate osjećaj da ste pored električnih vodova. Također se brinem za naše zdravlje pogotovo za dijete koje je na putu.



Dobro.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.