Welcome to my brain

30.04.2006., nedjelja

`sup!

zzz opet...nedelja je dan koji jako brzo prode..a sad je lose vrijeme pa cu jednostavno crknut od neznam cega..jednostavno neznam sta da radim..jos sutra nema skole da je ima sta bi radio...a sta mislite???naravno da bih učio cijeli dan..al ovako eh šteta....uuuuuu sutra nema škole zakon, dobro da sam se sjetio....ludnica..bangbangNego sta da napisem..Jucer mi je bilo jebeno u gradu..ustvari ne bas jebeno bilo mi je ludo..onak..uglavnom bas se i nesjecam nekih stvari al dobro je to kad se nesjecampartyparty, to znači da mi je bilo dobro, jel tak??valjd je, i nadam se da nisam radio gluposti, ako jesam ispricavam se svima kojim je to stetilo!!ih da.bangbangbang..razmisljam da skoknem do kladionice, jebemu ovo vrijeme nist nevalja. Kad ce sunce???Danas sam nekak dobro raspoložen..I don`t know why...Can u tell me??headbangheadbang, zakon...e da do sad nisam koristio ove smajlice u postovima pa da najavim promjenu, od danas ce bit drukciji nacin pisanja ustvari isti s smajlicima. To da pomognem onima koji nerazumiju moje tekstove. hmm nist idem jest njaminjami područak..aj zzzz cujemo se vidimo se...
Područak - novo izmisljeni naziv za jelo prije ručka, koriste ga ljudi koji vole papati..njami

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.