CROSTOJKOVIC1958

< rujan, 2021 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Travanj 2024 (1)
Veljača 2024 (3)
Listopad 2023 (1)
Kolovoz 2023 (4)
Ožujak 2023 (1)
Listopad 2022 (5)
Kolovoz 2022 (8)
Srpanj 2022 (14)
Lipanj 2022 (13)
Prosinac 2021 (2)
Studeni 2021 (8)
Listopad 2021 (8)
Rujan 2021 (7)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (26)
Lipanj 2021 (30)
Svibanj 2021 (32)
Travanj 2021 (14)
Ožujak 2021 (2)
Veljača 2021 (17)
Siječanj 2021 (24)
Prosinac 2020 (29)
Studeni 2020 (15)
Listopad 2020 (15)
Rujan 2020 (21)
Kolovoz 2020 (23)
Srpanj 2020 (36)
Lipanj 2020 (49)
Svibanj 2020 (45)
Travanj 2020 (37)
Ožujak 2020 (43)
Veljača 2020 (32)
Siječanj 2020 (31)
Prosinac 2019 (21)
Studeni 2019 (45)
Listopad 2019 (23)
Rujan 2019 (12)
Kolovoz 2019 (31)
Srpanj 2019 (60)
Lipanj 2019 (83)
Svibanj 2019 (83)
Travanj 2019 (71)
Ožujak 2019 (72)
Veljača 2019 (34)
Siječanj 2019 (54)
Prosinac 2018 (46)
Studeni 2018 (84)
Listopad 2018 (37)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








02.09.2021., četvrtak

MOJE E-MAIL PISMO TELEMAHU



MOJE E-MAIL PISMO TELEMAHU
Imate li vi neki problem sa moralom i svojim obrazom, vaša firma Telemah?
Jučer ujutro 01.09.2021., sa mog mobilnog računa nestali su novci. Otišao sam kupiti novi bon, a malo poslije vidim opet nema mojih novaca na računu. Nazvao sam vaše operatore na 0951000444, nekoliko sati uključivala se telefonska sekretarica kako vaša mreža ima problema, da je došlo do nekih tehničkih stvari, i da se izvinjavate - da će biti riješen problem. Putovao sam jučer iz smjera Zagreba prema Bjelovaru, i nisam mogao koristiti svoj mobitel. Po preporuci vaše telefonske sekretarice ugasio sam i ponovo pokrenuo svoj uređaj, nisam s time ništa dobio. Dva puta su se pokazali na mome računu različiti iznosi, a potom su opet brzo nestali. Nisam mogao dobiti nikoga, uporno sam nazivao, i uspi sam dobiti vašu operatoricu gospođu Maju, koja mi je rekla da će moj problem biti riješen do danas, 02.09.2021., nije ništa riješeno. Nazvao sam vašu službu i čekao da automat prekine pola sata ponavljati "ostalo je manje od jedne minute do kontakta sa operatorom". Zatim se je javila ženska osoba koja je "promrmljala svoje ime" i nije bila ljubazna kada sam joj kazao: Kako nije sram vaš Telemah da se tako neodgovorno ponaša prema korisnicima usluge svojih kupaca. Od jučer moj problem nije riješen, a između ostaloga ste mi ukrali sa računa moj novac. Ponavljate imate tehničkih problema a kradete novac sa računa? Nanesli ste mi štetu u svim pogledima, ukrali ste moj novac, nisam mogao zvati i obavljati svoje poslove, te ukrali ste moje dragocjeno vrijeme i sve ostalo... Već 15 godina sam vaš korisnik mreže, doživio sam svakakve bezobrazluke ali ovo je prevršilo svaku mjeru... Lažete ljude i dovodite u zabludu, kradete ih, i ograničavate i sputavate.. Mogu vas tužiti, mogu na sve društvene mreže staviti ovaj članak o vašem "prljavom" poslovanju. A i to koliko sam se puta i prije žalio vama "kada se vaša firma zvala Tele2) i niste ništa učinili da pokrijete područja "gdje imate" rupe ili nemate bazne stanice, na izlazima iz gradova. Nas oštećujete a usluge svoje "lijepo" naplaćujete" a za što?
BRANKO STOJKOVIĆ
Bjelovar, 02.09.2021., četvrtak, 08;15 sati.
0958148290
brankostojkovic152@yahoo.com
Trojstveni Markovac - BJELOVAR
Đurđevačka vesta 159.


------------------------------------------
BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT
Broj članaka: 5.818.
HRVATSKA / B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel / mob)
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 02.09. 2021. godine
-----------------------------------------------------
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
http://crostojkovic.blog.rs/
http://crostojkovic1958.blog.hr
http://stitonosa1958.blogger.baonosa1958.blogger.ba
https://crostojkovic.wordpress.com
(WEB:) https://brankostojkovic.com

- 08:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #