anđeo slomljenih krila - Blog.hr
subota, 20.05.2006. u 19:39

Image Hosted by ImageShack.us
Slušaj kišu kako plače,njezini jecaji su toliko bolni da jednostavno nemogu više to podnjeti..........svaka kaplja je puna patnje,svaka kaplja koja na mene padne ima razlog zasto baš na mene.......zato stati ću pod kišu i djeliti svoju bol sa njom........vikat ću glasno,možda me Bog čuje.......vrijeme je da moje molitve čuje........briga me što će drugi misliti,kad me vidite,imate samo sliku mog izgleda al ovo sam ja puna osjećaja i zastašujućih razmišljana......za mene zivot nije biti zatvoren u tijelu jedne djevojke zivot je osjećati tuđe osjećaje.........ako želim plakati to ću učiniti,ako mi se smije smijat ću se...ne želim nikoga povrijediti al ipak nekog ponekad povrijedim... ne mogu promjeniti...je li to grijeh?

.......ostavi trag.... ..]9[.. ....prenesi misao.......

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno.