CROSTOJKOVIC1958

< ožujak, 2019 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Travanj 2024 (1)
Veljača 2024 (3)
Listopad 2023 (1)
Kolovoz 2023 (4)
Ožujak 2023 (1)
Listopad 2022 (5)
Kolovoz 2022 (8)
Srpanj 2022 (14)
Lipanj 2022 (13)
Prosinac 2021 (2)
Studeni 2021 (8)
Listopad 2021 (8)
Rujan 2021 (7)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (26)
Lipanj 2021 (30)
Svibanj 2021 (32)
Travanj 2021 (14)
Ožujak 2021 (2)
Veljača 2021 (17)
Siječanj 2021 (24)
Prosinac 2020 (29)
Studeni 2020 (15)
Listopad 2020 (15)
Rujan 2020 (21)
Kolovoz 2020 (23)
Srpanj 2020 (36)
Lipanj 2020 (49)
Svibanj 2020 (45)
Travanj 2020 (37)
Ožujak 2020 (43)
Veljača 2020 (32)
Siječanj 2020 (31)
Prosinac 2019 (21)
Studeni 2019 (45)
Listopad 2019 (23)
Rujan 2019 (12)
Kolovoz 2019 (31)
Srpanj 2019 (60)
Lipanj 2019 (83)
Svibanj 2019 (83)
Travanj 2019 (71)
Ožujak 2019 (72)
Veljača 2019 (34)
Siječanj 2019 (54)
Prosinac 2018 (46)
Studeni 2018 (84)
Listopad 2018 (37)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








28.03.2019., četvrtak

ZAKLEO SMA SE DA VIŠE NIKADA POLICIJI NEĆU DATI NI JEDNU INFORMACIJU.



ZAKLEO SMA SE DA VIŠE NIKADA POLICIJI NEĆU DATI NI JEDNU INFORMACIJU.

Ja i moja supruga bili smo na benzinskoj pumpi INA u gradu Bjelovaru, išli smo puniti gorivo u auto, to je bilo u Srijedu (27.03.2019.) oko 23,00 sata. I kada smo se vraćali kući u Trojstveni Markovac, rekao sma supruzi da ću joj pokazati mjesto - gdje će preseliti "buvljak" kod stare napuštene "Plinare", u ulici Ivana Kozarčanina.

Kada smo došli na mjesto "novog buvljaka" vidjeli smo na asvaltu več obilježena prodajna mjesta za staru kramu. U napuštenoj firmi "Univerzal" u ograđenom dvorištu vidio sam u mraku čovjeka koji se je sakrio iza napuštene porte. On kad je nas spazio sakrio se je iza jedne betonske ograde. U desnoj ruci je držao bijelu najlon vrečicu.

Kako je to meni sve bilo sumnjivo sa svoga mobitela 095-814-82-90 pozvao sam policiju. Prvo mi je palo na pamet da dotična osoba tu nešto krade ili skriva... Kad sam prvi put zvao policiju bilo je 23,17 sati. Kad su došla dva policajca, ja i supruga smo bili još na mjestu događaja. Policajac koji mi je prišao - kazao sam mu što sam vidio.

Između ostaloga sam kazao policajcu koji je s mnom razgovarao; da osoba koja se nalazi u krugu napuštenog poduzeća "Univerzal", da može jedino izači prema starom groblju sv. Andrija, i da može otići prugom. Zatim smo ja i supruga otišli do mrtvačnice od groblja i rad motora ugasili, te čekali smo da se pojavi ta osoba.

Kada smo tu čekali vidjeli smo polcijski auto koji je došao na "staru napuštenu Plinaru" na intervenciju, da je ubrozo prošao kraj nas i otišao u policijsku upravu u ul. Vlahe Paljetka 2. Bilo mi je glupo što sam pozvao policiju, jer policija nikoga nije zatekla. Kako sam htio otkloniti tu sumnju o "bezveznom pozivu" okrenuo sam auto opet nazad i vračao se prema "Plinari".

Iz ulice Ivana Kozarčanina upravo je nailazila osoba koja se je sakrila u napuštenom poduzeću. Tu sam osobu odmah prepoznao jer znam je iz grada, da se zove "Gxxx" tj. tako se preziva. Osoba se je kretala nogostupom tik do groblja, i poto je kod mrtvačnice prešla preko obilježenog pješačkog prijelaza na drugu stranu ulice, i počela se ponovo vračati nazad odakle je došla...

Ja sam ponovo pozvao policiju sa svoga mobitela i kazao da se je osoba pojavila, i rekao sam da se ona vraća ponovo na Plinaru. Pratili smo tu osobu; a ona se je na Plinari sakrila iza jednog skadišta, u blizini gdje živi preko puta pruge obitelj M. K. Kako se Gxxx ponovo pojavio mi smo promijenili mjesto gdje smo stajali sa autom.

