hey piplowi pa kak... - Cool Baby cool - Blog.hr
02.03.2009.
hey piplowi pa kak...
Ey Ljudi Pa mene dugo dugo nije bilo,a wi ste mi tako malo kommali znate stwar je u tome što ja moram nadmašit(prestić)moju frendicu niku!Lijepo was molim da mi ostawite puno kommentara i lijepih igrica u kommentarima!!Jako mi je drago što imam 17 kommentara al ewo idem ja na pisanje postowa!!
I ewo mogla bi wam reći da u školi imam same četworke(nisam štreberica),imam fejs al ga nedam,
wolim swoj blog i fejs i ostale blogowe!!!!!!!!!!Wolim dugu i onu swatku hello kitty,sebe,moje frendowe ,internet,mob i još puno toga!!U školi koma,debili nad debilima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ewo ma neznam šta da wam pishem???
I neki su mi rekli da pishem prekratke postiche!!Zato je owaj duži!!!!!!

Facebook

Ma,znam daa već puno znate o facebok-u!
Facebook je internetska društvena mreža koju je 2004. godine osnovao Mark Zuckerberg, bivši student Harvarda. U svojim počecima, Facebook je bio namijenjen samo studentima sveučilišta na Harvardu koji su tim putem mogli međusobno komunicirati i razmjenjivati informacije. Kasnije, mnoga druga sveučilišta, srednje škole i velike kompanije diljem svijeta priključile su se mreži. Danas ova web stranica ima puno milijuna aktivnih korisnika. Facebook je ujedno najpopularnije mjesto za objavljivanja fotografija, s više od 14 milijuna novih dodanih fotografija dnevno.

ay bokichsretan

eeee da i u 4. box-u su awatari
22:10 - Komentiraj ( 18 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Koliko li je ono sati?!?


Get your own Digital Clock




LINKICHI
GLASAJTE ZA MENE

кαкσ ριѕαтι σναкνα ѕℓσνα

Promovirajte svoju stranicu


Cursors



Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


coolhip-hopgirl.

SRCOLOMKAA

PSIC-SLATKIC


mawa hsm-owka

this is my cool world

fergalicious

just one girl

mala ali prava slatkica

funky desing



Cursors



Dodaj me na face-u

AWATARI
To je onak iz fore!!


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

credits
- Dizajn: SpeciaL DesigN - Kostur: duckdz. -