cooharica

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Volim kuhati i mislim da bi svi trebali kuhati, jer je kuhanje super.
Kuhati i pojesti :D

da da pojesti :D:D:D

buuahahahaha

Moji najbolji linkovi
Gastronaut.hr
Coolinarika.com
Naucite plesati salsu

Arhiva recepata
Gljive guide
Krema od vrganja
Riza na pari
Piletina u vinu
Zapeceno punjeno povrce
Tikvice na cooharev način

27.12.2005., utorak

Ma sve je bas super

Konacno nakon ne znam koliko vremena ucenja je poceo odmor. Srece i veselje me je pratilo svega par dana i onda redom, umijesto da idem u srijedu na ples, ja se nisam bas mogao previse micati zbog jos friskih savova na ledjima (skidali mi madeze x2 ) :D Umijesto da odem u cetvrtak sa prijateljom na veceru u kineski resotran povodom njegovog rodjendana, ja dobijem neku crjevnu virozu i provedem cijeli dan na weceu sto kenjajuci sto povracajuci sve popraceno laganom temepraturom i uzasnom glavoboljom. Nastavilo se do subote, u subotu nakon bakalara i svih silnih finih jela tek sto mi se smirio trbuh poceo je ponovno zajebavati. Nedjelja je bila normalna samo sto me je glava bolila jako jako, a kada mene boli glava onda je stvarno jako jako, jer sa tim imam skoro cijeli zivot probleme. I sretan mislio sam da je sve gotovo, i da cu barem ovaj tjedan provesti plesajuci, kad :DDD pogodite :D u pon sam se probudio sa glavoboljom, grloboljom, uhoboljom, nosoboljom, okoboljom i neznam kakvom sve ne boljom, popraceno sa konstantnim kihanjem, curenjem nosa, i uvijek prisutnom temperaturom.
Danas je stanje ne promjenjeno :DDDD ZAKON :DDDD

i jos k tome, neznam dali sam spomenuo, ali propala mi je i nova godina i nju isto necu provesti uz salsu zbog glupe politike. Mislio sam da cu barem tu biti miran, ali i u hrvatskom plesackom savezu politika je neunistiva.
Novogodisnji program HTV-a here i come...........arrgghhhhhhhhhhhhhh



- 10:12 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>