< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (8)
Srpanj 2008 (13)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)


Free Hit Counter
Free Hit Counter













149,186 People

Created by OnePlusYou - Free Online Dating






subota, 28.06.2008.

Bullet For My Valentine

BFMV banner

bullet for my valentine

bullet for my valentine

Bullet for my valentine

Bullet for my valentine

Bullet for my valentine

Bullet for my valentine

bullet for my valentine


eto nadan se da van se sviđaju slike.
izabra san one najbolje šta su mi upali u oko.
pozz stay the best

- 15:07 - Komentari (6) - Isprintaj - #

petak, 27.06.2008.

Rođendan

eto u povodu mog 15.rođendana van se javljan.
neda mi se puno pisat pa ću van dan skratit u kratko.
unaprijed nego počnen izvinjvan se šta se nisan javija jučer jer san kasno doša doma pa san bija puuuno umoran.
ugl. ujutro smo ja i 2 prije (marija i anamaria) iši u knjižnicu i na piće.
naiša jedan kolega šta svira gitaru odnosno iša na prove i sija s nama i malo smo popričali.
nakon toga mi smo još malo prošetali i poslin otiši na samo............................( ja i jedan od te 2,pa vi sad pogađajte koja)
i tako doša ja doma,malo se zajebava i došlo 5 ipo.
došla mi cura doma,a doma samo ja i ona.....................................................................................
di ćeš bolje.....................................................
nakon toga nešto prije 7 krenii smo po ostalu ekipu i ošli na pizzu.
odlično smo se zajebavali i poslin otišli malo u park.
tamo smo srili drnya i robya.
malo se zajebava sa njima i krenili doma.
poslin stara od cure nije tila nju pustit pa san osta sa geron i onon 2.
oni se kupali goli i tako stigla ponoć.
ošo doma i samo san se bacija na krevet.
nije bilo sveukupno loše ali isto je moglo bit bolje.

od muzike i dalje slušajte metal.
naravno i dalje bullete i svakako morate poslušat metallicu,pogotovo albume metallica i master of puppets.
toliko od mene
pozz stay the best

pozz ane.......................................................

- 14:32 - Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 22.06.2008.

Javljanje

eto nakon također dugo vrimena evo mene opet na svon blogu.
eto da se pohvalin našo ja curu,ah jbg šta ćete bilo je i vrime (hehe)
aj čujemo se 26.06. kad mi je rođendan
pozz stay the best

specialni pozdrav anamarii (znat će ona)

- 23:41 - Komentari (4) - Isprintaj - #

petak, 13.06.2008.

Born from hell(again)

evo nakon gotovo 2 tjedna vratija san se na blog.
kao i uvijek najveći razlog je bilo šta mi se nije dalo pisat,malo u kazni i tako............
ugl. neman ništa specailno novog.
idalje sa ekipon i tako.
jedina najveća vijest je možda šta ću proć sa 5.
ma je nemoguće,al eto ko bi reka.
naši dobili švabe..............................
odlično,svaka čast...........................
od muzike i dalje preporučam BFMV,osin albuma preporučam da nabavite neki live nastu kao npr. live at brixton,rock am ring 2006,2008 itd.
od ostalih bendova nebi van bio loše nabaviti:arch enemy,menace to society,đubrivo,toxicdeath.
te bendove u zadnje vrime jako dosta slušan i svin metalcima ih rado preporučujen da ih nabave i poslušaju.
do sljedećeg puta

pozz stay the best !!!!!!!!!!!

- 10:45 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0