srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2009 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari On/Off

Opis bloga

Bol.. opis moye boli i ostala srany*.. trenutno yedino što postoyi u mom swiyetu..
Ak ti paše ok ak ne yoš bolye..
Zaboli me za druge i šta oni žele..
Sa sebe radim šta ya hoću!!!

Image and video hosting by TinyPic

..Owolko was ye otprilike bilo od 5.7.08..Free Hit Counter


Ja SaM jA aNd BaCk OfF




....svi mi kažu ti si luda,daj ga zaboravi...
ali ti živiš u meni i ja to nemogu promijeniti...Image and video hosting by TinyPic

....ljubavi dolaze, ljubavi odlaze,ko zna za
pobede zna i za poraze....al" kad mladost ode moraš
znati nikada se ne vrati....

Image and video hosting by TinyPic

LUDOSTI

hrvatska NeSt MaLo O mEnI i MoM LuDoM ZiWoTu zujo

Crwenokosa cura
..nekad puna žiwota,sada malo izgubljena..


ZoWeM sE: Mihaela
ZoWu Me: Mia,mala,debela-što nisam
ObiTeLj:mama,tata,braco
ŠkOla:trgowačka bj
GoDiNe:16 i po-rođena na noć wještica
GrAd:moj woljeni Bjelowar
HoBi:zafrkancija,crtanje,pisanje, trenirala odbojku i pliwanje al zbog slezene morala odustat, bečanje za budalom,al uglawnom ludiranje
WoLiM:jesti dobru hranu, slatko,zgodne dečke,sk8, krila i anđele,smijeh,ples-najwiše u disku-kafiću, swoju obitelj i prijatelje )btw. pozz ljudi(,obrnuto radit neke stwari,crnu boju, jednog malog slatkog plawog..ma ima toga
Ne WoLiM:umišljene mamine i tatine princezice-bolje rečeno barbike,grah,dosadu,djecu dok plaču,glupe komentare od osoba koje me ni ne poznaju )bang(...
SlUšAm:strano,domaće, rock,pop,r n b,nekad nešto malo narodnjaka..
GdJe SaM kAd Me NeMa: najčešće sam u šetnji gradom, na netu
Ma NA KrAyU.. JA SAM JA, KAKWA GOD DA JESAM, TAKWA I OSTAJEM, A KOME SMETA.. A BOŽE MOJ ŠTA DA MU JA RADIM wavemahnut
Emo Graphics From freeglitters.com



Image and video hosting by TinyPic


Photobucket



TEKST PJESME IZNAD..

PRIČAJ SADA- AYLA, IVANA, SANDRA

Vidim opet gledaš me,komentar pao je
Trči kujo reci sve,sve moje pokrete
Da na kavi budem ja glavna tema tračeva
MSN diskusija ili space poruka
Lažna informacija sa tvojih usana
Noćna mora noćima gdje san ne poćiva
Predmet obožavanja,istinskoga divljenja
Uvijek bila i ostala, tvoj post foruma

Ajde pričaj sada,drugačije ne može
Evo stojim sama,riječi su ti blaže
Da čuješ šta je sada,pogled moj plaši te
Prelazim na djela,curo pazi se!

Zašto pitanje nakon odgovora slijedi?
Misliš da mi tvoje mišljenje vrijedi?
Varaš se dušo,nisi jedina
Koju moj život zanima
Kako,s kim,koliko i zašto?
Nadodaj detalja,to je bar lako
Pošalji u krug priču lažnu
Samo da na sebe privučeš pažnju

Ajde pričaj sada,drugačije ne može
Evo stojim sama,riječi su ti blaže
Da čuješ šta je sada,pogled moj plaši te
Prelazim na djela,curo pazi se!

Večeras sam u klubu i vidim ona sad je tamo
Vrijeme je da sada pokažemo što najbolje znamo
Svi kažu da sam bahata,a ti dođi pa provijeri
Ne znaju ko sam ni šta sam,al mi se svaka zamjeri
Ti pratiš me sa curama i sva si se u furala
Al ova cura s kvarta je solo i rasturala
Imam cure iza sebe luđe nego tvoje
Pa kad uđemo u klub, tvoje nepomično stoje
Želiš fight samo reci i odmah dobiš urnebes
Nema toga,mi smo cure pa smo zato sada fine
Kad pogledom me zakine,cura odmah tlak mi digne
Kažu,tražim probleme,al oni traže mene
Nemre poć po zlu,da se svaka za mnom ne okrene
Večeras sam u klubu,ti slobodno mi priđi
Znam da me tražiš i čula sam po priči

Ajde pričaj sada,drugačije ne može
Evo stojim sama,riječi su ti blaže
Da čuješ šta je sada,pogled moj plaši te
Prelazim na djela,curo pazi se! 2X



Ewo i malo sličica po mom ukusu..


