ponedjeljak, 04.09.2006.

halo 28!?

..........jessss, viknu sam duboko u sebi, pronašao davno izgubljeni ključ koje je s vremenom izblijedio u mojim mislima, to je ono što mi je nedostajalo, samo jedna mrvica samopouzdanja i pozitivnog egoizma koji hrani dušu te te tjera da napokon učiniš nešto što ti mislima vrluda i nemaš hrabrosti, samo jedno maleno cijepivo protiv straha, ili ti straha od poznatog...he he eh tkz. normalnofobija...ah ponovo ta riječ stvarno sam nekako čudnovat stvor, izgleda da je jedini strah koji osjećam,baš upravo On -normalno- e pa dovraga odavno sam zaključio da ja nisam "normalan" stoga zašto bih živio po tuđim idealima i tuđim principima, glavno da nikoga ne gnavim i mučim, a to što nekome to nije normalno?! jebe mi se , u stvari mi se oduvijek jebalo za to, ali tek s pozitivnom klicom koja poput virusa uđe u tijelo osjećam se hi...
Smislio sa m paklen plan kako ću izbječi daljnje neugodnosti i pobjeći s mjesta na kojemu se nalazim, mada mi uopće nije jasno zašto sam uopće zatočen i zašto sam nečiji sužnik?! . u đepu sam oduvijek na privjesku za ključeve nosio maleni atikni nožić koji je djelovao više poput nekog šarenog bombončića, tipa slatka tajana, uh što mi takvi i ini bomboni idu na živce, samo se oznojim i oderem nepce te jezik ponekad ,, buuu stvarno trošak vremena i jezika za cuclanje nezdravih gluparija. da, tko zna što se događa s Mirom?!, onom njegovom gospođom (kurva jedna , hi ih ih i , sigurno mu je do sada popušila barem dvaput), a i ono njeno nejako čedo!? valjda ga nisu zapostavili?! - sigurno niti ne zamjećuju da mene nema, da sam nestao i u ovakovu tužnu situaciju upao, to ti je prijatelj vidi pičku i nestane, ne zamjeram mu ništa ali opet nije baš da sam ravnodušan prema svemu, barem je mogao provjeriti stanje stvari, a opet, s druge strane da se nije i njemu nešto dogodilo da nebi ispalo da ga ja ocrnjujem a on još u većim govnima nego što ih je israo za cijeloga svoga života... hehehe ova zadnja misao me oraspoložia i ugodno mi vratila osmijeh na već ispucale usnije koje nisu blagovale dogledno vrijeme.........

- 11:45 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>