Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Kao veliki ljubitelj životinja, molim da kliknete na Noina Arka , možda vas koje tužno siroće osvoji

A ako imate svoje četveronožce, neka se nađe veterinarski kutak



Sexy praznike svima želi Confetta
kiss

confetteria

ponedjeljak, 16.10.2006.

bivše

Prijateljica mi je u vezi sa razvedenim muškarcem. Već danima se nervira zato jer ju je on neki dan pitao da li bi se ljutila ako se vidi sa bivšom ženom da riješe još neke račune.
Čovjek je lijepo priznao svoje namjere i pitao dal ju smeta, mislim si ja, a ova digla takvu paniku. Mislim, kako može škoditi jedna kavica od pola sata, pa nije to svakodnevno «druženje» kao što je situacija kod mene.... njen dragi čak nema ni dijete. A ja imam hodajući podsjetnik da sam DRUGA.

Moj Muškarac se sa svojom ne-još-bivšom suprugom (jer on je još u braku sa njom) čuje svaki dan nekoliko puta, vide se svaki drugi ako ne i svaki dan kod preuzimanja djeteta... pa se ja (uglavnom) ne ljutim i ne živciram...Barem ne radi toga.

No, da se vratimo na slučaj moje prijateljice... Nije cura luda, shvatila sam kad mi je objasnila da je njen dragi razveden toliko dugo da je svaki račun koji bi mogao rješavat sa bivšom već odavno u zastari. I još da stvar bude bolje, u nekom društvu je elaborirao koja je bolja. Jest da je moja prijateljica po njegovim riječima daleko iznad bivše...ali HALOOOOO ?! Naravno da se uvredila kad je to saznala... pa nije exponat na sajmištu! Osim ako njen Dražesni sebe ne smatra izložbenim primjerkom rasplodnog bika. Po mom mišljenju prije je vol (ako znate razliku...)
Zaista... Nisu mi jasni neki ljudi koji se mazohistički koprcaju u vlastitoj prošlosti... ako se s nekim rastaneš, ako odeš toliko daleko da se gnjaviš mjesecima sa odvjetnicima, platiš masne pare i svoju intimu prosipaš na sudovima, odradiš sve ostale peripetijama, ako sve to prođeš i završiš, nije mi jasno zašto ne možeš isto napraviti i u svojoj glavi. Jer mnogima se umjesto Bivša još ponekad zaleti "moja žena" ili "žena"....
Nerijetko je to ista ona koja je dok su bili vezani papirićem bila kravetina i ovakva i onakva, a sad uz taj epitet bivše kao da je dobila neku aureolu. Prema njoj se postupa posebno nježno, na svaki njen poziv u pomoć sve se stavlja na stranu a ona naglo postaje hvalevrijedna.
Nije mi jasno.
A s druge strane, sve one izjave tipa " dovoljno mi je što sam se jednom zajebo, nema šanse da se ja više oženim", ili "ja sam to prošao...."

Pa oprosti molim te, tko si ti da mene zakineš za neko iskustvo u mom životu, samo zato jer si ti to već probao?! Bivša, koja je ovakva i onakva, njoj si sve pružio, a meni, koja sam -KAO- bolja, meni ne želiš ni dijelić svega toga .... Ja se trebam zadovoljiti ostacima?! Ma nemoj?!

Moj Muškarac o svojoj bivšoj govori sve najgore, ali ja ne smijem reći ništa loše jer ta pravila ne vrijede za mene. Ona je majka njegovog djeteta i kao takva je dospjela na pijedestal. Doslovce. Činjenicu da su se samo radi te (ne)planirane trudnoće nakon samo mjesec dana poznanstva išli ženiti on je pretvorio u «ja sam se želio smiriti», nebitno je da ga je taj brak upropastio... Ne znam dal je lud ili sam sebe svjesno zavarava da mu bude lakše. Nebitno je, ona je ta koja i dalje ima posebno mjesto jer je rodila NJEGOVO DIJETE. Pa makar to značilo da će radi nje izgubiti sve ostale drage ljude u život... možda i mene. Doduše, da li sam mu uopće bitna, ili čak bitnija od nje...hm... pa recimo da ne bih stavila ni pramen kose a kamoli ruku u vatru za tu tvrdnju.
Zapravo, o njemu, o nama ni ne mogu razmišljati ozbiljno dokle god moram zašutiti iste sekunde kad ona zove, a zove svako malo radi svakakvih gluposti, dokle god se moram prtljati autom u centar jer njoj tako paše tamo dovesti dijete, dokle god je on sav nervozan ako kasnimo 3 minute jer će mu ona nešto prigovoriti ... To što ona kasni i po 20 minuta ili otkaže dogovor u zadnji tren, nebitno je... Ja obično moram stati 2 ulice dalje da me ona ne vidi, a neki dan mi je zaista digao živac kada je zahtjevao da ga ostavim - na tramvajskoj stanici. Jer, u protivnom bi došao iz krivog smjera i ona bi postavljala pitanja ?!