Osoba se je vračala ponovo prema raskršću ulice Ivana Kozarčanina i ulice Krste Špoljara. Sa autom sam krenuo u suret osobi, i uključio sam dugačka svijetla, jer sam se htio se uvijeriti da je to osoba koju znam iz grada da se zove Gxxx. I stvarno bio je to Txxxxxxx Gxxx iz Bjelovara. On se je sakrio u dorište nove zgrade koja se izgrađuje. I evo policije kojoj sam rekao gdje se Gxxx nalazi. Bilo je več 00,34 sati i bio je već drugi dan (28.03.2019.) Četvrtak.

Policija dolazi pred sami ulaz novo izgrađene zgrade u ul. K. Špoljara, odnosno preko puta kućnog broja 10. Kad je vidio Gxxx da je tu policija on je htio otiči. Dva policajca su ga rutinski pretresli, i sve je morao izvaditi iz džepova van i staviti na auto. Ono što je bilo zanimljivo ta sumnjva osoba je imala rukavivce na rukama, iako je bilo vani dosta toplo vrijeme, ravno 7 stupnjeva celzijusa.

Ono što me je jako iznenadilo; to što su policajci nakon vrlo kratkog vremena pustili tu osobu da ode. Nisu čak ni pregledali njegovu osobnu iskaznicu, jer vjerojatno je on nije ni imao. Kazao sam policajcima da Gxxx je imao otpočetka jednu bijelu vrečicu, i bio sam potpuno u pravu - vrečicu je bacio u hodniku zgrade koja se izgrađuje, po samom dolasku policije. Dva policajca sam uputio da razgovaraju i sa portirkom u napštenom skladištu INA, u blizini "Plinare", koja je već nekoliko većeri istu osobu tu blizu vidjela.

Pokazao sam bijelu vrečicu policajcima, i jedan od policajaca kojeg znam izviđenja, vrečicu je otvorio i raširio, ja sam se nagledao u nju - a policajac mi je drsko kazao: "što dirate vrečicu niste vi policajac!" Ja sam tom arogantnom policajcu kazao; da vrečicu sam ja našao i osobu koja je sumnjiva, te da sam im ja dao informacije. I da nikada više neću zvati policiju - taman da vidim da netko nekoga kolje.... I neka kradu sve što stignu i da me više nije briga za ništa...

Nazvao sam ponovo 043/192 i to četvrti put policijsku stanicu i javila mi se ženska policijska osoba, s kojom sam več tri puta razgovarao. Kazao sam da policajci su pustili sumnjivu osobu, i da je nisu priveli, i da nisu uzeli bijlelu vrečici i analizrali što se u njoj nalazi. Jedan od policajaca mi je rekao - znamo mi tu već osobu, i ona ima nekih psihičkih problema...
Rekao sam da taj Gxxx je tu vrečicu skrivao u njedrima pod jaknom, a po dolasku policije se vrečice brzo riješio... Policajka je rekla: da nema više vremena da me sluša, i da su svi policajci na terenu.

Bio sam pomalo revoltiran sa ponašanjem policije, pa sam se sa svojim vozilom zajedno sa suprigom uputio u Policijsku postaju u Bjelovar. Tek kad sam ušao unutra u predvorije vidio sam dežurne policajce: S. B. i A. P., i onižu policajku sa žutom kosom. Rekao sam policajcu S. B. da ne želim s njime razgovarati, jer sam ga prije nekoliko več puta prijavio za podmetanje, i opstruiranje istrage... i dr.

Vidio sam da tu nemam što tražiti, okrenuo sam se i izašao van iz policijske postaje, te ja i žena smo otišli kući. I putem sam se zakle da nikada više neću zvati policiju, niti im davati bilo kakve informacije - taman da vidim kakvo god zlo. Dva policajca koja su došla na uviđaj na "Plinaru" nisu čak ni zavirili u dvorište od napuštenog poduzeća "Univerzal". Došli su formalno i otišli... Te, shvatio sam na kraju da cijelo vrijeme policija se je s menom igrala "pokvarenog telefona". A policajka koja mi se je prva javila - rekla mi je da će me spojiti u Bjelovarsku policiju, i da ponovo sve njima ispričam.

Ovo sve što sam doživio nije bilo ni najmanje korektno ni uljudno od strane policije. Jednino što mi je ostala ponovo jedna vrlo ružna slika policijskih djelatnika. Kojima očiti nije cilj da se rasvijetle mnoge tamne stvari... Zato ovo naše društvo sve više stragnira i propada na svim nivoima... Ja želim svim ljudima sreću i dobro, i da imamo svi manje ikakvih problema...

-----------------------------------------------
BRANKO STOJKOVIĆ
B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.)
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
Udruga "ŠTIT"
URED. Masarykova 8
H R V A T S K A
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 28.03.2019. godine
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
http://stitonosa1958.blogger.ba
-----------------------------------------------------
Broj članaka: 4765.


- 00:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #