Konačno sunce....... - anđeo slomljenih krila - Blog.hr

Konačno sunce.......

srijeda, 17.05.2006. u 07:48

Image Hosted by ImageShack.us
I tak...evo jedan glup post.Puno sam bolje volje i stvarno hvala svima koji su mi pri tome pomogli.........Kiki hvala tebi neznam kaj bi ja beze tebe,Matei koja je uvijek uz mene kad sam sva nora te ,Nina mi imamo iste probleme pa me razmiš,Jura hvala da si mi nakon svega mogao ponovno pogledati u oči.............i svima ostalima koji ste došli na moj blog i savjetovali me.......mnogo mi ovo znači.........Kao što glasi ona izreka"nakon kiše dolazi duga".........previše sam suza prolila tak da više nit plakati ne mogu.........hvala Bogu.........ponestalo mi je suza........nije bilo vrijedno.........zapravo bilo je jer sam opet nešto naučila........ma koga briga........sad sam tu gdje jesam i želim da tako i ostane jer moram još mnogo toga naučiti npr.......uživati u životu...........Svi ste vi moji anđelčeki koji me uvijek dignu na noge kada padnem........hvala još jednom.............pussssssssssssaaaaaaaa

.......ostavi trag.... ..]44[.. ....prenesi misao.......

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno.