The World of the Black Pearl

četvrtak, 31.05.2007.

Nema Lokve u Zutoj Lokvi

Tko je odgovoran za imena gradova, sela, rijeka, gradjevina, itd. u Hrvatskoj? Prije par dana sam vozila do mora i naisla na mjesta kao sto su Bilaj, Zuta Lokva, vijaduk Kravlja Draga..itd..Pa ljudi moji kakvi su to nazivi? Zar nema lijepih i laganih imena na ovom nasem jeziku? Kad su meni tako glupi mogu samo da zamislim kako to zvuci jednom strancu. A pogotovo neki nazivi koje je tesko izgovoriti i meni a tek strancu.Pa se bas pitam sto oni misle kad prolaze kroz ove nase krajeve na putu do mora. Mozda im plan voznje izgleda nekako ovako: Evo stigli smo u Mursko Sredisce, pa onda imamo 200 km do Duge Rese, a onda preko Generalskog Stola stici cemo do Josipdola, pa onda preko Brinja do Senja i necemo dalje jer tko to moze da prati ovakvu mapu i nazive.
Kako su ta imena nastala? Jel netko bio ljut u Ljutomeru? Da li Golubovec ima gnijezdo golubova? Da li su ljudi uistinu zgodni u Lepoglavi? Da li su Rimljani naselili Rimske Toplice? Da li se gospa ukazala u Gospicu? Da li u Vrbniku rastu samo vrbe? Da li su ljudi balavi u Balama? Jel uvijek hladno u Ozeblinu? Sto li samo vagaju u Vagnju? Da li je Preko usitinu preko mora? Da li sklapaju brakove na Brackom Kanalu? Mogla bih ovako do zore o nasim mjestima ali moram ovo privesti kraju. Ipak sam na odmoru pa treba da iskoristim vrijeme sa obitelji.
I jos da ne postoje te deklanacije i palatalizacije mozda bi stranci mogli i da nauce nesto Hrvatskog. A kako bi to izgledalo? To bi bilo ono kao..."Ja ici do more, do Split, pa ja budem plivati sve dok imam energija, i suncati dok ne glad, pa onda idem na vecera i muzika." Pa i ne zvuci tako strasno a bilo bi im mnogo lakse.

A ja sad idem malo provozati i smijati se cudnim nazivima.
Pozdrav svima!

- 20:41 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (8)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Blog Description

  • Much ado about nothing (or something)

    When you were born, you were crying and everyone around you was smiling.
    Live your life so at the end, you're the one who is smiling and everyone around you is crying.

Links

I enjoy a good cup of coffee with: