Kad bih mogla letjeti.......... - anđeo slomljenih krila - Blog.hr

Kad bih mogla letjeti..........

petak, 12.05.2006. u 17:01

Image Hosted by ImageShack.us
Već kao malo djete zanimalo me kako je letjeti i osjećati se slobodnom...poći kamo god želim,vidjetiti što želim......mislim da je prekrasan osjećaj...imati krila i osjećati nježan vjetar kako me miluje...........danas sam nešto bolje iako sam pustila par suza no ubrzo me prošlo............ljudi me često pitaju što se samnom događa no iskreno neznam.Ljudi nemate pojima šta mi vaši komentari znače........dajete mi osjećaj da nisam sama da nisam jedina na ovom svijetu koja zaboravlja na lijepe trenuteke i hvala onima koji me unatoč mojim ispadima cijene..........i još nešto:::za one koji znaju Deutsch.
Image Hosted by ImageShack.us

.......ostavi trag.... ..]13[.. ....prenesi misao.......

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno.