Povratak....... - anđeo slomljenih krila - Blog.hr

Povratak.......

srijeda, 03.05.2006. u 07:53

Image Hosted by ImageShack.us
Evo....da vam se predstavim........ma ne.To je razlog zašto sam svoj prosli blog prestala pisati.....ljudi nemaju boljeg posla nego vrijeđati i srat i po drugima........no ja nisam takva...imam svoje ja..svoje mišljenje,cilj,i svoju ubijatu tugu....samo jedno još prije novog posta........proširite svoje horizonte.........prepoznali su me oni koji me trebaju,za one koje sam sretna da ih imam,i oni koji uz moje postove traže sebe i svoju sreću.......no sad sam ja sjena i svugdje sam........ponekad me vidiš,no neznaš da ssam i u mraku pored tebe..........

.......ostavi trag.... ..]15[.. ....prenesi misao.......

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno.