CRO TUNING

srijeda, 31.01.2007.

MALO PROMJENE

PISEM OVAJ BLOG ZA NEKU CURU IZ PULE PREVISE MI ZNACI PA MALO MIJENJAM .
LJUBAV PREMA NJOJ JE NEOPISIVA VEC MOZETE MISLIT KAKVA JE SITUACIJA PREMA NJOJ
TO JE BAS MRAK NESTO PRELIJEPO ALI TO ONA NE KUZI DA MI JE ONA NESTO NAJ U ZIVOTU
STA SE MOGLO DOGODITI STA BI TE VI NAPRAVILI?
layout for myspace

S. Valentine images



P.S. VOLIM TE
Images for your blog

Images for your blog

31.01.2007. u 22:49 • 3 KomentaraPrint#

srijeda, 24.01.2007.

FORD MUSTANG SHELBY GT

Image Hosted by ImageShack.us
4.6 litara, 325 konjskih snaga Ford Shelby GT popunit će prazninu između Mustang GT i Ford Shelby GT500 kako u vidu performansi, tako i u izgledu. To je komercijalna verzija Ford GT-H –Shelby i Ford Mustang pripremljenog za utrke razvijenog za Hertz koji će zasigurno biti hit na New York International Auto Show 2006.
„Mi znamo da je kombinacija Mustang i Shelby magična, i dokazali smo to ponovo kad smo predstavili Ford Shelby GT-H za Hertz. Automobil je dobio najbolje kritike tako da su kupci traže svoj primjerak“ objašnjava Fields. „Mi slušamo i dostavljamo.“ Ford Shelby GT bit će u prodaji u Siječnju.
Image Hosted by ImageShack.us

24.01.2007. u 10:17 • 2 KomentaraPrint#

utorak, 23.01.2007.

KARBURATOR ILI INJEKTORI?

Image Hosted by ImageShack.us
Nekad davno svi automobili su imali karburator. Nije bilo izbora! Tada nisu postojali injektori, već nekoliko različitih metoda mehaničkog ubrizgavanja i posebnih sistema za trkaće automobile, no to sve se nije primjenjivalo na cestovna vozila.
Karburatori funkcioniraju začuđuje dobro usprkos njihovoj izvedbi. Kroz niz godina doživjeli su razne promjene. Imaju neke vrlo velike prednosti u odnosu na injektore, koje su vrlo značajne za ljude koji se bave tuningom.

Prednosti:
- Jeftin, jednostavan princip rada, lagan
- Mlaznice se lako zamijenjuju što pridonosi karakteristikama ubrizgavanja.
- Nema nikakve elektronike.
- Može se vrlo lako primjeniti s jednog motora na drugi.
- Bolji odziv na paučicu gasa.
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us


Nedostaci:
- Može doći do smrzavanja.
- Nemaju preciznu kontrolu miješanja zraka i goriva kao injektori.
- U ljetnim mjesecima gorivo može ishlapiti ili se vrlo jako ugrijati te tako otežati paljenje.
- "Venturijeva" teorija ograničava protok zraka što rezultira smanjenjem maksimalne snage

Injektori su u današnje vrijeme gotovo u svakome automobilu novije proizvodnje. Najveći razlog tome jest zakon o emisiji štetnih plinova koji zahtjeva katalizator. Stoga su se oni vrlo brzo proširili po čitavoj automobilskoj industriji, no nažalost nisu se mogli "uklopiti" sa karburatorom. Naime, karburator ne može postići vrlo preciznu smjesu (zraka i goriva) kao injektori, pa je uvijek bogatija smjesa prolazila katalizatorom i uništavala ga. Primjenom moderne elektronike u automobilima te pomoću injektora mogla se je dobiti zadovoljavajuća smjesa.

Prednosti:
- Bolja smjesa;
- Nije potreban čok;
- Pouzdanost;
- Nema smanjenja maksimalne snage kao kod karburatora.



Nedostaci:
- Kompliciranost;
- Manje mogućnosti za prilagođenje;
- Promjena injektora je nemoguća;
- Uz injektore je potrebna i elektronika, pumpa za gorivo, regulator itd.
- Manja mogućnost pronalaska kvara.

Poznatiji proizvođači karburatora su: Weber, Dellorto, Holley, SU, Pierburg, Mikuni, Stromberg, Bing, Solex, zenith i Edelbrock. Neke od navedenih proizvođača danas prizvode i injektore.

23.01.2007. u 16:42 • 0 KomentaraPrint#

VOLVO C70

Image Hosted by ImageShack.us
Sportski od naprijed, agresivan straga – tako kažu kreatori. Dvije rese na prednjem spojleru dodaju dinamičnu karakteristiku dizajna. Visokokvalitetne rese na prednjem spojleru proizvedene od fleksibilne PU-RIM plastike postavljene su preko originalnog spojlera i savršen su dodatak dizajnu vozila. Rese zamijenjuju originalne otvore za zrak, što daje mjesta za ugradnju svjetala za maglu, koja su HEICO opcija.

Inovativna novost jesu i svjetla koja prate pravac kretanja. Upravljačka elektronika pokreće svjetla za maglu u lijevo ili u desno, ovisno o smjeru kretanja. Pozadi postoje dvije opcije: dvostruka ispušna cijev i četverostruka ispušna cijev. Prva opcija je tipična za HEICO SPORTIV. Ton i zvuk su malo prigušeni i mekani, manje agresivni. No tko se odluči za drugu opciju, ljetna vožnja postaje koncert na otvorenom. Četiri ispušne cijevi koje su pomaknute bliže sredini automobila jesu simbol snage, a ujedno daju i karkterističan peterocilindarski zvuk. Ispuh je od nehrđajućeg čelika, a s njim dolaze i zvučna cijev i zadnji difuzor. Difuzor koji je napravljen od PU-RIM materijala optimizira izgled zadnjeg kraja i slaže se izvrsno s 4 kromirane ispušne cijevi.

HEICO SPORTIVO također nudi kompletan svoj program za C70. Pojačavanje snage (T5 od 220 do 250 KS, a uskoro i za D5 od 180 do 205 KS), sportski zračni filter, umanjenje proklizavanja diferencijala, međurazdvojnik, sportske opruge ili kompletan kit za ovjes, 4-cilindrični sportski kočioni sistem, VOLUTION® legirani naplatci, i kompletne naplatak/guma pakete od 18“ do 20“. Isto tako i nekoliko dodataka za interijer je od sada dostupno kako kod Volvo dilera tako i direktno od HEICO SPORTIV.
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

23.01.2007. u 13:59 • 8 KomentaraPrint#

NOVI POLO GTI

Image Hosted by ImageShack.us

Za novi VW Polo GTI Edition snage 180 hp VW & AUDI tuning kompanija B&B ima desetgodišnje iskustvo u tuningu Polovog 1.8 turbo motora, koji se nalazi u mnogim VW & AUDI modelima a koje je B&B uspješno pojačao.

Na samom početku snaga motora je povećana na 210 hp pomoću elektronike i to podešavanjem injektora. U početnim fazama motor je pojačavan na 220, 250 i 272 hp da bi na kraju bio 300 hp i 410 Nm u zadnjem stadiju, EVO Rstadiju. Da bi se to postiglo B&B tehničari su zamijenili standardni 1,8L motor s potpuno modificiranim B&B motorm s novim B&B specijalnim klipovima, klipnjačama, specijalnom glavom cilindara i turbopunjačem. Velike promjene su napravljene na hlađenju i injektorima.

Da bi se smanjila temperatura i tlak ispušnih plinova dizajniran je posebni ispušni sustav za Race-Polo s velikom završnom cijevi i sportskim katalizatorom. Temperatura ulja je uvijek optimalna a za to se brine Slim-Line hladnjak za ulje reguliran termoprekidačem. Polo GTI od 0-100 ubrza za 5.8 sekundi a maksimalna brzina je 254 km/h. Sigurnost vozača je također na visokom nivou, a za to se brine neovisni ovijes i visoko-kvalitetni kočioni sistem. Ekskluzivni naplatci od 17“ i 18“, mišićava karoserija i cijela vanjština odaju snagu malog ali masivnog i moćnog Pola GTI
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

23.01.2007. u 13:55 • 1 KomentaraPrint#

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

CRO TUNING

DOBAR DAN SVIMA POGLEDAJ TE OVAJ BLOG ZANIMLJIV JE HVALA !!
Image Hosted by ImageShack.us
free image hosting

Ja sam iz rovinja imam 18 god volim tuning
to mozete sami vidjet .Upoznat cete me brzo
komentiraj te bok svima.

EMAIL CRORIDERS@NET.HR

free web counter







JA I MOJA DRAGA
Image Hosted by ImageShack.us
KATIA UVIJEK NA KOMPUTERU
Image Hosted by ImageShack.us

SLIKE TUNING

ALFAMySpace

MySpace


Image Hosted by ImageShack.us
FIAT BARCHETTA
Image Hosted by ImageShack.us
FIAT BRAVO HGT
Image Hosted by ImageShack.us
CITROEN C2
Image Hosted by ImageShack.us
CITROEN C2
Image Hosted by ImageShack.us
GOLF IV
Image Hosted by ImageShack.us
GOLF V
Image Hosted by ImageShack.us
GOLF V
Image Hosted by ImageShack.us
FIAT GRANDE PUNTO
Image Hosted by ImageShack.us
OPEL ASTRA
Image Hosted by ImageShack.us
GOLF V
Image Hosted by ImageShack.us
GOLF V
Image Hosted by ImageShack.us
FIAT 126
Image Hosted by ImageShack.us
FIAT PUNTO
Image Hosted by ImageShack.us
SMART
Image Hosted by ImageShack.us
OPEL TIGRA
Image Hosted by ImageShack.us
RED BULL
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
PEUGEOT 206
Image Hosted by ImageShack.us
PEUGEOT 307
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
BUBA
Image Hosted by ImageShack.us
CLIO
Image Hosted by ImageShack.us
HYUNDAI COUPE
Image Hosted by ImageShack.us
FELGA BBS
Image Hosted by ImageShack.us
FORD FOCUS
Image Hosted by ImageShack.us
HUMER
Image Hosted by ImageShack.us
SUBARU RALLY
Image Hosted by ImageShack.us
SEAT IBIZA
Image Hosted by ImageShack.us
SUBARU
Image Hosted by ImageShack.us
SUBARU
Image Hosted by ImageShack.us
SUBARU
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
BMW 7
Image Hosted by ImageShack.us
BMW 7
Image Hosted by ImageShack.us
CLIO
Image Hosted by ImageShack.us
CLIO
Image Hosted by ImageShack.us
SEAT CORDOBA
Image Hosted by ImageShack.us
FICO
Image Hosted by ImageShack.us
FORD FOCUS
Image Hosted by ImageShack.us
FORD FOCUS
Image Hosted by ImageShack.us
FORD KA
Image Hosted by ImageShack.us
SEAT IBIZA
Image Hosted by ImageShack.us
MEGANE
Image Hosted by ImageShack.us
MEGANE
Image Hosted by ImageShack.us
OPEL CALIBRA
Image Hosted by ImageShack.us
FIAT PUNTO
Image Hosted by ImageShack.us
SKODA SUPERB
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us