CROSTOJKOVIC1958

< prosinac, 2017 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Travanj 2024 (1)
Veljača 2024 (3)
Listopad 2023 (1)
Kolovoz 2023 (4)
Ožujak 2023 (1)
Listopad 2022 (5)
Kolovoz 2022 (8)
Srpanj 2022 (14)
Lipanj 2022 (13)
Prosinac 2021 (2)
Studeni 2021 (8)
Listopad 2021 (8)
Rujan 2021 (7)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (26)
Lipanj 2021 (30)
Svibanj 2021 (32)
Travanj 2021 (14)
Ožujak 2021 (2)
Veljača 2021 (17)
Siječanj 2021 (24)
Prosinac 2020 (29)
Studeni 2020 (15)
Listopad 2020 (15)
Rujan 2020 (21)
Kolovoz 2020 (23)
Srpanj 2020 (36)
Lipanj 2020 (49)
Svibanj 2020 (45)
Travanj 2020 (37)
Ožujak 2020 (43)
Veljača 2020 (32)
Siječanj 2020 (31)
Prosinac 2019 (21)
Studeni 2019 (45)
Listopad 2019 (23)
Rujan 2019 (12)
Kolovoz 2019 (31)
Srpanj 2019 (60)
Lipanj 2019 (83)
Svibanj 2019 (83)
Travanj 2019 (71)
Ožujak 2019 (72)
Veljača 2019 (34)
Siječanj 2019 (54)
Prosinac 2018 (46)
Studeni 2018 (84)
Listopad 2018 (37)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








02.12.2017., subota

POGLEDAJTE ŠTO SU MESIĆ I GRABAR-KITAROVIĆ ZA ANTU PRKAČINA U EMISIJI "BUJICA"



POGLEDAJTE TELEVIZIJSKU EMISIJU "BUJICA" OD 01.12.2017., U KOJOJ JE GOST ANTE PRKAČIN, ON GOVORI O GENERALU SLOBODANU PRALJKU, I STJEPANU MESIĆU I HAAŠKOJ PRESUDI...

"Predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar Kitarović, je jadnica i sotona", tako je izjavio Ante Prkačin, kao gost u emisiji "Bujica". Dok je kazao za Stjepana Mesića, da je: "Žgepče koje treba za uha dovesti i javno objesiti na trgu bana Josipa Jelačića. I da je Mesić gnjida i izdajnik..."

Najgore je sada što ti svi isti likovi se među sobom obračunavaju, i to preko leđa hrvatskoga naroda. A svi su oni krivi što narod ovako živi. Antu Prkačina sam upoznao još 1991. godine, na javnoj tribini HSP-a u Bjelovaru. U ovoj emisiji Prkačin je Dobroslava Paragu, nazvao "Blentom".

E, Prkačinu, da ti nije bilo "Parage-blente", nikada ne bi sjedio u Saboru RH, i ne bi imao saborsku mirovinu, i ne bi se kitio sa lažnim činom generala i načelnika stožera HOS-a. U Bjelovaru na tribini HSP-a, nisi kazao ni jednu riječ,.., već si iza bine pio rakiju - dok je Paraga govorio... Ne branim ja ovdje idiota Paragu, već ukazujem na istinu...

Prkačin je napao i međunarodni sud u Den Haagu, optuživši ga za perverziju, incest, hermafroditizam... Opet moram ovdje reći, ja ne branim nikoga, pa ni Haaški sud,.., ali ovakve stvari uopće nisu u redu. Franjo Tuđman je potpisao ugovore i sporazume sa svima, pa čak i sa Haškim sudom.. Takav sud je Prkačin nazvao; "fukara".

Ante Prkačin se je okomio i na Andreja Plenkovića, kojega u emisiji je nazvao; "Mucavi misionar i ministrant, koji čita tuđe proširene stvari"... Ajmo sad malo da raspravimo ovdje - tko je Ante Prkačin? Kakav je imao čin u bivšoj vojsci JNA, i gdje je služio jugoslavensku vojsku?!

