Myspace For Girls Only - MyGirlySpace.com

Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Cursors



think pink...

četvrtak, 31.08.2006.

završilo je još jedno ljeto...i to prebrzo...nisam se ni okrenula,a ljeto mi je proletilo ispred nosa...nemam baš inspiracije za duge postove,jer sam zadnjih par dana blago rečeno u bedari,tak da ništa od detalja...bilo mi je super...nauživala sam se,nakupala,nasunčala,naplesala,sve što sam u teoriji htjela,al eto...jedno malo razočaranje na kraju je očito bilo dovoljno da mi pokvari i ovo malo dana šta su ostali do škole...ovim postom želim pozdravit svoju prijateljicu ružicu i zahvalit joj što me trpila...pa eto...ljepotice,hvala ti puno!stvarno sam se provela i izuživala,al da bi sve bilo savršeno fali mi još nešto...što se neće dogodit...dosta crnjaka..ja sam jaka cura...proći će to...uglavnom,zadnja dva tjedna sam bila u podstrani i bilo mi je super...ekipa je skroz ok,baš sam se provela...doduše, još sam malo plava od igranja košarke,al to je nevažno...upoznala sam jako puno ljudi...najviše su mi ostali u sjećanju dani na braču i u splitu(podstrani)...u imotskom je bilo super,al ovo ću baš zapamtit...eto, to je otprilike to...malo sam promijenila blog...maknula sam većinu slika svih tih slatkića,al oni mi više ne trebaju kad sam si našla svoje vlastite...pozdrav cijeloj ekipi iz podstrane i pusa od vaše crne

ova pjesma točno opisuje onako kako se ja osjećam...šmrc...


- 17:16 - napiši mi nešto... (3) - ...print - #

srijeda, 09.08.2006.

opet vam se javljam...i ovaj put iz imotskog...ovim postom se ispričavam svima koje sam možda uvrijedila ovim spotovima dolje,al moje mišljenje je da svatko može slušat što želi.nikad se ne smije zaboravit domovinski rat i ono što su naši ljudi prošli,niti umanjivati zlo koje su nam srbi nanijeli.ipak ako možemo slušat amerikance koji su svijetu u cjelokupu napravili dosta lošeg onda mislim da slušanje srpskih pjesama i nije neki zločin...ja ne mrzim nikoga, pa ni srbe niti ikog drugog.razumijem one kojima su bliske osobe poginule u ratu,pa se ježe na ekavicu i sve srpsko,ali mislim da ne bi trebali nikog osuđivat.ne slušam sve samo srpsko,nego i strano i naše ali to nije ni bitno.nadam se da su nam se bar neka mišljenja poklopila.eto...toliko od mene ovaj put...malo mi je žalosno sve ovo al šta se može...pozdrav do sljedećeg postahrvatska

- 22:55 - napiši mi nešto... (32) - ...print - #

nedjelja, 06.08.2006.

meni je zakon...

joooj kako mi je dobro...za one neupućene ja sam u imotskom...bila sam jučer vani,bilo mi je savršeno...isplesala sam se ko luda...s rođacima,frendovima opet rođacima pa usred nekog kola...smijala sam se cijelu večer,glupirala...ma zakon mi je...detalje neću baš iznositwink...stavila sam dolje par zakon pjesama koje non stop cepaju na mojoj liniji...svaka ta pjesma opisuje po jednog dečka kojeg znam...a kad ja čujem harmoniku...raspametim se...slušajte malo ove pjesme...meni se odmah pleše...sve su mi savršene...ovaj post je za ivanu i tanju posebno ali i za sve moje drage frendice...nek vam ovo dočara kako mi je...

seka aleksić-dođi i uzmi me


seka aleksić-svi tvoji milioni


seka aleksić-kad čujem korak tvoj


seka aleksić-ko da sutra ne postoji


seka aleksić-ne ostavljaj me samu


jelena karleuša-nisi u pravu


nataša bekvalac-nikotin


ceca-lepi grome moj




- 19:09 - napiši mi nešto... (17) - ...print - #

srijeda, 02.08.2006.

evo mene,opet se javljam...jučer sam se vratila s brača...i bilo je dobro...mjesto je neka rupa, al u toj rupi puno zgodnih miševa...joooj,kakvog sam talijana upoznala...moje visine, taman, crne oči,bijeli savršeni zubi, guza presavršena, tijelo predobro, bombonček...rekao mi je kad dođem u milano(idem na proljeće)da mu se javim...jer mi je dao broj...naravnocerekyesrofl...uglavnom...prisilno sam se vratila jučer,jer je bila noć imoćana,pa ajde...bilo je onak...pjesme neke svatovske...šugitis..vidla sam kog sam trebala vidjet,al nije baš prošlo preuspješno,što ću pokušat ispravit večeras...legla sam jutros u 6...ja gasim svjetlo,a ko da ga nisam ni ugasila,vani je već dan...sad samo čekam subotu da mogu ić van...a fali mi moj 'talijanac'...eto pajdašijo,javim se kad bude vijesti...ako bude...pusawave

- 14:35 - napiši mi nešto... (2) - ...print - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


volim nogomet...
image hosting

image hosting



moje naj pjesme...








Myspace Layouts
Myspace Layouts

zovem se...tea
rođena sam...13.10.1991.
...u...zagrebu
imam...15 godina
po horoskopu sam...vaga
zovu me...tole,crna
volim...svoje prijatelje,obitelj,spavanje,
i sebe,naravno:)
sportovi...nogomet,
odbojka
sportaši:)...c.ronaldo,kaka
slušam...sve
gledam...ljubav u zaleđu(dok je trajalo) i dečke
sviđa mi se...jedan predivni debilkson
idem u...7.gimnaziju

Free Counters
Free Counters


Myspace Layouts
Myspace Layouts


cristiano ronaldo uvijek u srcuwink...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us