< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Studeni 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (4)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:mackovicka

Opis bloga

The girl who is crazy about one boy yes she is in love she dance she sing come and see!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! and :-))))(((-:

o MeNi


IME: Gloria
PREZIME:*********
GODINA:11,5
VISOKA:158 cm
TEŠKA:37 kg
TIP:Jednostavan
ŠKOLA:JEDNA U RIJECI
RAZRED:6*
DATUM:20.12.1994. god.
MJESTO GDJE SAM ROĐENA: Mostar
MJESTO GDJE TRENUTAĆNO ŽIVIM: Rijeka
VOLIM :-): *Košarku*, sunčan dan, moju malu sestricu, brata , mamu ,tatu, baku djeda,
svoju ekipu, moju *SIMPU*............................. da ne zaboravim ujaka, ujnu.!!!!!!!!!
NE VOLIM:dvolicne ljude uf, kišni dan, svađe........... !!!!!!!!!!!!!!:-(
NAJ FRENDOVI /FRENDICE: Ana v., Vale, Emma, Sanja, Ivana, Emina, Andrea, Natali, Ana B., Katarina, Elisa, Amela, Martina.........
Matej, Karlo, David, Silvano, Bruno, Dean,Nikola SiZ..................
NAJ GRUPA:BLACK EYED PEAS......!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NAJ GLUMICA: ANGELINA JOLIE-PITT
NAJ PJEVACICA: SHAKIRA AVRIL BEYONCE


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Slike

Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster



href="http://www.bigoo.ws">blog layouts

blog layouts



Hit Counter
Hit Counter





utorak, 08.04.2008.

ay em soo sorry

Oprostite ljudi nisam se javljala 3 dana crycrycry sorry stvarno ljudi crycrycrycrycry Jako sam tuzna zbog toga jer sam obecala a za komentare sada vracam ne duplo nego samo da se javim jer ne mogu nemam vremena toliko komentara idem na ples informotiku instrukcije iz matke a cuj zao mi je mozda vratim oko 10 najvise ali vise ne mogunononono
Ok sada se mozda ljutite a i ja na sebe sorry sorry mogla bi to ponoviti 1000000000000 puta rolleyesrolleyesrolleyes
A dobro u subotu je bilo dosadno ali u nedjelju je bilo totalno dosadno ma sala bilo je zakon bila sam u rovinju i puli super je bilo mozda vam stavim slike ali mozda 99 posto da ne ali 1 posto da da a kaj cete mama mi neda stavljati slike e kaj cu
E zaboravila sam reci da sam se sisala ljudi kratko je kao znate dadilja Fran prije sam imala slicnu duzinu i kovrce kao ona a sada ima do ramena stepenastu kosu svi mi kazu da mi je slatko jer mi se vidi lice ma da bas ono i meni je ok ali pre kratko pre kratko nonono
Danas svi u skoli Gloria zakon furka a ja nesigurno klimala glavom hvala ok super nema toga sto nisam rekla........................................
A u skoli kako bi bilo koma kao uvijek na tjelesnom smo radili poligon ali nije to sve moja draga frendica Andrea u darila od gredu 5 ili 7 cm udaljeno od sljepocnicu covjece headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangcrycrycrycrycrya Emini (gnsici) slabo riga joj se ufffblabladeaddead.......................................



LJUDI MORAM ICI VIDIMO SE BOKKKKKKKKKKKKKKKKzujopjevapjevapjevapjevapjevapjeva



| Reci nešto pametno… (23) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.