Ja, Branko Stojković, sam bio od prvoga dana 1991., u HSP-u i HOS-u, i sa takve pozicije sad nepristrano, i istinito izvještavam hrvatsku javnost. Bio sam povjerenik za Bjelovarsko-bilogorsku županiju, i predsjednik ogranka HSP-a u Bjelovaru. Tako da su mi poznate mnoge stvari u tim pravaškim redovima, i u cijeloj Hrvatskoj.

Kada sam se razišao u mišljenju sa Dobroslavom Paragom, istupio sam iz HSP-a, 1999. godine. Iste godine u lisopadu sam prebacio ogranke HSP-a, i priključio se osnivanju stranke "Nova Hrvatska", koju smo utemeljili u hotelu Interkontinental u Zagrebu. Isto tako "kao osnivač" sam istupio iz te osnovane stranke, jer Prkačin je; uzimao u redove "Nova Hrvatska" i bivše milicajce, i uključio ih u uži upravni vrh stranke... Jedan od takvih milicajaca je bio i Tihomir Wagner, iz Bjelovara.

Kad u emisiji se Ante Prkačin (taj gostioničar), hvali da je domoljub i Hrvat, to su priče za "malu djecu", i to onu koju on stalno u toj emisiji spominje... Činjenica je da Anto Đapić, je bio pravaški izdajnik (Juda Iškariotski), ali nedugo Prkačin, se je pomirio sa Đapićem, i njih dva imaju dobre odnose... I Paraga i Đapić su radili za Mesića, i tako postoje brojni dokazi za ovo što ja ovdje pišem.

Kad Ante Prkačin "pljuje" po nekim Muslimanima (a takvi ljudi su gostioničari), neka se sjeti - da majka mu je muslimanka.. Zbog njega su dva momka u zatvoru zbog trostrukoga ubojstva u Slavonskom Brodu. U ovoj emisiji "Bujica" Prkačin sve više se otkriva - kakav ima karakter kao čovjek, i ludi, i neuračunljivo se ponaša,.., i između ostaloga ogromno laže i mulja...

Iako Ante Prkačin stalni je gost u medijima, ako pogledate na internetu - na Google pretraživaču - ako upišete njegovo ima i prezime, on ima samo 56.300 rezultata. Što vam to govori - da je obični "pas lajavac". Puno puta takav "mistifikator" mijenja svoje mišljenje, i površno nastupa... U "Bujici" je tvrdio da ima ustaški pedigre, a u drugim nekim emisijama je osuđivao ustaške ratne zločine... On isto se ponaša kao i Mesić, kako vjetar puše - tako se okreće...

Ante PRKAČIN je bio 1999. godine kod mene u Bjelovaru, i vodili smo razgovore, to su prenosili: lokalne novine, televizije, i radio BBR, itd. Neka se on sjeti kako sam ga vodio kod Roma Dona Steve Đurđevića, na rakiju. Ratnih godina u Hrvatskoj i BiH, meni su u Bjelovaru, htjeli platiti da idem ratovati u Bosnu, u Orašje, ali ja se u takve stvari tada nisam dao uvući... Moj prirodni instinkt me je uvijek vodio...

I ovako sam požalio što sam obukao pred rat uniformu ZNG-a 1991., i bio u suradnji sa policijom,.., ubrzo sam shvatio da - to nije nikakav rat za Hrvatsku (taj rat nam nije uopće treba0). Po mome mišljenju to je bila komunistička frakcija, njihov vlastiti obračun... Imao bih puno ovdje pisati, ali na kraju ću reći samo to da: Ante Prkačin, je teški licemjer, konvertita, krivokletnik, antikrista, i ne vjerodostojan čovjek.. Kao pijan prouzročio je nekoliko teških prometnih nesreća.