Photobucket


Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!
>
Click here to get avatars like this!



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


CHAD MICHAEL MURRY-I LOVE HIM!!!


Image and video hosting by TinyPic

SAD MALO KRILLA

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Emo Graphics From freeglitters.com


MALO CRNIH ANĐELA

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Emo Graphics From freeglitters.com


Self Confidence Quotes


Myspace Girly Quotes

Myspace Girly Quotes



Myspace Icons From Freeglitters.com







<

Myspace Icons From Freeglitters.com


Emily The Strange Graphics From freeglitters.com


Image and video hosting by TinyPic


..swe i swašta..





EWO WAM NAPOKON I MOY SLIDE.. MALO MENE I MOYIH CRTEŽA..






..Linkowi.. neki od blogowa koye posyečuyem i koyi su fakat dobri..

*AnChY*
...Sleeping Sun...
MoMo- sKeJtEr
sarayka
x cresqolinna x
Kiss me and die!!!!!!!!!!!!BWHAHA
° • . • [×don't you cry tonight×] • . • °
...°°aNa°°...
°¤°Anjich°¤°
Beybe
sweetspider
Bad Cooler Girl
Suzy28





Emo Graphics From freeglitters.com


by: gadura



..true..

Image and video hosting by TinyPic

..ah..
Image and video hosting by TinyPic

..even freaks..
Image and video hosting by TinyPic

..MOYA NAYBOLYA POGREŠKA!! hwala ti na tome..
Image and video hosting by TinyPic

..owak nekak ya izgledam zadnyih god i 3 my..
Image and video hosting by TinyPic




°°~..And I felt I was in a trance
And my spirit was lifted from me
And if only someone had the chance
To witness what happened to me..~°°

Image and video hosting by TinyPic
°°~..I always needed time on my own
I never thought I'd need you there when I cry
And the days feel like years when I'm alone..~°°




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ostaje nada da će nekad negde neko htijeti da
shvati mene...moja lutanja, maštanja i sanjanja
i znati da ih prati i tko zna....možda jednom nađeš me,
tamo gdje prestajem ja, gdje počinješ ti, gdje smo stali mi,
gdje su stali drugi....ali srest ćeš samo stranca, slučajnog
prolaznika i pogled leden....iako te taj neznanac nekada
volio više od sebe...

YA I ON..
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
YA KAO STRANAC..
Image and video hosting by TinyPic




Glitter Words




..EWO NEKOLIKO PJESMICA.. SWAKA MI NA NEKI NAČIN ZNAČI NEŠTO..I SWE SU POSEBNE I LIJEPE..








SHAKIRA-SI TE VAS-stariya pyesma..



PORUKE ..ZA POČETAK NEKE KOJE SAM JA NAPISALA..

Click here to get avatars like this!

Zbog tebe moje srce kuca,zbog tebe mi krw teće kroz wene.zbog tebe se jutrima budim i zbog tebe žiwim za sutra

Napokon shwaćam da smo ti i ja dwa različita swijeta,da nas wiše nema, niti će nas opet biti, te da ću usne tuđe ljubiti

Možda ti i je teško,al sjeti se da ima još i gorih slučajewa,zato nemoj kukati i digni glawu gore,te se pomoli za one što im je zbilja loše

Najteže je kad ti pričaju bajke i gowore da te wole,a onda te ostawe i powrijede

teško je kad ti je duša ne shwačena a još teže kad te ni woljeni ne shwača

Ja znam da me on ne želi,ali moram probati još jednom.Znam da sam za njega glupa,ali moram probti još jednom.Znam da me ne woli,ali ja njega obožawam.. I zato moram probati još jednom

Nemoj biti poput ostalih,možda te neće shwaćati,ali nije to ni bitno,bitno je da se ti osjećaš dobro u wlastitoj koži da te ne dira što drugi gowore

Tko te želi i tko te woli taj će se i potruditi da bude s tobom. A tko samo sjedi prekriženih ruku nije te wrijedan

Žiwi swoj san,on će postati stwarnost,idi swojim putem ti,ono što te zanima s wremenom ćeš saznati

Swi koji ti kažu "dobar je"-lažu. Nema dobrog muškarca, pa i kada ti se čini da nije tako,sjeti se one :"predobar je da bi bio istinit"

Šta mi wrijedi šta drugi gowore,kad sam od njega želim čut glas.Šta mi wrijedi da me drugi ljube kad samo njegowe usne želim i osjećam.Šta mi wrijedi da me drugi wole,kad samo njemu pripadam

Ti znaš da noćima zbog tebe ne spawam,znaš da danima zbog tebe ne jedem,znš da samo tebe wolim i hoću.Ja znam da i ti isto osjećaš,pa zašto onda bježiš od mene?

Nije mi wažno što ljudi misle,nije mi wažno što ljudi gowore. Wažno mi je što on misli i što on gowori.Wažno mi je da je on kraj mene

Click here to get avatars like this!

Image and video hosting by TinyPic


Owe nisam ja pisala..

Ako odem u nebo prije tebe, na svaku zvijezdu ćunapisati tvoje ime, tako će svi anđeli znati koliko mi značiš...

Ako postoji sjaj on je u tvojim očima, ako postoji radost toje susret sa tobom, ako postoji tuga to je život bez tebe, akoje itko voljen to si ti!

Ako voliš nemoj kriti jer nije zabranjeno zaljubljen biti.

Baci čašu visoko, past će na tlo. Baci kamen u vodu, dodirnutće dno. Baci granu u vatru, izgorjet će sva. Baci mene od sebe, umrijet ću ja.

Bez tebe je sve ništa, a sa tobom je ništa sve!

Bog je svim anđelima dao krila osim tebi, jer nije želio da mu najljepši odleti!

Čuvaj me u malom kutku svog srca! Neka ti moje misli ne remete ni jedan trenutak života, a voli me tek toliko da znam da postojim!

Cvjeta ruža usred žita, ljubim onu koja čita, ljubi i ti onog tko šalje, pa neka ruža cvjeta i dalje!!!

Da budem sretan jer si mi prijateljica ili da placem jer je to najviše sto ćeš miikada biti?

Da je zrno pijeska jedinica za ljubav, sve pustinje ovog svijeta ne bi biledovoljne da ti kažem koliko te volim!!!

Da su noći duge koliko te ja volim, nikada ne bi svanulo!

Daj mi 1000 poljubaca, pa još 1000, pa još 1000... Kad razmijenimo milijun poljubaca pomiješajmo ih zajedno sve dok ih ljubomorni ne budu mogli prebrojati

Daj mi sebe od sebe ako nećeš da mi srce nazebe jer kad tebe nema ljubavi čini mi se da je zima

Daleko si od očiju ali od srca nisi. Jedino sto mi nedostaje znaj ti si.

NeŠtO O LjUdOwImA KoJi ŽiWe Od gLaZbE, a Ja iH sLuŠaM

wideo

SP-SIMPLE PLAN



Welcome to my life






Shut up


LP-LINKIN PARK




Breaking the habit





Leave out all the rest





sličke

SP- SIMPLE PLAN-moja trenutno the best grupa.. Pierre-pjewač-preejeb*-užasno zgodan, Seb-gitarist, Jeff-gitarist, Chuck-bubnjar,David-basist... neke pjesme: moja the best-Welcome to my life, Shut Up, Perfect, Perfect world, ,Jump,Crazy,Untlitled

Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!

GREEN DAY-još jedna odlična grupa,tri člana-pjewač i gitarist-Bilie Joe Armstrong, basist- Mike Drint, i bubnjar-Tre Cool, neke pjesme:-meni najdraža-Boulevard of broken dreams, Holiday, She's a rebel,Wake me up when September ends,Basket case,Time of your

Click here to get avatars like this!

PINK FLOYD-swakako jedna starija-neki bi čak i rekli zastarjela,ali odlična grupa, taj neki osebujan glas-baš su zakon..neke stwari: meni najdraža-Another birck in the wall, Comfortably numb, Wish you were here, Run like hell

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!




Click here to get avatars like this!
















ponedjeljak, 07.07.2008.

..people zakon ste,i hwala wam..

smijeh Ewo ljudi htjela bih wam swima zahwaliti na podršci i pohwalama..jer sam zbilja u owa tri dana od kad imam blog zbilja dobila puno pohwala i podrške.. Ne znam kako da wam zahwalim.. Mislim možd wam je glupo što owo pišem..al meni mnogo znači.. kiss ljubim was swe Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>