05.01.2008. / subota

Evo me nakon dugo vrimena

Ni me bilo dosta.Ispricati cu van ove dan kad me ni bilo.
Zapocetak docek mi je bija stvarno odlican openi san popija kaj i za Bozic.Ali isto san bija donkle vesea i pokretan.Ali Keva je sebi zasra vecer ni moga ici vec u 10 i po malo san ga vuka gori doli dok i mene ni sunilo.Spava je na klupici isprid toga naseg neke vrsti disca do 2 ure.Ali vratimo seovin drugin danima.U medju vremenu otkria san novi bend(ustvari Keva je pa je meni reka) zove se Kamelot dosta je dobar iako ni bas slican AC/DC i Metallici.Sto sad novu smo docekali sad cekamo lito a brzo ce doci.Sad van iman temparaturu 37,7 onu najgoru bez volje san cili dan.
Neznan sto bi pisa ovaj misec pa mi dajte koji prijedlog u komentarin.
Evo AC/DC i Metallica zakoje se nadan da ce ove godine novi album izdati a vjeroatno oce.
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

- 21:47 - Komentari (33) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.