Pošto sam počeo na samom kraju ožujka, računat ću i njega sa cijelim travnjem. Pa krenimo!
___________________________________________________
UKUPAN BROJ KRITIKA: 27
BROJ KRITIKA SERIJA: 14
BROJ KRITIKA FILMOVA: 13
BROJ POSTOVA: 22 + obavijest
BROJ KLASIČNIH KRITIKA (samo jedan film/serija) 16
BROJ KRITIKA SA TRI SERIJE/FILMA 3
BROJ KRITIKA SA DVIJE SERIJE/DVA FILMA 1
BROJ PREVIEWOVA: 2
___________________________________________________
PROSJEČNA OCJENA SVIH KRITIKA: 7,95
PROSJEČNA OCJENA KRITIKA SERIJA: 8,28
PROSJEČNA OCJENA KRITIKA FILMOVA: 7,59
NAJVIŠA DANA OCJENA: 9,6/10 (FILM 'Crash' ('Fatalna nesreća') )
NAJNIŽA DANA OCJENA: 4,8/10 (film 'Tamara')
___________________________________________________
UKUPAN BROJ KOMENTARA: 133
PROSJEČAN BROJ KOMENTARA PO POSTU: 5,8
BROJ POSTOVA BEZ KOMENTARA: 3
BROJ POSJETA OD 28.3.: 1125
OSOBA SA NAJVIŠE OSTAVLJENIH KOMENTARA: ¤Luxurious Harajuku Doll¤ (luxuriousharajukuworld.blog.hr)
BROJ POSJETA OD KOJE KREĆE BROJANJE ZA SVIBANJ: 1126
BROJ DANA SA NOVIM POSTOVIMA: 15
BROJ DANA BEZ NOVIH POSTOVA: 15
BROJ POSTAVLJENIH ANKETA: 2
__________________________________________________
~LISTA~
FILMOVI
1.CRASH (9,6/10)
2. STAR WARS III: REVENGE OF THE SITH (9,4/10)
3. ICE AGE 2: THE MELTDOWN (9,2/10)
4. HARRY POTTER AND THE GOBLET OF FIRE (8,5/10)
5. LORD OF WAR (8,2/10)
6. SKY HIGH (7,9/10)
6. THE CHRONICLES OF NARNIA: THE LION, THE WITCH AND THE WARDROBE (7,9/10)
8. SCARY MOVIE 4 (7,5/10)
9. WITHOUT A PADDLE (7,3/10)
9. FINAL DESTINATION 3 (7,3/10)
11. THE PINK PANTHER (6,0/10)
12. KING KONG (5,1/10)
13. TAMARA (4,8/10)
SERIJE
1. 24 (9,4/10)
2. LOST (9,3/10)
2. BATTLESTAR GALACTICA (9,3/10)
4. DESPERATE HOUSEWIVES (9,2/10)
5. ALIAS (9,1/10)
6. PRISON BREAK (9,0/10)
7. SUPERNATURAL (8,6/10)
7. REBA (8,6/10)
7. EVERWOOD (8,6/10)
10. EVERYBODY HATES CHRIS (8,5/10)
11. LIVING WITH FRAN (7,8/10)
12. GHOST WHISPERER (6,9/10)
13. HOW I MET YOUR MOTHER (6,6/10)
14. UNAN1MOUS (5,2/10)
Više od mjesec dana pisanja kritika je iza mene. Kad sam započinjao blog, nisam uopće imao komentara i mislio sam da ću za par dana i odustati. Ali, malim reklamiranjem bloga na nekim forumima i komentiranje tuđih blogova mi je donijelo mnoštvo komentara koji održavaju blog na životu. Tako smo se svi mi kritičari i nekritičari spojili u jednu malu blogersku zajednicu koja se sastoji od većine ljudi u mojim linkovima i uvijek komentiramo jedni druge te dijelimo svoja mišljenja. Nadam se da vam se ovaj 'pregled mjeseca' sviđa, jer ga namjeravam praviti svakog 1. u mjesecu. Film 'Fatalna nesreća' film je koji definitivno zaslužuje biti film mjeseca, dok '24' i ne mora biti. Ne kažem to zato što to serija ne zaslužuje, nego sam mogao napisati kritiku i neke druge jednako dobre serije pa '24' možda i ne bi završio na vrhu liste kao serija mjeseca. 6 komentara po postu u prosjeku nikako nije loša brojka s obzirom da mi je ovo tek drugi mjesec pisanja. Trudim se što češće napisati novu kritiku, no ponekad mi to obveze ne dopuštaju. Nastojat ću i dalje pisati kao i dosada, svaka dva dana, tri najviše, napisati novu kritiku. Namjeravam ovih dana napraviti i seriju anketa, pa vas molim, pogledajte ispod nadolazećih filmskih hitova ima li nečeg. :) Još nešto, tijekom mjeseca svibnja (ne znam točno kada) objavit će se lista serija koje prelaze na novu mrežu The CW (pisao sam o tome u nekim kritikama). Napisat ću novi post posvećen samo tome jer The WB i UPN, mreže koje se udružuju prikazuju serije poput: Everwood, Smallville, One Tree Hill, U sedmom nebu, Gilmoreice, Čarobnice, a neke se moraju, nažalost, ugasiti. Već se zna da će se ugasiti Čarobnice, a najvjerovatnije i U sedmom nebu. Boxevi će se sigurno obnavljati i poboljšavati tijekom mjeseca, tako da ih pregledavate, pogotovo 'Vijesti' jer se one mijenjaju gotovo svakodnevno.
Eto, toliko za sada, ovaj mjesec kritika bio je prepun odličnih filmova i serija, ali i nekoliko promašaja. Vidite da je prosječna ocjena dosta visoka, tako ću odsada malo povisiti kriterije da ne ispadne da ne hvalim sve što pogledam. A sad, pogledajte što vas očekuje u svibnju (nemojte me držati za riječ za sve, možda se dogodi da nešto od tog i ne bude):
¤FILMOVI¤
- Tim Burton's Corpse Bride
- The Grudge
- Silent Hill
- The Da Vinci code ---> OVO SVAKAKO!
- Mission: Impossible 3
- V for Vendetta
- Two for the money
- X-men 3: The Last stand
¤SERIJE¤
- CSI, CSI:Miami, CSI:NY (usporedba)
- South park
- Invasion
- One Tree Hill
- Gilmore girls
- Stargate SG-1
< | svibanj, 2006 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
***OPIS BLOGA***
28. ožujka iz zabave sam krenuo s pisanjem ovog bloga misleći kako neće opstati niti tjedan dana... Evo, prošlo je 4 i pol mjeseca, i stvarno mi je drago što je taj moj mali 'projekt' uspio.
Na ovom blogu naći ćete osvrte na nove filmove i nove serije, kako bih vam preporučio nešto zabavno, uzbudljivo, smiješno i dramatično ili da vas upozorim na kojekakve gluposti koje se ovih dana snimaju svugdje na svijetu.
Kad sam poečo s pisanjem, uglavnom se osvrt sastojao na samu radnju filma, kao što to možete i vidjeti u starijim kritikama. No, odonda mi se vokabular izrazito popunio, postao sam, može se reći, vješt u pisanju i kad me pukne inspiracija, znam napisati dobrano veliku kritiku. Zato sam ondnedavno postao oštriji u ocjenjivanju, da vidite razliku, opet vam kažem, pogledajte starije postove.
Pisanje ovog bloga otvorilo mi je, nesvjesno, vrata u istraživanje kvalitete filma i serije, jer odsada ne gledam filmove i serije čisto radi zabave, već sam zaključujem što valja, što ne.
Novosti na blogu su kategoriziranje dosadašnjih kritika po abecedi (filmovi su odvojeni od serija) sa linkovima. Updateana je i mala 'galerija' postera filmova koji dolaze uskoro, a kao što vidite, tu je i novi, filmski predložak za kojeg se nadam da vam se sviđa.
