Putovanje - back

28 veljača 2007

Vratila sam se iz metropole, nakon 12 dana. Bilo je ok, ništa pretjerano dobro. Mogu reći da slabo praše gore..svega par chemtrailsa. Naišla sam na "bandu pasa". Bilo ih je 4, a jedan od njih je bio maleni crni psić kojeg sam odvukla od grupe. Ostanem sama s njim i što ću, ne mogu ga nigdje nositi...nisam ga trebala zadržavati. I nakon pola sata mama pas se vrača, a iza nje dva velika mužjaka. Kad je maleni vidjeo mamu samo je skočio na nju, a zatim i na ostale. Tako sam bila happy što se lijepo završilo. Mama pas je došla do mene, polizala mi ruku i otišla s ekipom. Nažalost imala sam problema s ovim smečem od kompjutera tako da su mi izbrisane i slike i snimke te pseće obitelji... headbang



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.