Image Hosted by ImageShack.us SVE I SVASTAAAAAA

nakon dugog vremena=)

evo vam posta!!jeste sretni??!!!!ok...pisem samo zbog vas..nisam se javljala jer sam po cijele dane vani bila...i jedan dan sam se dogovorila da idem na bazene sa frendicama..u adamovec..i mi se lijepo dogovorile da se nademo na stanici..u 10.15!i nasle se i otisle busom:marinela,ja,mia,mateja...i dosle mi..htjele smo se prosvercat..al nismo uspjele,al ok..hehe..onda smo si lijepo nasle hlad..(eh)..skinule se i odmah u vodu.prvo sto smo ja i mia zamjetile 5 zgodnih deckiju sa dugom kosom!!i mi pratile jednog u zutem kupacem...a jednoj mojoj frendici se svidao jedan u plavim,koji se motao..oko nje..hehe...al ok..necu u detalje..uglavnom bilo je supach!!i onda smo opet isle sljedeci tjedan..i zezali smo jedne decke..hehe..bili su zgodni..i to jos iz sesveta..ja jednog pogodila u facu..sa loptom,zalim ga.hahaha..evo vam malo samm brbljala..inace mi se neda pisat,uopce..kod mene nema nis novo..osim kaj 9.7 na more,i onda idem 13.7 na kamp(rukometni),i onda se opet vracam na more,i kod dede,ak ce mi dat...grrrr...al ok..ovo je previse za moje pisanje,i moje prste...hehe...sad cu vam dat jedan slide,sa osvojenog prvog mjesta..hehe..byeee...zapravo slide cu vam staviti u sljedecem postu,ak se potrudite oko komentara...pozzzz




- 12:04 - Black (262) - and white - #