KONTAKT: kritichar.marin@yahoo.com
Blog.hr
Forum.hr
Tv.com
IMDb.com
apple.com/trailers
comingsoon.net
The CW
CBS
FOX
NBC
ABC
1. hrvatski OTH forum
HRT forum
[BLOGOVI KOJE ČITAM]
~KRITIČARI~
kritičar exs
Film Freak - Dragonrage
kritike serija
Film/TV
horror filmomanija
spectre
TV kritičar
Horror Zone
~OSTALI BLOGOVI~
goal
bubamara
Smješka
memorabilia
Pea
Lilith entertainment - odlični wallpaperi
luxurious_harajuku_world
Zelena Zmija
FILMOVI
¤ Annapolis
¤ Ant bully, The
¤ Barnyard
¤ Big Momma's house 2
¤ Break-up, The
¤ Cars
¤ Casanova
¤ Cheaper by the dozen 2
¤ The Chronicles of Narnia: TLTHATW
¤ Click
¤ Corpse Bride, Tim Burton's
¤ Crash
¤ Da Vinci code, The
¤ Failure to launch
¤ Family Stone, The
¤ Final destination 3
¤ Fun with Dick & Jane
¤ Harry Potter and The Goblet of fire
¤ Hills have eyes, The
¤ Hoodwinked
¤ Hoot
¤ Ice age 2: The Meltdown
¤ I'll always know what you did last summer
¤ Inside man
¤ Just friends
¤ Just my luck
¤ King Kong
¤ Lord of war, The
¤ Mission: Impossible 3
¤ My super ex-girlfriend
¤ Pink Panther, The
¤ Pirates of the Caribbean: DMC
¤ Poseidon
¤ Saw II
¤ Scary movie 4
¤ Sentinel, The
¤ Shrek 2
¤ Silent Hill
¤ Sky high
¤ Snakes on a plane
¤ Sound of thunder, A
¤ Star Wars III: Revenge of the Sith
¤ Superman returns
¤ Talladega nights
¤ Tamara
¤ Underworld: Evolution
¤ V for Vendetta
¤ Wedding crashers
¤ When a stranger calls
¤ White noise
¤ Wild, The
¤ Without a paddle
¤ X3: The Last stand
¤ Zathura: A space adventure
¤ Zodiac, The
SERIJE
¤ 24
¤ 4400, The
¤ Alias
¤ Amazing race, The
¤ American inventor
¤ Battlestar Galactica
¤ Big Brother USA
¤ Blade: The series
¤ Boston legal --> Uskoro!
¤ Criminal minds
¤ CSI: Crime Scene Investigation
¤ CSI: Miami
¤ CSI: NY
¤ Desperate housewives
¤ Entourage
¤ Everwood
¤ Everybody hates Chris
¤ Ghost whisperer
¤ Gilmore girls
¤ Grey's anatomy
¤ House, MD
¤ How I met your mother
¤ Kyle XY
¤ Living with Fran
¤ Lost
¤ My name is Earl
¤ New adventures of old Christine, The
¤ One Tree Hill
¤ Prison break
¤ Psych
¤ Reba
¤ Scrubs
¤ Smallville
¤ South Park
¤ Stargate Atlantis
¤ Stargate SG1
¤ Supernatural
¤ Unan1mous
¤ Veronica Mars
¤ Weeds
¤ Windfall
SPIDER-MAN 3
HAPPY FEET
TRANSFORMERS
THE RETURN
STAR TREK XI
RUNNING WITH SCISSORS
FLUSHED AWAY
ERAGON
THE FOUNTAIN
TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES
ZOOM
APOCALYPTO
FLYBOYS
REVENGE OF THE NERDS
ROCKY BALBOA
MINI'S FIRST TIME
BRIDGE TO TERABITHIA
MATERIAL GIRLS
SAW III
THE REAPING
THE PRESTIGE
STORMBREAKER
COLOR OF THE CROSS
CLERKS II
BUG
FACING THE GIANTS
GRIDIRON GANG
BARNYARD
THIS FILM IS NOT YET RATED
THE ILLUSIONIST
10th AND WOLF
PATHFINDER
007 CASINO ROYALE
IRON MAN
NACHO LIBRE
CRANK
GRIND HOUSE
THE NIGHT LISTENER
THE COVENANT
SANTA CLAUSE 3
TEXAS CHAINSAW MASSACRE: THE BEGINNING
INVISIBLE
GHOST RIDER
HAVEN
OPEN SEASON
A SCANNER DARKLY
PAN'S LABYRINTH
WAIST DEEP
EMPLOYEE OF THE MONTH
LADY IN THE WATER
SURF'S UP
THE LAKE HOUSE
THE ZODIAC
BEER LEAGUE
ONE NIGHT WITH THE KING
BORAT
HOOT
THE GRUDGE 2
SHADOWBOXER
JACKASS: NUMBER TWO
YOU, ME AND DUPREE
TALLADEGA NIGHTS
NIGHT AT THE MUSEUM
DAY OF THE DEAD
EVERYONE'S HERO
FLAGS OF OUT FATHERS
CHARLOTTE'S WEB
DOA: DEAD OR ALIVE
POSTER BOY
THE DESCENT
HOLLYWOODLAND
PULSE
EDMOND