travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Moj Bakreni život eto što!!!!!!!!!




JoŠ sAmO

Created by Crazyprofile.com

ABOUT ME

Zovem se jasmina inače sam iz kutine ali zbog škole (pomorske) živim u bakru u domu Tomislava Hera! hmmmmm sve je ok imam mnogo zabavnih ljudi itd. rođena sam 15.10.1991. što znači da imam 15,5 godina. bla bla. šta da još kažem. da slušam za čak i moje čudo metal...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a prije sam slušala Robbiea (znam ga i sad malo)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

clock


More Goodies @ NackVision


Free Music

Free Music



Free Music

ENTER SANDMAN

Say your prayers little one
don`t forget my son
To include everyone
I tuck you in
warm within
Keep you free from sin
'til the sandman he comes
Sleep with one eye open
Gripping your pillow tight
Exit light Enter night
Take my hand
we're off to never never-land
Something's wrong, shut the light
Heavy thoughts tonight
And they aren't of snow white
Dreams of war
Dreams of liars
Dreams of dragons fire
And of things that will bite, yeah
Sleep with one eye open
Grippin your pillow tight
Exit light Enter night
take my hand
we're off to never never-land
Now I lay me down to sleep (x 2)
Pray the lord my soul to keep (x 2)
If I die before I wake (x 2)
Pray the lord my soul to take (x 2)
Hush little baby don't say a word
And never mind that noise you heard
Its just the beasts under your bed
In your closet in your head
Exit light Enter night
Grain of sand
Exit light Enter Night
Take my hand!
we're off to never never-land
We're off to never never-land
Take my hand
We're off to never never-land
Take my hand
We're off to never never-land
We're off to never never-land


Dragi sine,

Pišem ti ovo pismo kako bi znao da ti pišem. Ako dobiješ ovo pismo znači da je dobro stiglo. Ako ga ne primiš javi mi, tako da ti ga ponovo pošaljem. Pišem sporo, jer znam da sporo čitaš. Neki je dan je tvoj otac pročitao u novinama da se po statistikama većina prometnih nezgoda događa 1km udaljeno od kuće, tako da smo se nedavno i mi preselili malo dalje od kuće. Kuća je prelijepa, imamo čak i veš mašinu, ali ne znam radi li. Jučer sam stavila veš da se pere, povukla vodu i veša više nije bilo... Ovdje vrijeme i nije tako loše. Prošli tjedan samo je dva puta padala kiša - prvi put je trajalo 3 dana, a sljedeći put 4. U vezi one jakne koju si želio, tvoj ujak Pjer mi je rekao da ako ti je budemo slali da skinemo dugmad, pošto su dosta teška, jer to bi više koštalo, tako da smo skinuli dugmad i stavili ih u džep. Napokon smo sahranili tvoga djeda: pronašli smo njegovo tijelo kada smo čistili kuću. Bio je u ormaru od onog dana kada je pobijedio dok smo se igrali skrivača. Prije nekoliko dana eksplodirala je boca od plina u kuhinji: tvog oca i mene je izbacilo van kroz prozor: koji osjećaj! Nakon toliko godina, otac i ja smo izašli van zajedno. Pošto već spominjem tvoga oca - dobio je novi posao! Jako je ponosan. Ispod njega se nalazi oko 500 ljudi... Zaposlili su ga na gradskom groblju... Održava travnjak. Tvoja sestra Julia, znaš ona koja se udala za svog muža... Napokon je rodila! Ne znamo još spol, tako da ne znam jesi li postao tetka ili ujak... Ako bude curica, tvoja sestra će je zvati po meni... Čini mi se malo čudno da svoju kćerku zove "mama". Tvoj rođak Pol se oženio.. Po cijeli dan se moli pred ženom, jer je djevica. I da znaš da više ne viđamo tvoga Ujaka Isidora, onoga koji je umro prošle godine... A da ne govorim o tvom bratu Žanou.. On je grozan.. Zatvorio je vrata od auta, a unutra su ostali ključevi. Morao se vratiti u stan kako bi uzeo duplikat i kako bi nas sve izvukao iz vozila. Katastrofa !!!!!!
Dobro sine, neću ti napisati adresu, jer ne znam koja je. Porodica koja je ovdje prije nas živjela, uzela je kućni broj sa zida i ponijela ga sa sobom. Ako vidiš Margarit pozdravi je, a ako je ne vidiš nemoj joj ništa govoriti.

Mama koja te voli.

P.S. Htjela sam ti poslati nešto novaca, ali sam već zatvorila kuvertu.

subota, 28.04.2007.

HeRe I aM

Ah.... što reći... osim evo mene opet.... cijeli dan mi je dosadan bio osim kad sam otišla do ene (iz kt naravno)... išla sam SmileyCentral.com i jedva došla SmileyCentral.com ... jebem ti brijegove i sve a da ne pričam o povratku doma bilo je kooma. no nije to važno moram i eni i njenoj sestrični ić kupit majice od panthere i još nekog al neznam kog... hehehe. trebala sam skočit s garaže al bilo mi je ipak malo previsoko hahaha.... nekih 2 metra..baaaa otišla sam i van malo do sportske al nisam se zadržala nema nikog osim što sam malo popričala sa profesorm matematike iz oš SmileyCentral.com i tak. pozdrav svima posebno ?2856!!!!!! hahaha

Bla Bla Bla..... SmileyCentral.com

Čujemo se... Laku noć SmileyCentral.com



| viči (8) | deri | # |

petak, 27.04.2007.

EVO ME DOMA

Ahhhh dosta je prošlo a da vam se nisam javila šta ne..... e pa evo javljam se!! putovala sam od 13:30 do 19:15 umoooooorna ko cucakSmileyCentral.comotišla sam odmah van di je bilo dosadno za popizdit!!!!!!
ŠTO SE DOGAĐALO OD ZADNJEG POSTA?????
Puno toga.... u četvrtak sam pukla totalka.... šutjela SmileyCentral.com sam otprilike 13 sati (računajući noć) od 21:30 do 10:30 idući dan... nisam išla u školu i skoro mi je razrednica te sate neopravdala.. al izvukla sam se! Melita me šamarala da mi je lice bilo crveno a ja sam joj se samo nasmijala u facu... irina me tukla ja sam i dalje šutila. da i profesor je htio zvat hitnu... no na kraju sam progovorila i sve je bilo ok do jučerašnjeg četvrtka..... no to nije za javnost SmileyCentral.com
NO IMA I DOBRIH STVARI
Nisam vam pričala o Kosturu... jedan dečko koji mi se sviđa al s kojim sam se svađala prije no što sam to skužila... danas smo trebali ić na SmileyCentral.com ali ja sam morala ić doma.... itd itd zato imam dogovor za idući tjedan... (za vatrenu Suzy u Cobru hahaha) Ajd čujemo se sutra ako se ne uvalim u neko sranje što je vrlo moguće!!!!!!!!!!


NAJVAŽINIJE JE DA SAM JA MALO DOMA
SmileyCentral.com



| viči (0) | deri | # |

utorak, 17.04.2007.

LaKa LoVa

EEEE.mah... Javljam se.. upravo sad sjedim na satu računalstva i pazim na razred.... ma koga briga pokupila sam komad iz geografije..... bravo ja!!!!!! al uglavnom vidite naslov... LAKA LOVAnaughty.... zaradih 50kn na prevaru.... svi znaju marijanu... naseg dragog bangsmeagol-a. pa vidite cura je htjela malo ''vutrice'' pa je i dobila sa okusom origana a mirisom mente........ hmmm danas ćemo joj sfrkat... a ona kakva je će se pravit napušenasmokin..... hahahahahaha al 50kn je 50 kn!!!!!!!!!!!!!!!!
inače ja sam ok... dosadno mi je i takheadbang..
e da jučer smo slavili i irinin rođendan i bilo je baš foraparty
i sad jedva čekam da sat završi da mogu ić jest...njami
neda mi se pisat pa se vidimo!!!!!!!!!!! Bybybybyby!!!wave



| viči (20) | deri | # |

nedjelja, 15.04.2007.

