Image Hosted by ImageShack.us eh..post=)samo za vas°° - SVE I SVASTAAAAAA - Blog.hr

eh..post=)samo za vas°°

ej ljudi ja dosla sa moraaaaaaaaa!!!!!!bilo je jebenooo!!!!svaki dan zezancijaaaaa...ludiranjee...i blabla...isla sam i na kamp..i upoznala mnogo cura..koje su super..i htjela bi pozdraviti jednu super curu koja trenira u podravki..BOZICKAAAAA!!!!ta cura je super!!...svidao joj se jedan decko......heehe..al ...naravno htjela bi pozdraviti curu...koja je bila snama a to je SUZYYY!!!!!KOJA TE GUZI!!HEHE...zezam se.,..SUZANA...super cura..luda...varazdinka..hehe=)=)htjela bi pozdraviti sve cure iz svoje sobee!!!nasuu Any koja je pobjedila na missu=),Kiku,Tenu,napaljenu Anđelu=)=)i Renatu..Ivu iz Osjeka!!ima ih jos..cura..i sve su odlicne cure..i super frendice!!i bilo nam je jednostavno super u kampu..nakraju zadnji dan..smo se cak plakali.i bilo nam je grozno...jer se rastajemo..al naravno vidjet cemo se mi jos na turnirima i utakmicama...dosta o tome..ja bi se htjela ispricat svima kojima nisam komentirala jer jednostavno nisam imala vremena..i to je to..zao mi je ljudi!!potrudit cu se!!!!evo sad zelim stavit slide!!i nezeli mi!!sve mi se zbrejkalo!!!budem probala poslije nekak stavit u box!!idem ja sad van..da..zaboravila sam pozdraviti cure..svoje...iz ekipe..hehe...iz kluba!!ma jednostavno sve vas pozdravljam!!!!!!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

PRVO MJESTO U ZG...EVO VAM PEHAR I DOKAZ=)
U BOXU SU JOS PAR SLIKA
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with DSC-W35 at 2007-08-05

- 13:54 - Black (105) - and white - #