POČETNA
O HNS-U
POVIJEST
LEGENDE
A REPREZENTACIJA
STATISTIKE
PROPISI
AKADEMIJA HNS-A
LICENCIRANJE
PRIJAŠNJI IZBORNICI
HNS























Istra vinoIskon


users online

Free Hit Counter


Slatka Barcelonistka
Zvone Zagrebaš

četvrtak, 27.09.2007.

KAKO I ZAŠTO POSTATI PARTNER OVE STRANICE



Svi koji žele postati partneri ove stranice, moraju znati i pridržavati se sljedećih pravila:

××× Partneri stranice možete biti samo ako vas ja prihvatim i ako vi mene prihvatite.
××× Partneri stranice su uglavnom sa blogova na kojim se piše o sličnim temama, iako može biti nekih iznimaka.
××× Dužni ste kao partneri staviti na svoj blog moj link i navesti da smoi partneri
××× Isto tako, dužni ste ostavljati komentare na mojim postovima, kao i ja na vašima.
××× Možete ali i ne morate sudjelovati u izradi bloga. Možete napisati neki članak i poslati mi ga na mail, PAŽNJA!!! ja ga NE MORAM nužno objaviti, ako mi se sviđa ili ne sviđa
××× Na ovom blogu pisat će se iskljućivo o Hrvatskom nogometu, te se toga u člancima pridržavajte (Hrvatskog Nogometa!!!)


Ako imate kakvih pitanja ili prijedloga, napišite ih u komentarima. Hvala



| Komentiraj (25) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Andora - Hrvatska 0:6
Estonija - Hrvatska 0:2




Kolovoz, 2008











Engleska - Hrvatska
Stadion Wembly





Hrvatska - Andora
6  -  0



HNS
Moj Drugi Blog
Moj Klub
Volim Narodno
Folk Blog
Fudbalerka
Dinamo Zagreb
Arsenal Cro
PC Programi
Warez Download
Big Brother 2007
Mp3 Narodnjaci
Muzika Portal
Universal Download
Net.Hr - Sport
Jutarnji Sport
Večernji Sport
SportNet
Index Sport

Sportske
AC Milan
Bjelovarcanin
AS Roma
Nesvrstani
Man United
Lige Petice