CrUella De ViL

16.02.2007., petak

Gdje se skrila mudra sova??

Ovih dana smo bili upoznati s jednim posebnom blogom, mudrom sovom. No, očito im je velika slava udarila u glavu jer su brzo nestale. Ipak, ima istine u onoj poznataj izreci Tko visoko poleti nisko pada. Upravo se to dogodilo i našim ptičicama. Pomislile su da su dobile krila, ali nisu bile dovoljno spretne pa su na prvom skretanju odmah pale. Kako su samo bile vješte u igri riječi, čak sam pomislila da imaju mozak, ali prevarila sam se. Čula sam da su se pokušale cijepiti protiv ptičje gripe. Odbili su ih i dr. Martens i dr. Oetker. Naime, ustanovljeno je da im fali tiroksina i da su zaraženi posebnom bolešću koja se zove kretenizam i na našu sreću nije prijelazan. Što ćete nije svatko rođen pod sretnom zvijezdom, ali baš se pitam kome će uskoro trebati posebne maramice s okusom mentola?? Čini se da ih je zameo vjetar ili su možda prohujale s vihorom??

( p.s. Kako su i same govorile, citiram ih: Mudra sova nikome ne ostaje dužna, tako ni ja wave)

Zahvala jednoj osobi... kojoj? Nije važno, ta osoba zna... nut

- 23:50 - Prosvijetli me (12) - Napravi nešto pametno - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga