<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
blog

za sve moje osjecaje,
za sva moja sjecanja,
za sve moje dozivljaje,
za mene


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

girl
ko sam zapravo ja? dobro pitanje... ovako, zovem se mia, imam 15 godina, ziim u puli, upisala sam opcu gimnaziju... jako sam depresivno... neshvaceno... tuzno... radoznalo... a ponekad... u nekim trenutcima sretno bice... slusam rock, punk i metal... slusam to zbog muzike... svih tih zvukova... a ponajvise zbog tih rijeci... tih rijeci koje me uspavljuju... zbog kojih odletim u svoj svijet... u svijet gdje ima razumjevanja... sto jos reci...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

love
sha ja volim... starke, ne bih bila prava converse girl a da ih ne volim.. volim decke(visoke, crne, plavih ociju...), volim, volim, nutellu, alter mjuzu, moje frendove, mobac i ipod(bez njih ne mogu), onda... ma puno toga jos volim... eh, obozavam crtati, trebala sam ic u umjetnicku u zg, al sam glupa odlucila sam ostat u ovom sivom gradu, u svojoj samoci i tuzi, volim rukomet, jednostavno najbolji sport na svijetu(linijski sam)... i tak..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

hate

nije da to mrzim, jer mrziti je nedifiniran pojam, ovo ne volim..
dvolicne, lazljive prevarante, ne volim lazi, muljaze, hm.. rozu boju!!!,meso, ne volim narodnjake, no ne mrzim ljude koji slusaju narodnjake... neka svako bude sto je... samo da ne podcijenjuje druge... i da ih ne osuduje po razlikama... mrzim kad to netko radi...


Image Hosted by ImageShack.us


Dalies
fancy..
bjatches..
geicaaa..
adrilo0..
krakata..
a neke odbojkasice..

ostali linkici...
blog spremnik..
skinovi za blog..

utorak, 11.07.2006.

..:...:..

jucer sam imala izlozbu, bilo je dosta oke, mislim dosadna ko i sve ostale izlozbe, jedino dobro na njoj je to sto su mi se prodale 2 slike, mislila sam da mi je dan napokon krenuo, al tada u hol je usao on, glani krivac mojih patnji.. bez problema s osmjehom na licu krenuo je pozdravljat prisutne, svih osim mene.. posto 1 od 2 slike je imala dva kupca, morali su je stavit na drazbu, pogodite tko ju je kupio... onaj bezosjecajni, praznoglavi telac, poznatiji kao ericov stari.. na kraju izlozbe prisao mi je i mirnim tonom glasa, hladnokrvno rekao da je njemu zao, da on nije vjerovao da ce se on ubiti, da ovo, da ono, poludila sam... ko neki majmun sam otrcala van na obalu, turisti su me izbezumljeno gledali. bila sam izvan sebe, derala sam se, plakala, nisam mogla vjerovat kako ljudi mogu biti tako sebicni, bahati te puni sebe. al onda na scenu je stupio on, osoba za koju sam mislila da se drzi kao frajercina, mjenja cure svaki tjedan, odbacuje ih ko vrece krumpira, ne mari za nihove osjecaje.. eh, on mi je pomogo, vise od svih ostalih zajedno.. dok sam tamo se ponasala kao orangutan u vrijeme parenja on mi je samo priso, zagrlio me i sjeli smo u plicak, odjeveni, obuceni, drhtala sam od toliko emocija.. samo je reko, znam.. ispricaj mi ispocetka. tak smo proveli dva sata, sjedili u moru, zagrljeni, priznala sam mu stvari koje ni sebi nisam bila u stanju, a on je samo slusao..
to je bilo jucer popodne, jos nisam uspjela shvatit sta mi je tocno napravio, nekak sam se opustila uz njega, sve sam mu rekla, najdublje tajne.. slusao me, nije prekidao, svako tolko bi mi poljubio uho.. eto dva najnevjerojatnija sata u mom zivotu..
jutros sam se probudila obnovljena, sretna sto postojim.. odbacila sam onaj mucnio dio jutra..
bolje sam, puno bolje, a to zahvaljujuci matiji, najcudnijem liku na svijetu...

vasha converse

- 15:34 - ...donacija... (10) - ..=).. - #

<< Arhiva >>