I ODOH JA...

Da, da doshao je i kraj owim praznicima..... i ja se wracham u dragi...khm...bakar... sad sam doshla iz grada di je bilo uzhasno dosadno... wan smo ishle stojka, jovanka, kaja, bella i ja.... popele smo se na neki tam krow i zajebawale se... igrale pokwarenog telefona i ludog doktora ko neke retardirane debilchine. SmileyCentral.com a shta onda smo se smijale cijelo wrijeme.... nismo znale shta drugo.... tako da.... eto neznam shta da napishem osim chujemo se u utorak.... Bakar here I am! a zapravo neznam dal da budem sretna SmileyCentral.com što idem il ne.SmileyCentral.com by by



| viči (9) | deri | # |

subota, 14.04.2007.

LuDnIcA bRaLe!?!?!

Ah.... prije sat wremena doshla sam iz grada.... kao shto je wech spomenuto bila sam na rochasu od 5re i blondie.... bilo je ludooooo.... uglawnom ko i na swakom rochkasu bilo je nesht za pit..... ali ja nisam pretjeriwala..... SmileyCentral.com... najbolje je bilo to shto sam se pomirila sa biwshe biwshe biwshim (lukom iz kt... da neki nebi na deshica pomislili) i mogu rech da mi je bash drago........ on i zna kako!!! hehehe..... bila sam u minotauru.... glawa me josh boli i muziku josh chujem... ko da sam prolupala..... najbolje od swega bio mi je poklon koji sam poklonila 5ri... okwir za sliku a u njemu slika stripera kojeg che dobit tek za 18-ti rochkas.............. hehe........ pogledajte.....
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge shta nije fora??? hehehe>
idem ja chorit... mislim da bi to bilo pametno.... SmileyCentral.com



| viči (4) | deri | # |

petak, 13.04.2007.

A eto me malo ranije

ewo sesar mi shuti neshta prewishe.... neche prichat ja ko budala ne spawam samo da bi se dopisiwala s njim i mitjom....... a shta chu... kad je owdje dosadno za poludit. fale mi bakarski wikendovi nawecher i prek dana... zdrawa zabava prek dana... nawecher pokolj... hahaha.....
a shto da kazhem pokwarih se tamo totalka..... a sad mi je dosadno pa unishtawam blog swojim postichima..... al bolje da sad ispishem kad dodjem u bakar nema wishe postowa swaki dan wech samo utorkom i kojom subotom i nedjeljom.... swe je to za popizdit
jojjjj jedwa chekam danas nawecher.....kak peky kazhe dupli rochkas.... ah josh poklon moram kupit....... bla bla bla.........aj' chujemo se mi! idem ja chorit............. byby
SmileyCentral.com



| viči (11) | deri | # |

četvrtak, 12.04.2007.

KAKO SAM JA GLUPA

evo odmah u početku da objasnim naslova KAKO SAM JA GLUPA..... napišem post i nešt sam bezveze stisnula i sve je otišlo u p**** materinu.... još su bile i slike i sve al ja sam sve za******. aaaa ubit ću se... dobro je šta se sjećam što sam pisala......

Jedva čekam da odem u Bakar jer ovdje je dosadno za popizdit... nikog nema ni u petak ni u subotu ni jučer nikog nije bilo.... bila sam vani s noss i od našeg bivšeg razreda srele smo samo kustu, mišu, patka, babića, kosa, gopcu, stellu i sulju. wow kako puno..... al bilo mi je drago da sam bar nekog vidla jer ih nisam pun kurac dugo vidjela. stella mi je pak kad me zagrlila sve iznutrice istisnula SmileyCentral.com heh i još mi k tome rekla da je našla biografiju gdje sam ja pisala o GREDELJU.....i to još sam naglasila.....06,10.... neki znaju šta to znači..... hehehe...i tako...... jučer sam do 01:30 se dopisivala sa Shaggyem i Mitjom (oi!) i dobila od mitje baš fora sliku koju moram objaviz. Mitja s irokezom.... Baš luudo.
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge heh a da slika ne bude sama stavit ću i Shaggya iako se ne vidi dobro......
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge heh baš fora.........