Od 2000. godine, prema ovamo "hrvatski generali" ginu na svakakve načine, likvidiraju ih, ili se sami ubijaju,.., jedino se ništa ne dešava pravim šefovima imaginarne "crvene" Hrvatske; Stjepanu Mesiću i Josipu Manoliću.. I isto tako cijeloj bivšoj udbaškoj sviti, i Jugoslavenskom vrhu... Pa, sad su demoni proradili, kada je general Slobodan Praljak, popio otrov u Haagu pred cijelim svijetom..

Ovo sve što se sad radi u Hrvatskoj, od strane umirovljenih generala, branitelja i nekih saborskih zastupnika i političara, nema nikakve veze sa Hrvatskom. Da me ne bi netko krivo shvatio, ja želim pravu hrvatsku državu, i za mene general HVO-a Slobodan Praljak, je bio dobar čovjek, i s njime sam se upoznao prije nego je otišao u Den Haag. Ali nije to trebao napraviti.

Danas kad se pokazuje biografija od Praljka, to je sve samo od 1970. godine. Mnogi ne znaju da Slobodan Praljak, je bio oficir JNA i komunista... Šteta je - što se je čovjek ubio, ali glupo mi je; da pale se svijeće i liju molitve za samoubojicu... Budimo realni ljudi. Ovi što sad dižu prašinu u Hrvatskoj, oko osuđenog generala na 20. godina, samo žele zadržati svoje lažne bonuse i lažne ratne invalidske mirovine..., i druge mnoge stvari. General Praljak je imao imovinu oko 60 milijuna kuna. Dok mnogi ljudi nemaju ništa, pa čak i osnovni posao,.., i kruha...

Ja realno govorim jer nisam ničiji "pijun", i nisam pristran i opredijeljeni... Samo moje gledište i politika može pomoći mnogim ljudima da žive dostojanstveno i časno... Da ih religijski vođe s bolesnim političarima svađaju... I da za njih ne ginu i krvare... General Željko Glasnović, vrlo mi je drag kao čovjek, i govori on mnogu dobre stvari i istinu, ali nije bio u pravu kada u Saboru je rekao Ivanu Pernaru, "da su ga našla ona trojica, da danas ne bi sigurno tu sjedio"...

Prijatelju moj Željko Glasnoviću, u ime "civilnoga društva" ne smijemo se tako ponašati, i ljudima javno prijetiti, zbog izrečene riječi i misli... Ako, Ivan Pernar iz "Živog zida" nešto dobro ne radi, neka mu se sudi, i dokaže krivnja. Nismo mi Titini krvnici partizani... Znam i sam po sebi, koliko mi neke osobe prijete - i znam da policija i državno odvjetništvo i sud su potpuno neodgovorni u tim pogledima, odnosno oni su taoci nečijih zločinačkih ruku... Da nije tako, pravne institucije RH., bi uvele red i ne bi ratni zločinci i profiteri hodali slobodni i ne osuđeni ...

Prkačin u Bujici je bio totalno izvan sebe i izvan kontrole: Zbog smrti Slobodana Praljka izgubio živce pa mu je "u groznici" bolesnički lupetao sve i svašta.... Prkačin ima simptome suicida i ludila... i dr.

Ovo je moja poruka: Narode ne dajte se uvući u borbu, za ničije obračune, i interese, i pazite što radite... Da poslije ne zažalite za svojim greškama i grijehom... Budite budni i idite za istinom i pravdom, jedino tako ne možete pogriješiti...

-------------------------------------------------
BRANKO STOJKOVIĆ
B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.)
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
Udruga "ŠTIT"
URED. Masarykova 8
H R V A T S K A
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 02.12. 2017. godine
-----------------------------------------------------
1.) https://twitter.com/crostojkovic195
2.) https://twitter.com/stojkovic1958
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
-----------------------------------------------------
Broj članaka: 4040.

- 15:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #