CROSTOJKOVIC1958

< kolovoz, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Travanj 2024 (1)
Veljača 2024 (3)
Listopad 2023 (1)
Kolovoz 2023 (4)
Ožujak 2023 (1)
Listopad 2022 (5)
Kolovoz 2022 (8)
Srpanj 2022 (14)
Lipanj 2022 (13)
Prosinac 2021 (2)
Studeni 2021 (8)
Listopad 2021 (8)
Rujan 2021 (7)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (26)
Lipanj 2021 (30)
Svibanj 2021 (32)
Travanj 2021 (14)
Ožujak 2021 (2)
Veljača 2021 (17)
Siječanj 2021 (24)
Prosinac 2020 (29)
Studeni 2020 (15)
Listopad 2020 (15)
Rujan 2020 (21)
Kolovoz 2020 (23)
Srpanj 2020 (36)
Lipanj 2020 (49)
Svibanj 2020 (45)
Travanj 2020 (37)
Ožujak 2020 (43)
Veljača 2020 (32)
Siječanj 2020 (31)
Prosinac 2019 (21)
Studeni 2019 (45)
Listopad 2019 (23)
Rujan 2019 (12)
Kolovoz 2019 (31)
Srpanj 2019 (60)
Lipanj 2019 (83)
Svibanj 2019 (83)
Travanj 2019 (71)
Ožujak 2019 (72)
Veljača 2019 (34)
Siječanj 2019 (54)
Prosinac 2018 (46)
Studeni 2018 (84)
Listopad 2018 (37)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








29.08.2012., srijeda

RAZGOVOR IZMEĐU BRANKA STOJKOVIĆA I MARINKA PERECA (28.08.2012.)



BRANKO STOJKOVIĆ: Kako je prošao rođendan od tvoga sina T.P. (17), vidio sam da je bilo nekih problema.

MARINKO PEREC: Dana 5. srpanj 2012., iza ponoći , odnosno 6. srpnja, sjatili su se pred moju kuću u ulici M. Bogovića u Bjelovaru četiri kola policije. Navodno oni su došli po dojavi susjede Đurđe Čajsa, koja je rekla da je buka i da ne može spavati. Ušli su u dvorište bez ikakvog povoda, te ih je moja kćer M.P. (23) upitala što tu traže? Jedan od policajaca je rekao: "Ajde razlaz! Kakva je to galama?"

BRANKO STOJKOVIĆ: I što je onda dalje bilo?

MARINKO PEREC: Zanimljivo je, da policija nije zatekla glasno sviranje muzike, niti kakav nered... Ja mislim da se radi o sustavnom maltretiranju moje obitelji od strane policije.

BRANKO STOJKOVIĆ: I ja sam to veće bio u blizini i nisam vidio da djeca su što radila - nešto što se ne smije.

MARINKO PEREC: Moj sin je slavio rođendan i njegovo društvo su bili u dvorištu, odnosno oni nalazili su se u objektu iz kuće. Vrlo sam revoltiran što dolazi tolika policija. Između ostaloga sačekali su dvije djevojčice koje su poslije išle s proslave rođendana svojoj kući i priveli ih u postaju. Jer ove su zatečene kao maloljetne na ulici u to doba noći.

BRANKO STOJKOVIĆ: Zašto ti misliš da policija ima nešto protiv tebe i tvoje obitelji?

MARINKO PEREC: Ja mislim da mi podmeće policajac, tj. načelnik Žarko Čanađija, jer moja kćer Milkica (23) je živjela dvije godine u Klokočevcu sa Antoniom koji je sin od Čanađijine rastavljene sestre. Poslije toga je bilo tu raznih sudova. Antonio je četiri puta mi pretukao kćer. Da bi njegova majka potom optužila moju kći Milkicu da je ona otuđila bankovnu karticu s koje je podigla 200 kuna. No, nije to sve - oni optužili su moju kći da je iz njihove kuće ukrala neko zlato i druge predmete.

BRANKO STOJKOVIĆ: Znači, situacija je bila gadna.

MARINKO PEREC: Pošto Čanađija radi u policiji, mojoj kćeri je on namjestio i mojoj obitelji razne igre. Moja Milkica je optužena i sudski je procesuirana - u tom slučaju ona je dobila 8 mjeseci zatvora, uvjetno na dvije godine.

BRANKO STOJKOVIĆ: I tako ovaj radi u policiji i mnogim ljudima I obiteljima podmeće?

MARINKO PEREC: Ti se sjećaš Darka Jurinića - Dade koji se je raznesao bombom ispred caffe bara 92, u parku, na Radićevom trgu. To je bio bivši šogor od Žarka Čanađije. Nešto u tome svemu smrdi i prešućuje se.

BRANKO STOJKOVIĆ: Kako to da Čanađija svima podmeće i dalje radi u policiji? Kao tobože on štiti građane. Ti si časnik Hrvatske vojske i u mirovini si. Je si li ti ratovao u Domovinskom ratu za nešto ovako?

