Myspace For Girls Only - MyGirlySpace.com

Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Cursors



think pink...

petak, 01.09.2006.

stvarno je istina kad kažu:bit će bolje sutra...

danas sam bolje volje nego jučer...nekako se izvlačim iz depre...ne znam zašto sam uopće bila u njoj,al nema veze...dobro sam promislila,pričala s frendicama i zaključila da sam ja malo krivo protumačila neke događaje,osobe i situacije...drago mi je zbog toga...ako ništa,dobro sam sama sa sobom.našla sam se s par ljudi iz bivšeg(još ne mogu vjerovat,al dobro) razreda i baš mi je drago zbog tog.još mi nije jasno kako mi je ljeto brzo prošlo...ne snalazim se baš u vremenu i prostoru...sada prvo jedva čekam rođendan da vidim hoće li me se neke određene osobe sjetit,a onda dišem za skijanje i staru ekipu od tamo.onda će doć uskrs pa putujem u milano i onda opet LJETO...brzo,jel tako?još samo godinu dana...ako sam neke blogove zapostavila i ne ostavljam komentare,ostavite vi meni,jer ste svi promijenili adrese pa sam malo zbunjena...eto...pusa do sljedećeg posta

P.S. ružice,stvarno se nadam da je sve ok...malo si me prepala...da malo...pusa i čuvaj mi se


malo slika od ljeta...

moje rodice i ja
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

ana i ja
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

moja jonjićka i ja
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

- 23:50 - napiši mi nešto... (3) - ...print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


volim nogomet...
image hosting

image hosting



moje naj pjesme...








Myspace Layouts
Myspace Layouts

zovem se...tea
rođena sam...13.10.1991.
...u...zagrebu
imam...15 godina
po horoskopu sam...vaga
zovu me...tole,crna
volim...svoje prijatelje,obitelj,spavanje,
i sebe,naravno:)
sportovi...nogomet,
odbojka
sportaši:)...c.ronaldo,kaka
slušam...sve
gledam...ljubav u zaleđu(dok je trajalo) i dečke
sviđa mi se...jedan predivni debilkson
idem u...7.gimnaziju

Free Counters
Free Counters


Myspace Layouts
Myspace Layouts


cristiano ronaldo uvijek u srcuwink...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us