Welcome to my brain

31.03.2006., petak

Postić

evo mene opet...nisam nastavio tradiicju...da pisem svaki dan post, zato jer ga jucer nisam napisao...al stvarno nisam imao sta napisat..a nemam ni danas. Al eto reda radi napisat cu ovaj post da se zna da mislim na svoj blog. i tako to. Petak je, zadnji dan u tjednu, najbolji dan u tjednu, iako jos imam skolu sutra nea veze i jos moram odg. zemljopisa, al ni to nije bitno, bitno je da je petak. Danas sam odgovaro hrvatski i dobio 2, i sad mi stara sere da nesmijem ic u grad sutra, al pustit ce ona mene, uvijek se izvucem nekak. Soba mi je u takvom neredu, da pomisljam na spremanje, al bojim se da nece ici. Nek bude tak jos koji dan. Gledam gledam i divim se, neznam čemu. Malo sam surfo sad. Pa da vam ostavim neku sliku...Free Image Hosting at www.ImageShack.us,Image Hosted by ImageShack.us....inace su mi simpsoni najbolji crtic

Evo vam i listic kojeg sam odigro za weekend....malo sam si dao masti na volju, al tu je najbitnija sreca.
Imam jos jedan listic, al taj vam nebudem odavo, zato jer je dobitni :))))
Ovo vam je vadeno iz ponude SuperSporta..

459 Arsenal-Aston Villa 1 1,35 1.4.2006 16:00:00
575 St. Etienne-Monaco X2 1,47 1.4.2006 20:00:00
592 Varteks-Hajduk 2 2,40 1.4.2006 18:00:00
542 Hertha BSC-Stuttgart 1 2,30 1.4.2006 15:30:00
545 Schalke 04-Hamburg 2 3,60 2.4.2006 17:30:00
519 FC Barcelona-Real Madrid 1 1,90 1.4.2006 22:00:00
516 Betis Sevilla-FC Sevilla 1 2,30 2.4.2006 21:00:00
278 Lazio Roma-Empoli 1 1,65 2.4.2006 15:00:00
530 Roosendaal-PSV Eindhoven 1X 2,90 1.4.2006 19:30:00
577 Troyes-Lyon 1 4,30 1.4.2006 17:15:00
748 Lanús-River Plate 2 2,40 2.4.2006 23:30:00
280 Treviso-Juventus 1X 2,60 1.4.2006 18:00:00
822 Ankaragücü-Besiktas 2 1,90 1.4.2006 17:30:00

Ukupni tečaj: 42.040,00
Ulog po listiću: 5
Manipulativni trošak: 0,25 Kn
Ulog: 5,25 Kn
Dobitak: 210.200,00 Kn
Pa ko voli nek izvoli!!!
Aj zz svima...cujemo se na iskonu

29.03.2006., srijeda

The dan

Dobro veče...evo da i ja napisem post neki za danas. A nemam opet neku temu, gledam utakmicu i navijam za lyon pa neznam...isuste danas smo pisali test iz pov. a ja nisam bas ucio i test je nakon 3 min. bio u smecu a ja na hodniku..heh...
dobro jos sam tjedan i pol skole do praznika..nekak cu prezivjet valjda. Heh da i sta niko nece moje stence...a steta..aj idem na chat..aj zzz

28.03.2006., utorak

the new one...

zzz....evo sjeo sam za komp i kreno malo surfat...pa sam se sjetio da bi mogao nest napisat u blog (neznam sta).A nije ni bitno..thea ovo je novi post i neznam sta da pisem u njega..pa necu nista pisati u njega zato jer bi bilo glupo nesto napisat. Ma sve u svemu danas je bio prosjecan dan, ljepo je vrijeme bilo, igrao sam nogomet (sad sam dosao). joj obeco sam nekom liku otvorit sobu u 7..iidem sad. E da danas igra liga prvaka. Bio sam u kladionici...inace kladenje je moj najdraži hobi uz igranje igara. Pa ako ocete prepisat od strucnjaka listic predlažem vam ovako

Arsenal - Juventus 1_____ 2.40
Lyon - Milan 1_____ 2.25
Benfica - Barcelona 2_____ 1.80
Inter - Vilareal 2_____ 6.00

------------------------------------------
Ulog 5 291.60

To je po mojim predvidanjima...al mislim da ce past neki x i to bas na Benfica - Barcelona, izgleda kao najsigurniji par al nije.
To bi bilo sve od mene za danas....aj zzz idem jest pa na chat

27.03.2006., ponedjeljak

Operacija bloga

Danas sam se malo pozabavio izgledom bloga. Ustvari ne malo oko 2 sata.Zadovoljan sam svojim radom. Jos imam slozit neke stvari da to sve bude cakum pakum...E da imam jos 2 stenca labradora 1 m i 1 ž pa ak je neko zainteresiran nek se javi, mozemo se dogovorit.



26.03.2006., nedjelja

Dali je planiranje uspijelo??

Danas je nedelja..bio sam u petak u zgu i bilo mi je prejebeno bezveze, bolje da nisam isao.Atmosfera u busu nemogu vam opisat kak je bilo dosadno...moj razred je u jebenom kurcu a neznam s kojim smo isli jos raz. al shvatio sam da nije samo moj raz. u takvoj banani,ma prezivjet cu jos koju god s tim razredom I hope...mislim da sam rekao da necu ic na predstavu, ali nakraju sam je ipak isao gledati, zato jer stvarno nije bilo pametnijeg posla..i iso sam na jebenu kao "ghogovu" izložbu, na kojoj su samo 3 slike njegove, i da pitao sam kolko kosta jedna slika....odgovor je da kosta cca 50 milijuna ojra...a prof. je rekla da je slika neprocjenjiva..i da...setao sam 1 jebeni sat da nadem isusovu piceriju u zgu koja nije prenatrpana...i da bi nakraju jeo u piceriji u kojoj smo morali stajat dok smo jeli...al nema veze bio sam gladan ko isus...i potukao sam se s nekim likom, za kurac..E da jos plan za subotu, da cak nisam zakasnio u skolu, i nisam dobio ni jednu ocjenu...sto je dobro, a u gradu mi i nije bilo nest, bilo je i boljih dana..puno boljih, ma plan naravno nije uspio..aj zz

23.03.2006., četvrtak

Planiranje..nikad neide

evo mog novog posta...danas je srijeda, ne ustvari cetvrta, a sutra je petak..da sutra se ide u zg sa skolom u neko kazaliste..vjerovatno nebudem iso u kazaliste zato jer ga nebudem mogo nac ili ga nebudem htio nac..ma nije bitno...ici cemo jos na van ghogovu izlozbu i to cu otic pogledat..ma sve u svemu je dobro zato jer nema nastave..jel tak??je znam da je..i onda je sub. opet skola al to prezivim nekak, i naravno se onda ide u grad...heh...i onda je nedelja..dosta planiranja, tak i tak nikad nist neide po planu, pa dovidenja..idem malo na chat...aj zzz

16.03.2006., četvrtak

dobar dan

evo novog posta...danas sam bio dezuran u skoli..zakon, nema nastave..to je moj san...bit svaki dan dezuran..ovi profesori su jebeno glupi..100 puta sam moro ic u jebenu trgovinu, po jebena peciva i cigarete..i pazi sad posalje me tajnica u pekaru i ja kupim krivo pecivo, pa me posalje zamjenit to jebeno pecivo...i opet mi je siptarka krivo dala, pa sam moro ic po treci jebenu put u jebenu pekaru, e popizdio sam...ma dobro je sve u svemu bitno je da nisam bio na nastavi....idem jest i spavat...cujemo se veceras na iskonu...aj zzz

15.03.2006., srijeda

blog blog blog bl...

Dosadno mi je..dosadno...i da sjetim se ja da svaka budala vec ima blog...mislim si... ja sam budala aj nek ga i ja napravim. I sada kada sam napravio isusovi blog neznam sta da u njega pisem..ludnica...ma bitno je da ga imam i to mi je dost..