MARINKO PEREC: Ni na kraj pamet mi nije bilo da ču ovo doživljavati, da će mi policija učestalo dolaziti kući i sumnjičiti mene i moju obitelj. Prije tri tjedna bila mi je opet policija - digli su cijelu strku. Da moj maloljetni sin Tomislav P., je ukrao pet skupih bicikla. Priveli su mene i sina na kriminalističku obradu i njegovog prijatelja Alena K., i njegovu mamu. Policija mi je prijetila da će preko centra za socijalnu skrb mog sina staviti u dom.

BRANKO STOJKOVIĆ: Je li policija utvrdila tko je ukrao te bicikle?

MARINKO PEREC: Ma, što da radim? Da tužim policiju? Ni ja ni moj sin nismo imali nikakve veze s time. Niti su bicikle nađeni kod nas. Njima je izgleda samo važno da ljudima otvaraju dossijea i da ona budu što deblja. Čanađijin nećak kad je u nekoliko navrata istukao moju kćer ona je poslije iz straha od osvete povukla sve prijave. Ljudi se boje policije, ona tuče ljude. Za vrijeme načelnice Marije Galić ubijen je Josip Matić. Ovo što se dešava u policiji sve liči na ispiranje mozga građanima.

BRANKO STOJKOVIĆ: Koji se to vrag dešava da su građani sve veće žrtve takve policije?

MARINKO PEREC: Znam slučaj i moj sin je to vidio kako policija odvodi maloljetnog Božidara G., i nasilno prema njemu postupa. Na kraju je završio u "crnoj marici" da bi potom taj mladić imao ozljede glave i po tijelu. Slučaj se desio ispred disko bara "Milenijum". Iz nekih izvora sam čuo da oni u policiji kad su trebali pisati izvještaj - su imali problema, jer nisu znali kako da opravdaju ozljede tog maloljetnog mladić, pa su napisali da je sam udarao svojom glavom u zid. Najlakše što je bilo - mladića su odveli na psihijatriju. A poslije mu se gubi svaki trag. Do dan danas ne znamo - da li je on u zatvoru ili popravnom domu, iako je taj događaj bio je u mjesecu srpnju ove godine. Ne branim ja Božidara, nego govorim realno - jer znam da mu je otac Tito Gubić teški gad, i da policija mu se sad sveti sinu. Božidar je nešto slično doživio prije dvije godine. U policiji se opravdavaju da se on fizički tuče s policijom...

BRANKO STOJKOVIĆ: Očito bilo bi najbolje rješenje da se Čanađija makne iz policije i njemu slični. Mislim da ga je postavio HDZ-e Zdravko i Josip Heged iz Klokočevca, sa Lukom Markešićem iz Žabjaka kod Rovišća.

MARINKO PEREC: Upravu si! Oni su iskoristili rat da bi kao ratni profiteri došli do pozicija - kako bi poslije štitili sebe i svoje lopove...

BRANKO STOJKOVIĆ: Kako da idemo kao društvo naprijed? Uostalom i sam si bio u vojnoj policiji i znaš kako takva služba radi.

MARINKO PEREC: Ljut sam sve više. Evo vidiš moja kćer Milkica je trebala početi raditi u caffe baru "ITD", onda zatim tamo dođe kao gost policajac Željko Petrić i na priča sve najgore o mojoj kćeri. Na kraju ona zbog toga ne dobije posao. Policija mi je napisala novčanu kaznu jer nisam prijavio boravak, tj prebivalište u Bjelovaru. Ja imam kuću i u Šandrovcu, te sam im rekao da ih nije briga gdje ja spavam...

BRANKO STOJKOVIĆ: Vidljivo je da Žarko Čanađija u policiji ima svoj klan.

MARINKO PEREC: Njegova sestra je imala trgovinu i zbog raznih špekulacija se našla u dugovima. Trgovina joj je propala. Čanađija je nekim određenim ljudima servis, postoje osnovne sumnje da prima mito i druge poklone i nagrade... Dobro to pamtim kada sam bio na jednom informativnom razgovoru u policiji kod policajca Đure Kalinića. On me je pitao - ti se poznaješ sa Brankom Stojkovićem? Je li možda znaš da on radi kakva kaznena djela?

BRANKO STOJKOVIĆ: Ja nisam bio predmet razgovora i istrage, a znači Kalinić i o meni usput skuplja informacije.

MARINKO PEREC: Prije su me vrbovali* i htjeli su - da s njima surađujem,.., namještali su ti lažno za neke donacije. Htjeli su da ja krivo svjedočim protiv tebe.

BRANKO STOJKOVIĆ: Evo baš jučer sam dobio rješenje sa suda po kojemu sam oslobođen nakon 4 i pol godine vođenja postupka protiv mene. Koji je to bio trošak za mene i naposljetku državu. Oslobođen sam prije toga i za donacije.. Policijski gad Žarko Čanađija za to je sve kriv. Pripisivao mi lažna kaznena djela, vršio lažne istrage i provodio montirane procese. Nisu to jedina rješenja gdje sam oslobođen, no ima ih na stotine. Čanađija bi trebao ići u zatvor za ovo što radi. Sramota!

---------------------------------------
Vođa pokreta ŠTIT
BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
00 385 (0) 95 814 82 90
CROATIA / BJELOVAR
brankostojkovic152@yahoo.com
--------------------------------------


- 11:05 - Komentari (7) - Isprintaj - #