Nemam riječi. Jednom sam spomenula da mi je dosta da mi ona određuje život, jer sve planove moramo prilagođavati djetetu odnosno kad njoj paše. Nije mi jasno, kao da mu ona nešto poklanja... Kao da je njemu veća korist to što joj svaki dan i kad god joj treba dođe kao besplatan bebisiter!

U mojim očima nije manje muškarac zato što je počeo ćelavit u 30-toj, zato što što sam u svojim stileto štiklicama od 7 cm skoro pa višlja od njega, nije manje muškarac zato jer je neki dan posudio od mene neku siću da ima za život jer svi njegovi veliki BIZNIS planovi padaju u vodu ... Sve mi je to nebitno, da ga uzdržavam do kraja života, meni bi bio THE Muškarac sa velikim M. Da je samo to.
Ali ovo što sam imala prilike gledati ovih dana... Bože... Nisam sigurna želim li nečiju Marionetu u svom životu. Razočarana sam. Duboko u sebi, razočarana sam.
Proveli smo divan vikend ... Međutim, u meni se očito nakupljalo ... Danas sam se vidjela sa njim na kratko... bila sam prenervozna i tražila u njegovom ponašanju, pogledu neki znak da sam mu posebna... u jednom trenu mi se učinilo da sam to našla, ali taj sjaj u očima se javio samo kad je spomenuo kako se dobro slažem s djetetom.... Da....
Ja sam dobra djevojka.
Ne znam da li je mogao pronaći bolju... Mene vole roditelji, prijatelji, dijete me obožava...
Za njega - ne znam.
Ponekad to osjećam i sretna sam... ali nekako... duboko u meni stoji jedna veeeelika sjena... osjećaj da to što on osjeća prema meni nije ljubav, već olakšanje i sreća što je pronašao nekog dobrog tko se uklapa u njegovu ideju kako treba izgledati život... Korigirani život, prema pozitivnim i negativnim iskustvima koje je prošao. Ne znam da li je to i moj život. Nisam sigurna. Kad osjetim da me taj njegov kalup u koji me pokušava nagurat žulja, pobunim se... Onda nastane rasprava, kao danas. Samo je danas ostao malo zbunjen kad sam sjela u auto i otišla doma. Rekla sam mu neke stvari koje me smetaju... Pa neka si to tumači kao PMS ili šta god, baš me briga ako želi živjeti u iluziji i dalje zavaravat sam sebe.

Bivše... i sadašnje... Bivše su izgleda originali, a sadašnje su se uklopile u model onoga što ne treba i onoga što treba, i tako dospjele u njihove živote.

Nasljednice se uglavnom ne obaziru na svoje prethodnice, jednostavno pokušavaju živjeti svoj život i skrpati tog svog Muškarca, pokušaju nešto učiniti s njim... Možda još nekako i uspiju ako ne nalete na kombinaciju Muške Marionete i bolesno ljubomornih agresivnih primjeraka Bivših.... A ponekad čak imaju problema i sa svojim Nasljednicama.

Ja sam očito opaki model Prethodnice, jer ne jednom sam imala problema sa svojim nasljednicama. Od jedne čak tu i tamo primim pokoju fizičku prijetnju... Srećom pa je moj sadašnji Muškarac jedno 25kg teži od mog bivšeg, pa se prijetnje uglavnom zadržavaju na verbalnom djelu ... Ali gospođica kad god ima priliku, oblajava me i pokušava me javno ocrniti... Čak je toliko daleko išla da je svim ljudima koje poznajemo obje izjavila da se ne druži s onima koji se druže sa «tim stvorenjem»... Dala si je čak trud i na nekoliko foruma otvorila teme u kojima me željela olajavat... Nije mi jasna, da sam bar koji puta nazvala tog svog bivšeg ili šta god... Već upravo suprotno, bivši je taj koji je mene zvao na kavicu koji mjesec nakon prekida da «porazgovaramo»...

Ali za mene su bivši-bivši. Kad je nešto bivše, to pripada prošlosti. I tamo neka ostane.

I zato mi nisu jasni ti likovi, ti odnosi koji se stalno vrte u krug...

Kako možeš očekivati nešto novo i dobro, kad stalno sa sobom vučeš nešto za što provjereno znaš da nije valjalo, kad druge sudiš prema modelu za koji provjereno znaš da je kriv ?!

- 22:44 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (4)
Rujan 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
o ljubavi ... i ostalim stvarima koje idu uz nju


tko se srami ostaviti komentar javno, neka mi šapne na: confetta_love@yahoo.com