<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
blog

za sve moje osjecaje,
za sva moja sjecanja,
za sve moje dozivljaje,
za mene


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

girl
ko sam zapravo ja? dobro pitanje... ovako, zovem se mia, imam 15 godina, ziim u puli, upisala sam opcu gimnaziju... jako sam depresivno... neshvaceno... tuzno... radoznalo... a ponekad... u nekim trenutcima sretno bice... slusam rock, punk i metal... slusam to zbog muzike... svih tih zvukova... a ponajvise zbog tih rijeci... tih rijeci koje me uspavljuju... zbog kojih odletim u svoj svijet... u svijet gdje ima razumjevanja... sto jos reci...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

love
sha ja volim... starke, ne bih bila prava converse girl a da ih ne volim.. volim decke(visoke, crne, plavih ociju...), volim, volim, nutellu, alter mjuzu, moje frendove, mobac i ipod(bez njih ne mogu), onda... ma puno toga jos volim... eh, obozavam crtati, trebala sam ic u umjetnicku u zg, al sam glupa odlucila sam ostat u ovom sivom gradu, u svojoj samoci i tuzi, volim rukomet, jednostavno najbolji sport na svijetu(linijski sam)... i tak..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

hate

nije da to mrzim, jer mrziti je nedifiniran pojam, ovo ne volim..
dvolicne, lazljive prevarante, ne volim lazi, muljaze, hm.. rozu boju!!!,meso, ne volim narodnjake, no ne mrzim ljude koji slusaju narodnjake... neka svako bude sto je... samo da ne podcijenjuje druge... i da ih ne osuduje po razlikama... mrzim kad to netko radi...


Image Hosted by ImageShack.us


Dalies
fancy..
bjatches..
geicaaa..
adrilo0..
krakata..
a neke odbojkasice..

ostali linkici...
blog spremnik..
skinovi za blog..

petak, 30.06.2006.

..:ne mogu vishe:..

svaki mi je dan sve tezi i tezi. svako mjesto u ovoj prokletoj puli me podsjeca na njega, svaka pjesma, cak i hrana, neke carape, al carape, ne nosim zbog njega. predivnog, pametnog, plaookog talijana koji me zarobio i ne pusta me vise...
polako umirem, trulim, utapam se u sjecanjima na njega. nitko mi ne moze pomoci, moji vrsnjaci razmisljaju samo o izlascima, uklapanju u drustvo, mjuzi, nalazenju nekog za provod.. ja to vise ne mogu, mene je taj carobnjak zacarao svojom jednostavnoscu i ne da mi da se oslobodim. zasto bas mene? zasto postoji taj glupi i bezpotrebni osjecaj- ljubav? unistio me, dozivljavam fatamorgane po gradu, vidjam ga, ludim, al zasto se iso ubijat? mogo je ostat zivjet u onom kisnom londonu, mozda bi se vratio, al ne on se morao ubit, i meni nanijet neopisivu bol... sta cu ja bez njega, polovicna sam, ne mogu zivjet... previse mi fali, ne mogu disat bez njega...ja ga volim, a nisam mu rekla, evo napokon, izaslo je to iz mene, da, volim ga, da, ja nekog volim, al bezpotrebno, tako i tako ga nema. nitko mi ne moze uzvratit to sto ja osjecam.. gotovo je, sve je gotovo, mrtvo i pokopano...

Image Hosted by ImageShack.us

converse

- 17:57 - ...donacija... (9) - ..=).. - #

<< Arhiva >>