CRNI SOKOLOVI

utorak, 14.06.2005.

SUDE MI

Image Hosted by ImageShack.us
knjigu piše vitez roda moga
u dalekoj zemlji okovan
pa je šalje svojoj vjernoj ljubi
pod zidine grada bijeloga

ej, ljube moja, moga oka vilo
idu dani ode godina
da uzame nije tvoje tilo
i da su me braća izdala

sude mi
zato što svoje volim,
volim najviše
što sam branio moje najdraže
sude mi
dušmani moja ljube, ali ne znaju
da je istina
voda duboka

ej, djeco mila, vite grane moje
upamtite što vam govorim
ej, k'o ne ljubi i ne čuva svoje
Božjeg lica neće vidjeti

sude mi
zato što svoje volim,
volim najviše
što sam branio moje najdraže
sude mi
dušmani moja ljube, ali ne znaju
da je istina
voda duboka

(THOMPSON)

sude mi
zato što svoje volim,
volim najviše
što sam branio moje najdraže
sude mi
dušmani moja ljube, ali ne znaju
da je istina
voda duboka

jer je istina
voda duboka
- 20:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>