Jebote sad mi je stara rekla nešta odvratno...... susjed mi se objesio SmileyCentral.com sutra na sprovod pa na rođendanSmileyCentral.com ..... ajme meni
Idem na roćkas 5ri Jaić.... slavi ga na petak 13....u strašno.... hehehe
Pozdrav čujem ose.....SmileyCentral.com hehehe
BOK!!!!



| viči (4) | deri | # |

srijeda, 11.04.2007.

CHAT


Get your own Chat Box! Go Large!

Bolje od komentara




| viči (9) | deri | # |

He He što da kažem

Ko ima yahoo messenger???????rolleyes Ja i shaggy smo se jučer dopisivali do 01:00 nismo imali pametnijeg posla.bang Uglavnom meni je užasno dosadno pa pišem gluposti. Ah... sjetila sam se nešt.... MeDo pošto si prvi komentiro moj prošli post kao nagrada tvoja slika će bit objavljena i na mom blogu!!!!!! I to baš ova:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
To je s početka školske ako se sjećaš..... Baš fora...Hehe...thumbup

Da vidim.... danas je srijeda ić ću van party s frendicamasmokin.... Slikat ću pa ću donjet slike... a za sad... zbogom!wave

SmileyCentral.com



| viči (6) | deri | # |

utorak, 10.04.2007.

HeHe

Evo imam jednu novost!!!!!! Ošišala sam se i ofarbala. Svima sam rekla da neću skroz kratko......ali.......SmileyCentral.com malo je kraće od onoga što sam im pričala. Boja u koju sam se farbala je nekakva ljubičasta...... fora..... SmileyCentral.com Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge nije prekratko..... a od svega toga najdraži mi je Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge R-e-P-i-Ć-!
Eto to bi bilo to.......... Ajd čujem ose..... he he he





| viči (4) | deri | # |

Upoznavanje sa mojim frendovima

Evo ovo su mi frendovi s kojima sam našla slike:

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
SeKi, FeTtE i Ma TiJasmokin (s njima se najviše družim)

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
ZeKonut (kuma i cimerica)

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
LoRiS i ja(klinjo iz....ups frend iz razreda) MARIJANA EVO GLEDAJ SI GA!!!!! rofl

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
MeLja (ima zgooooodnog bratacerek, ja i ona jenostavno moramo poboljšat svoje ponašanje)

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
NoSsdead (s njom se družim od 7. raza prije me nije podnosila jer me nije ni znala-valjda)


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
VaTrEnA sUzY party(ena ajme kad ja i ona započnemo pričat...... ne stajemo!)

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
PeKy thumbup(ona mi je bila best frendica od vrtića do 5raza. rodile smo se istog dana samo ja pol sata prije.hehehe sad ju ne viđam baš previše šteta.

hmmm neznam kog da još stavim.... od nekih nemam slika..... a šta ću kak ću namam pojma. heh ajd odo ja štrebat jebenu PPPPPPPPPPPP OOOOOOOOOOOOOOO VVVVVVVVVVVVVVV IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII JJJJJJJJJJJJJJJJ EEEEEEEEEEEEEEEEE SSSSSSSSSSSSSSSSS TTTTTTTTTTTTT !!!!!!!!!!!!!!!!headbang headbang headbang

SmileyCentral.com



| viči (1) | deri | # |

ponedjeljak, 09.04.2007.

KAO POČETAK


SRETAN USKRS odmah u početku, evo ovo je moj tisuću i prvi blog tako da višše neznam što stavit za početak. moguće je da će bit dosadan ali možda i neće......... pokušat ću kao i svaki put da bude awesome... SmileyCentral.com. trenutno sad mi je užasno dosadno malo sam razgovarala sa sekijem. on je na pecanju SmileyCentral.com hehe. lijepo a ja trunem u komp. ajd čujemo se byby!



| viči (13) | deri | # |