Ja sam klon

27 ožujak 2007



Prije dvije večeri sanjam ženu s jednog foruma. Nikada u životu je nisam vidjela niti sam imala njenu sliku. Pošaljem joj private message da mi pošalje svoju sliku jer me baš zanimalo je li izgleda kao na slici koju sam dobila u snu i pošalje je. Mogu reći da je potpuno ista kao i u snu, samo što ima drugačiju kosu. Kasnije sam čula da je nedavno uredila kosu i da je prije izgledala baš kako sam je opisala.
Ona radoznala želi vidjeti moju sliku i zašto ne, pošaljem joj. Stiže mi private message da jesam li ja jedna cura koju ona zna, imenuje ju ali neču pisati detalje. Rečem da nisam, a ona me napadne da sam ili ona ili njen klon! I ne može se pomiriti da ja nisam ta cura. Klon! kaže ona...dooobro. Ja sam klon. Pitam ju je li se ljuti na mene jer joj ne priznajem da sam ja ta cura niti da sam njen klon hehe, a ona skuje neki plan...s baterijama. Sada čekam što će napraviti. Rekoh joj da je ta cura moj klon jer moj nastanak ispunjava sve uvijete da i imam negdje klonove hehe. Tko zna, možda mi pošalje sliku te cure, voljela bi je vidjeti. Inaće današnji dan se urotio protiv mene i ne znam što me još čeka do večeras.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.